...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

joi, 21 septembrie 2017

ATUNCI CAND LOGICA SI ATENTIA LA TOATE AMANUNTELE, DESTRUCTUREAZA O MINCIUNA, PUSA IN SCENA, CU PERFECTIUNE!

Buna seara, dragii mei!

A venit toamna! Brrrr..."strange", un pic! Stau la terasa barului, asteptand sa inceapa meciul de fotbal (CFR-FCSB) si ma felicit ca am imbracat un trening gros. :))

Pana incepe meciul, ma gandeam sa finalizez micul capitol despre MINCINOSII PROFESIONISTI, inceput acum cateva zile.

Bine, daca ar fi sa scriu despre episoadele pe care le-am trait si care atingeau INCREDIBILUL, cred ca as avea subiecte pentru, cel putin, o luna de zile.

Cateva lucruri trebuiesc retinute! Fara doar si poate, TRAIM INTR-O LUME A MINCIUNII SI A IPOCRIZIEI sau...altfel spus, intr-o lume care a ridicat minciuna si ipocrizia la rang de virtute! Iar, daca vrei sa inveti sa te feresti, mai ales, DE MINCINOSII PROFESIONISTI, atunci, musai, trebuie sa inveti urmatoarele:

1. retine tot ceea ce ti se povesteste, pana la cel mai mic amanunt;

Nota: Daca te vei apara cu sintagma "nu am timp sa retin toate prostiile celui cu care interactionez", sa fii sigur/a ca esti o potentiala victima a mincinosilor profesionisti.

2. indiferent cat de bine suna "discursul", incearca sa observi daca ceea ce transmit ochii, vocea si gestica, sunt in concordanta cu vorbele;

3. invata sa nu "halesti" PSIHOLOGIA INVERSA pe care, in mod sigur, mincinosii profesionisti o vor uzita;

4. INVATA SA EVALUEZI DATELE DIN PUNCT DE VEDERE LOGIC (despre acest lucru voi scrie astazi)

In randurile ce urmeaza, va voi prezenta un episod trait de mine, in care MINCIUNA aproape ca atingea perfectiunea, iar daca am reusit sa nu ma las pacalit, A FOST DOAR DATORITA LOGICII, dublata de experienta de viata.

Candva, pentru ca niciodata nu am fost usa de biserica (asa cum se prezinta multi, fara sa realizeze cat sunt de penibili), aveam o relatie "extra" cu o doamna.

Dupa cateva saptamani, incepusem sa banuiesc ca...desi se dadea "mironosita", in spatele meu, CONTINUA o relatie cu un barbat care nu era din Bucuresti.

Nota: Veti intelege de ce am folosit sintagma "CONTINUA", foarte curand.

Intr-o zi, brusc, mi-a spus ca trebuie sa plece in provincie (orasul natal) pentru a rezolva o problema, dar se va intoarce seara. Nu ma intrebati de unde, dar am simtit clar ca nu a plecat, brusc, pentru a rezolva problema respectiva ci...pentru a se vedea cu un barbat! Dovezi insa, nu aveam.

Peste vreo 2 saptamani de la acel episod, tot brusc, m-a anuntat ca va pleca dimineata, din nou, in orasul natal, si tot pentru a rezolva o problema urgenta, dar se va intoarce seara.

Si, iarasi, fara sa am vreo dovada, am simtit ca plecarea doamnei nu are legatura cu ceea ce imi indruga ea, ci cu acelasi barbat.

Toata ziua, cat a fost plecata, doamna mi-a trimis incontinuu mesaje prin care imi spunea cat de mult ma iubeste si cat de dor ii este de mine, ca sa nu mai spun ca ma asigura ca, atunci cand nu este langa mine, SIMTE CA NU AR AVEA O MANA. Superb, nu? :)))

Seara, asa cum a promis, s-a intors in Bucuresti, iar cand m-a vazut, mi-a sarit in brate si m-a sarutat cu atat "foc", de parca nu ma vazuse de 1 an.

Timpul a trecut, dar ramasesem cu IMPRESIA SUPER CLARA ca in cele doua "evadari", am halit-o ca un pelican.

In acest context, peste o vreme, prin surprindere, vorbind despre acel subiect si spunandu-i ca o banuiesc ca in cele doua "evadari" s-a dus sa se intalneasca cu acel barbat din orasul natal (despre care sustinea ca este si a fost, DOAR UN PRIETEN, iar de cand m-a cunoscut pe mine, nu s-a mai vazut cu el), i-am cerut sa-i dea un mesaj respectivului, in care sa-l intrebe daca s-au vazut ultima data cand fusese in orasul natal.

Domnita, instant, a acceptat! Respectivul nu a raspuns imediat la mesaj, ci a doua zi dimineata. Cand mi-a aratat mesajul cu raspunsul dat de acel barbat, din continutul sau reiesea clar ca nu s-au vazut cand ea a fost ultima data in orasul natal.

Desi, in mod evident, parea ca nu mai exista niciun motiv de banuiala ca plecase de doua ori sa se vada cu acel barbat (ce naiba, vazusem raspunsul trimis de acel barbat, luat prin surprindere), CULMEA...NU AM MAI AVUT ABSOLUT NICIUN DUBIU CA, CHIAR PENTRU A SE INTALNI CU EL, PLECASE, DE DOUA ORI, IN ORASUL NATAL.

Stiu, stiu, stiu! Ati facut ochii mari si sunteti tentati sa spuneti: "Asta-i paranoic!".

Pai, ce fac doi prieteni, mai ales un barbat si o femeie, de-a lungul timpului? Vorbesc la telefon, barfesc, se sfatuiesc reciproc in diverse situatii, mai beau o cafea din cand in cand, se felicita cu ocazia sarbatorilor samd.

ATENTIE MARE!!!!

Pai, cand, intr-o seara, barbat fiind, primesti un mesaj de la PRIETENA TA (mutata in alt oras), prin care, scurt, te intreaba DACA TE-AI VAZUT CU EA ULTIMA DATA CAND A FOST IN ORASUL NATAL, cum ii raspunzi???

Daaaaa....v-ati prins!

DOI PRIETENI (barbat si femeie), daca ar trai un asemenea episod, CEL CARE RASPUNDE LA INTREBARE, nu are cum sa nu faca o gluma de genul "Hey! Ce s-a intamplat? CUMVA, IUBITU' ESTE GELOS SI TE BANUIESTE CA TE-AI VAZUT CU MINE CAND AI VENIT ACASA?"

Stiu! Sunt destept si uns cu toate alifiile! :)))

Cand un barbat (mai ales un barbat) despre care o femeie sustine ca II ESTE DOAR PRIETEN, raspunde sec "Nu ne-am vazut cand ai fost ultima data acasa"...FARA SA MAI FACA CEA MAI MICA GLUMA PE ACEL SUBIECT, este axiomatic ca avem de-a face cu un raspuns menit sa o ajute pe femeia cu care el are o relatie fara stiinta altui barbat cu care, aceeasi femeie, mai are o relatie si....ATENTIE MARE!!!!....se mai arata ceva:

CA, ACEL BARBAT STIA DESPRE FAPTUL CA ACEA FEMEIE MAI AVEA O RELATIE CU UN ALTU'!!!

N-o mai lungesc! Peste o vreme si multa energie consumata, am reusit sa aflu adevarul, chiar din gura acelei femei:

Exact asa cum banuiam:

a) cand ma cunoscuse pe mine, DESI IMI SPUSESE CA ESTE SINGURA, avea o relatie intima cu acel barbat din orasul ei natal.

b) in cele doua dati cand, brusc, a plecat in orasul natal, pretextand ca are ceva urgent de rezolvat, L-A CAUTAT PE ACEL BARBAT;

c) in acea zi in care, fiind plecata in orasul natal, DESI IMI TRIMITEA MESAJE NON-STOP SI VORBEAM LA TELEFON, se dusese acasa la acel barbat si intretinuse relatii sexuale cu el;

d) EXACT ASA CUM BANUISEM, acel barbat stia despre mine, ceea ce explica faptul ca doamna putea sa-mi trimita mesaje si cand era in casa la el, constienta fiind ca este cea mai buna dovada (adusa mie) ca este cuminte si nu se vede cu alt barbat in orasul natal, unde era plecata;

Asadar, fratilor, am reusit sa descopar o minciuna MAGISTRAL PUSA IN SCENA (cel mai greu este cand, mincinosul este de coniventa cu o alta persoana)...DOAR DATORITA LOGICII!

O simpla judecata LOGICA, coroborata cu experienta de viata, a reusit sa scoata adevarul la iveala si...cel mai important, sa destructureze dovada irefutabila (dpdv al acelei femei), trimisa prin mesajul acelui barbat, care sustinea raspicat ca nu s-au vazut ultima data, cand acea femeie mersese in orasul natal.

Demonstratia de mai sus, coroborata cu cele din anterioarele doua comentarii (bine, v-am spus!!! as putea sa dau exemple, zi de zi, timp de o luna), ar trebui sa va convinga ca, fara a cunoaste la perfectie ceea ce am subliniat in cadrul celor 4 puncte de la inceputul acestui comentariu, SUNTETI POTENTIALE VICTIME SIGURE ALE MINCINOSILOR PROFESIONISTI!

Credeti-ma, nu aveti nicio sansa! Sunt persoane CARE PUN IN SCENA MINCIUNA, CU ATATA PERFECTIUNE, incat unica sansa sa va feriti, este sa dati o importanta majora, EXACT ACELOR "AMANUNTE" PE CARE, MAJORITATEA, LE IGNORA!

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu