...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

luni, 7 august 2017

CAND AU TRECUT 18 ZILE???

Buna ziua, dragii mei!

Nota: Prezenta postare, am inceput sa o scriu, azi noapte, pe balconul camerei de la hotel, dar din cauza vantului foarte puternic care si-a facut simtita prezenta toata noaptea, o termin, acum, pe sezlong, privind marea si superbele-i valuri..

Sunt 6 ani de cand, in ultima noapte a concediului, stau pe ACELASI balcon, privind si ascultand marea, iar gandul ca, abia peste 1 an, voi mai avea aceasta ocazie, ma intristeaza profund.

Au trecut 18 zile! Iar, daca mai adaug si cele 9 zile (3 week-enduri, inainte de concediu, la care mai lipeam cate o zi), sunt 27 de zile petrecute pe malul marii, in ultimele 40 de zile. (am facut socoteala)

Iubesc marea, la nebunie! As mai sta, aici, inca o luna, fara sa clipesc.

Va spuneam zilele trecute ca este o caldura infernala si VANTUL NU BATE DELOC. In aceasta noapte, parca amintindu-si de omniprezenta sa la malul marii, VANTUL, a revenit cu o furie teribila.

Chiar ma gandeam ieri ca, pe 7 august voi pleca spre Bucuresti, si va fi primul an in care, in ultima zi a concediului, nu este un vant puternic.

Dupa 140-150 de zile petrecute in ultimii 6 ani la Mamaia, am ajuns sa cunosc atat de bine STAREA VREMII in perioana 21 iulie 5-7-8 august, incat stiu cu exactitate cand apa marii va fi "beton", soarele va stapani cerul cu autoritate sau cand va incepe acel vant puternic, care, exact ca si in noaptea aceasta, isi face simtita prezenta, an de an, incepand cu 4-5 august.

Concediul din acest an, de departe, a fost cel mai reusit. Desi am stat toate zilele pe plaja, de dimineata de pe la ora 9-9:30, pana noaptea tarziu (maximum a fost ora 2 noaptea...si nu exagerez), timpul a fost prea scurt ca sa pot face tot ceea ce propunea gasca de amici si, la modul cel mai sincer, alte multe persoane care se "lipeau" de noi.

Cand ii aud pe unii cum spum "Draga, AS MURI DE PLICTISEALA sa stau 10 zile la mare, pe orice litoral unde m-as duce", imi vine sa-mi dau palme.

Opinez ca, una dintre cel mai mari greseli facute de catre turistii care vin la mare este ca, in fiecare an, schimba locatia. Apoi, o a doua greseala foarte mare, este alegerea in mod eronat a amiciilor cu care pleaca in concediu. Pai, decat sa plec in concediu cu niste zgarciti, ciufuti, introvertiti si vesnic nemultumiti, mai bine plec singur, nefacandu-mi griji ca nu voi gasi cu cine sa ma distrez.

Gasca din acest an a fost foarte mare. In total, vreo 20 de persoane. Dar, atentie! Pana acum 1-2 ani, pe niciunul dintre ei nu-i cunosteam. La Hotel Comandor i-am cunoscut, si, cum, respectivii, la fel ca si mine, revin an de an, ne-am pomenit cu totii ca am "aterizat" in aceeasi perioada.

Nu am mai pus la socoteala gasca de la barul de pe plaja (majoritatea, machedoni, din zona) sau gasca de la Bucuresti (amicii cu care ma vad aproape zilnic), care invadau plaja si Loft-ul, week-end de week-end.

Uite, anul acesta, pe langa turistii pe care ii cunosteam din anii precedenti, am mai cunoscut o gasca de 8-10 persoane, care a promis ca, anul viitor, va reveni in aceeasi perioada.

Sunt multe motivele pentru care, de 6 ani, imi petrec concediul la Hotel Comandor. De la macare, asupra careia am o siguranta totala (nici macar o data, in cele peste 140 de zile petrecute aici, copiii nu au avut vreo problema digestiva), curatenia in camera, asternuturi schimbate la maximum 3 zile (sa lasam basinile cu schimbatu' in fiecare zi, nu de alta, dar, ACASA, nu schimba nimeni asternuturile in acest ritm, relatia excelenta cu tot personalul hotelului, pana la patronii barului si plajei, pe care ii pot numi ptietenii mei.

Hai sa va dau, doar un exemplu:

Am 18 zile petrecute pe plaja lor, si pana astazi, NU ACHITASEM ABSOLUT NICIUN BAN.

Atentie mare!!!!

Cand am ajuns aici (pe 21 iulie), patronii (doi machedoni, niste oameni minunati), mi-au spus, atat:

"Mircea, ti-am rezervat umbrela si sezlongurile pe care le-ai voit, CONSUMA TOT CEEA CE VREI DE LA BAR si socotim la final, cati bani trebuie sa ne dai!"

Stiti, ce am facut, nu?

Am deschis un carnet, unde am notat tot ceea ce am consumat. (vin, inghetate, chipsuri, whisky, sucuri, frappe-uri, alune, apa plata si minerala samd)

Astazi, DUPA 18 ZILE, in ultima zi, am facut socoteala! Suma este frumusica (pentru patroni), dar asta este lucrul cel mai putin important, UNICUL LUCRU DE RETINUT, FIIND IMENSA INCREDERE PE CARE MI-AU ARATAT-O ACESTI OAMENI MINUNATI, ADEVARATI COMERCIANTI.

Fac pariu, ca nu mai exista pe tot litoralul romanesc, niste patroni care sa nu noteze absolut nimic, TIMP DE 18 ZILE, vis-a-vis de ceea ce consuma un client.

De aceea spuneam ca, pe acesti doi machedoni, absolut minunati, II POT CONSIDERA PRIETENII MEI!

Cum, sa te plictisesti, la mare?

In aceste 18 zile, nu am avut timp sa vorbesc cu toti cei pe care ii cunosteam. De la receptionere, sefii de la restaurant, managerii hotelului, patronii, turistii cu care ma cunosteam din anii precedenti, si cu care dadeam nas in nas la hotel sau pe plaja, gasca de la bar, gasca cu care am stat tot concediul, gasca de la Bucuresti, noii turisti cu care am facut cunostinta anul acesta samd.

Pe 21 iulie cand am ajuns pe plaja, mi-am propus ca, intr-o zi, sa fac o plimbare pe malu' marii, mergand cu picioarele prin apa, pana la Novodari. Uite ca, desi au trecut 18 zile si peste cateva ore plec spre Bucuresti, NU AM AVUT TIMP SA FAC CEEA CE IMI PROPUSESEM.

Ma uitam la majoritatea turistilor, dar mai ales la cei care purtau pe mana "bratari" de la all-inclusive: la ora 19, strangeau si plecau de pe plaja. Pai, cea mai frumoasa perioada a unei zile de plaja, este dupa ora 19...cat mai sus, in noapte. Atunci se fac "spriturile" cele mai reusite, caterinca merge mai bine ca oricamd, se comanda mancare pe plaja, se asculta muzica samd. Au fost seri in care plecam la 1-2 noaptea de pe plaja, unde eram, inca de dimineata. Doar masa de la pranz, de la restaurant (peste care am sarit de multe ori, pentru ca, ori jucam rummy, ori jucam table, ori eram la o sueta cu baietii), ma facea sa ma dezlipesc de plaja..

ANTURAJUL DE LA MARE, ESTE CEL MAI IMPORTANT! Acest lucru nu este inteles de cei care spun ca se plictisesc.

CUM SA TE PLICTISESTI CAND INTERACTIONEZI SI TE DISTREZI, ZI DE ZI, CU 20-30 DE PERSOANE?

Corect! Nu este deloc ieftin! Dupa 18 zile petrecute la Mamaia, realizezi ca, banii pe care i-ai platit, ma puteau "propulsa" spre orice litoral din lume, dar, opinez ca:

DISTRACTIE CA PE LITORALUL ROMANESC, NU VEI GASI NICAIERI, CU CONDITIA SA STII SA "CONSUMI" STATIUNEA MAMAIA.

NOTA: Pana si bunica baietelului meu s-a simtit excelent pe perioada celor 10 zile petrecute aici, pentru ca, asa cum am facut, an de an, i-am luat si ei o camera langa mine. Unicul lucru care m-a suparat un pic, a fost faptul ca, nepotelul meu (pe care l-am luat cu mine) a fost cam bolnavior cateva zile.

Ma opresc aici! Merg sa fac, una dintre ultimele bai in mare, diseara, intorcandu-ma in Bucuresti.


Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu