...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

sâmbătă, 19 august 2017

PRINTRE "ATENTATE" SAU LA...MAMAIA?

Buna ziua, dragii mei!

Nici week-endul acesta nu am rezistat fara sa ajung la mare. Da! Sunt pe sezlong si scriu. Aseara, aflandu-ne la barul din cartier, cu totii (gasca) am hotarat sa plecam la Mamaia. Si, fireste, telefoanele au inceput sa se inroseasca, in vederea rezervarii unor "pretioase" camere, avand in vedere ca, inca, litoralul este full.

Cei mai grabiti, au plecat aseara, altii, printre care si eu, astazi dimineata.

Vremea este superba (ca de obicei, in ultimele saptamani), dar "obiectivul" majoritatii (ma refer la grupul nostru) nu este plaja, ci procurarea unei mese la Loft. La ora cand scriu aceste randuri, cel putin o treime dintre cei care vor merge la Loft, sunt deja acolo, pentru ca, dupa ora 16, cu greu mai poti "prinde" o masa libera, in cazul im care nu ai rezervare.

Acesta este al 8-lea week-end (consecutiv) pe care l-am prins pe litoral in aceasta vara, dar, niciodata, nu am simtit gasca ca are un chef mai mare de distractie, precum in aceasta seara. Sunt peste 20 de insi care au plecat de la Bucuresti. SE VEDE SI SE SIMTE CA SE TERMINA VARA!

De ce am precizat toate aceste lucruri?

Simplu! Atentatul de la Barcelona, de acum doua zile!

Una dintre cunostintele mele era exact in acea zona, atunci cand s-a produs atentatul. Doar NOROCUL a facut sa o desparta cativa zeci de metrii de "nenorocire". Copilul sau (pentru ca erau impreuna) A FACUT UN ATAC DE PANICA, pe langa faptul ca, dupa atentat, au trebuit sa stea inchisi cateva ore intr-un restaurant.

A doua zi, atmosfera era ca la RAZBOI. Soldati inarmati pana in dinti, impanzisera intreg orasul.

Acea cunostinta scria pe whatsapp:

"Ce mi-o fi trebuit sa merg la Barcelona? DE CE NU MI-AM PETRECUT CONCEDIUL LA MAMAIA, unde este distractie si pace?"

Da! Subscriu total!

Dupa cum va spuneam, stau pe sezlong si scriu pe blog! Sunt total relaxat si fara teama ca, vreun nebun, sta la panda sa produca un atentat.

Pe seara, in jurul orei 19-20, voi chema un taxi la hotel, care ma va duce la Loft. Nu ma mai omor prea mult dupa cluburi, dar, cand mergi cu o gasca de 20 de insi, nu prea ai cum sa nu petreci pe cinste.

Dupa Loft (pe la ora 1 noaptea), asa cum se intampla de obicei, vom merge cu totii sa mancam la un restaurant cu specific mexican.

NU ESTE FRUMOS PE LITORALUL ROMANESC?

NU SUNT CONDITII BUNE DE CAZARE SI MASA?

NU ESTE SUPER DISTRACTIE?

Hmm....este cea mai mare minciuna pe care o sustin de ani de zile detractorii turismului romanesc, aceia care, NU VA INCHIPUITI CA MERG IN AFARA TARII SI, CUMVA, ISI PETREC VACANTA IN CONDITII MAI BUNE CA LA MAMAIA!!!

Sunt curios cat va mai tine acesta imensa minciuna despre INEXISTENTA conditiilor bune de cazare si masa, atat la mare cat si la munte si in delta, in Romania!

Tineti minte ce va spun! In Romania exista conditii foarte bune pentru a petrece un concediu!

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu