...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

vineri, 25 august 2017

MARCEL TOADER, UN SOT DE "PROFESIE".

Buna seara, dragii mei!

M-am cam dereglat un pic. Daca, pana acum, adormeam (zeci de ani la rand) dupa ora 2-3 dimineata, de vreo saptamana, adorm inainte de ora 21, atunci cand nu merg la bar sa stau cu baietii. Asa s-a intamplat si aseara, iar acum, la ora 1 noaptea, nu prea mai am somn. Asa ca, voi scrie cateva randuri.

Marcel Toader!

Cine nu-l cunoaste pe...SOTUL DE "PROFESIE"?


Bai, nu o data am spus ca, am infinit mai multe defecte decat calitati, dar nu am suportat niciodata OAMENII CARE SE CHINUIESC SA PARA ALTCEVA DECAT SUNT.

Cand ii privesc poza lui Marcel Toader, ma pufneste rasul, aducandu-mi aminte despre un prieten din tinerete care, la fel ca si impricinatul, PAREA CEL MAI SERIOS, POTENTIAL SOT! :))))

Vedeti voi, unii barbati iau de nevasta femeile, asa cum, majoritatea, le scot la o cafea!

Citeam acum cateva minute (pentru ca, acest fapt m-a facut sa scriu la ora aceasta), un articol despre Marcel care....ce credeti voi ca a facut????.....s-a dus pana la Constanta sa-i ceara iertare mamei sale pentru ca, de atatea ori nu a ajuns sa o vada, fiind ocupat cu femeile (pardon! SOTIILE) din viata sa!

Mai patetic de atat, nici ca se poate!

Din ceea ce relateaza "gura lumii", se pare ca si ULTIMA SOTIE, una, Maria Constantin (sa moara Gibilan daca auzisem despre ea, pana sa se marite cu SOTUL DE PROFESIE), dupa un fulgerator mariaj, la fel ca si predecesoarele, a ramas fara cateva zeci de mii de euro! :))))

Daaaaa! Marcelino este baiat galant, elegant si ffff serios! Omu', daca se indragosteste, nu sta pe ganduri: CUMPARA VERIGHETE, dar, dupa o scurta vreme, baga vrajeala cu "AFACEREA CU PISCINE", in asa fel incat, mai usureaza o gasculita de cateva zeci de mii de euro. :))))

Pe Gabriela Cristea (a cincea sotie), afacerea cu piscinile, nu a costat-o mult: vreo 450 de mii de euro. :)))

Eeee, uite ca, PE A SASEA SOTIE, "piscinutele" au costat-o doar....vreo cateva zeci de mii de euro. :))))

Bineinteles ca, orice om ar fi tentat sa spuna "Bai, dar, cum naiba de si-a furat-o si Maria Constantin de la acest Marcel Toader, cand, toata tara stia de la anterioarele-i neveste, cum este omu'?"

Absolut corect! MARIA CONSTANTIN STIA PREA BINE, CINE ESTE OMU'.

Dar, va intreb io:

CINE ERA MARIA CONSTANTIN, PANA SA SE CUPLEZE CU MARCELINO? :)))))

Cine auzise despre ea????? :))))

Asa ca, Maria, nu prea are motive sa pozeze in VICTIMA!

A fost un "troc" avantajos pentru ea! Daca, acum cativa ani, norodu' habar nu avea cine este, in prezent, frumusica domnita se afla, zilnic, in tot ce inseamna mass-media romaneasca. :)))

Si, "bunuta" cum este (ce-i al ei, e pus deoparte), nu are de ce sa-si faca griji! Zic io! :))))


Ma amuza tare de tot, acest Marcel Toader! E tare omu'! Tare...penibil si patetic!

Cum se indragosteste el, la cateva luni (precum un adolescent plin de "cosuri"), si ce repede ajunge, DIN NOU, casatorit! :))))

Bai, omu' e serios! Poti spune ceva? Nu mototoleste asternuturile domnitelor, FARA SA LE PUNA VERIGHETA. :)))

Sa vedem, cine va fi....a 7-a?

Repet! Mor de ras cand ii vad moaca, domnului Toader! Imi aduc aminte cat de revasit si indurerat aparea la tv, undeva prin 2013, atunci cand s-a despartit de Gabriela Cristea!

Eeeee, la putina vreme, deja era indragostit de Maria Constantin si se pregatea sa cumpere...verighete!

Bai, tare de tot! :)))

Omu are "scoala" grava in el! Cea mai tare faza mi s-a parut a fi, acum, dupa ce, chipurile, a fost parasit de a 6-a sotie, cand a scris pe facebook...."NU POTI GRESI TU, CAT POT IERTA EU"!

Tare de tot! Psihologie la maxim! Iar, daca coroboram si cu gestul de a se duce pana la Constanta, la mama sa, pentru a-i cere iertare ca, de atatea ori, nu si-a facut timp sa mearga sa o vada, prins cu fostele-i sotii, TREBUIE SA RECUNOSC CA, OMU' ESTE MAXIM! :)))

Marcel Toader are toate calitatile unui barbat serios! Mai putin una:

ACEEA DE A PLATI BANII DATORATI, FOSTELOR SOTII!

La Marcelino, nu exista iubite! DOAR...SOTII! Totul este gandit, pana la amanunt!

Pai, daca, Gabriela (spre exemplu) ii era doar iubita, si ar fi putut dovedi ca i-a dat 450.000 de euro pentru afacerea cu piscinele, poate, ar fi avut vreo sansa sa recupereze banutii. DAR, GABRIELA I-A FOST SOTIE, iar afacerea cu piscinele (eterna "placa") a fost afacerea familiei. Asta este! Esuata...dar, daca iesea? :))))

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu