...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

vineri, 11 august 2017

A "SARIT", DUPA 1 AN? :)))

Buna dimineata, dragii mei!

Gata, concediul! Peste cateva ore, voi merge la serviciu, dar, nu am somn. Asa ca, sperand sa imi vina, scriu cateva randuri.

In aceasta seara, pe la ora 23, fiind la bar, unde stateam la o sueta cu baietii, am primit un sms de la un EL:

"Salut, Mircea. Sa stii ca "X", nu mai este o sfanta. A sarit sigur in "...." altuia".

Am ras! Am ras cu pofta vreo 5 minute. Initial, am avut reactia de a-i raspunde: "Maestre, daca este adevarat ceea ce spui, DUPA 1 AN DE CAND AI PARASIT CAMINUL CONJUGAL SI AI AJUNS SA-TI VEZI COPILUL O DATA PE SAPTAMANA, respectiva, nu s-a grabit deloc"...

Insa, avand in vedere ca, nu mai departe de luna martie, am cazut "lat" in bucatarie, fiind dus la spital, paralizat, am considerat ca este mai bine sa nu intru intr-o polemica inutila...

Imi vine sa rad si acum, cand imi amintesc despre acel mesaj. In primul rand, sintagma "a sarit in...", respectivul a copiat-o de la mine, eu, exprimandu-ma astfel cand vreau sa subliniez ca...o "ea", si-a gasit pe altu'.

In al doilea rand, cunoscand-o pe EA, pot spune ca are toate defectele posibile, dar nu sare repede in bratele altui barbat...

Iar imi vine sa rad! Domnul care banuieste ca....EA, si-a gasit pe altu', nu numai ca nu m-a ascultat absolut deloc, vis-a-vis de toate sfaturile pe care i le-am dat, atunci cand l-am simtit (desi, nu a recunoscut niciodata!), ca se pregateste sa plece de acasa, dar, daca tot a facut-o, nu a fost deloc pregatit pentru ceea ce va urma.

Inainte sa plece de acasa, simtindu-i intentia (desi, mereu imi arata verigheta si sublinia ca are o familie), i-am sugerat sa nu faca acest lucru, nu de alta, dar, indiferent de cat de imbietoare pare o relatie cu alta femeie, COPILUL PE CARE IL LASA IN URMA (care nu poate intelege la o varsta frageda, de ce, tatal sau, a plecat de acasa si nu-l mai vede zilnic), CHIAR ARE MAXIMA NEVOIE DE PREZENTA LUI SI NU L-AR INLOCUI PENTRU NIMIC IN LUME, in timp ce, o viitoare iubita, peste o vreme (totul este frumos la inceput), va putea sari cu usurinta, cand se va astepta mai putin, in bratele altui barbat.

Rationamentul este extrem de simplu! Copilul nu te va inlocui niciodata! Mai mult, are totala nevoie de tine, ca tata! PUNCT.

Buuuun...

Dar, daca tot ai ajuns sa PLECI, apoi, trebuie sa fii pregatit 100% psihic, pentru ceea ce va urma. :)))

Iar, din umila-mi experienta, UNICUL LUCRU 100% SIGUR, vis-a-vis de ceea ce va urma, este ca, respectiva femeie, in mai putin de 2 luni (deja este record), va "sari"...

Rad! Nu ma pot abtine! Numai cand imi imaginez "moaca" siderara a domnului care mi-a scris sms-ul...

Partea amuzanta este ca, EA, pe care o cunosc destul de bine, in mod clar nu a "sarit" (chiar si dupa 1 an), doar ca l-a refuzat de cateva ori, pentru ca, domnul, DE PLECAT A PLECAT DE ACASA, dar cand avea chef...venea cu "pretentii". :)))

Sa vezi in ce fibrilatii va intra domnul! Chiar de maine! :))))

Iar de suferit, o face copilul, care este din ce in ce mai apatic, resimte din plin lipsa tatalui, neputand intelege ceea ce i se intampla.

Auziti, mai, fratilor! Distinsul domn era socat ca, DUPA 1 AN, respectiva a "sarit"...

DUPA 1 AN!!!!!

:))))

Ma intreb amuzat, cum ar fi reactionat....DUPA 1-2 LUNI, sa afle asa ceva? :))))

Auzi, dupa 1 an! :))))

Omu' este rupt total de realitate! Astazi, femeia moderna, face "saltul" imediat, nu dupa 1 an! :))))

Daca esti trecut prin viata, din momentul in care ai terminat o relatie, nici nu mai trebuie sa te intrebi, macar in gluma...."daca si cu cine". Raspunsul este axiomatic, cel putin in ziua de astazi, cand vorbim despre femeia moderna! Este unicul lucru care se intampla 100%.

Nu-l vad bine pe distinsul domn! Ca nu este haladit, asta o stiam, dar nici nu vreau sa-mi inchipui ce se va alege de el, cand va intra pe mana unei femei moderne. :))))

I-am spus, dar este mult prea orgolios ca sa accepte! Nici prin cap, nu-i pot trece, macar, cate am vazut si trait eu.

Poate ca ar fi trebuit sa-i raspund la sms, printr-o intrebare: "A sarit, DUPA 1 AN?", dar nu am voit a intoarce cutitul in rana si nici putere nu mai am sa-i explic, INCA O DATA, cum sta situatia in ziua de astazi.

Sper sa nu aiba ocazia sa vada!

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu