...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

luni, 10 iulie 2017

SA TE AFLII IN PRAG DE ATAC CEREBRAL, IAR MEDICII SA-TI FACA....CLISMA!!!

Buna seara, dragii mei!

Astazi, am auzit ceva care, cu greu poate fi crezut. Initial, am crezut ca este o gluma proasta:

La Vaslui, o femeie a ajuns la spital, acuzand dureri groaznice de cap si tensiune arteriala. Medicii, consultand-o, au decis sa-i faca o CLISMA, iar dupa cateva ore, au trimis-o acasa. Din nefericire, la doar 15 minute dupa ce a parasit spitalul, biata femeie a facut ATAC CEREBRAL, in prezent, aflandu-se in coma.

Dupa consumarea nefericitului eveniment, fiind chestionata de catre ziaristi, conducerea respectivului spital da din colt in colt, cu vrajelile binecunoscute: "S-a demarat o ancheta interna, care va stabili daca medicii au respectat procedurile...".

Bai, sunteti prosti????

Cum sa va mai puneti intrebarea, daca medicii AU RESPECTAT procedurile? Axiomatic ca...NU!

Si pe nea Vasile (betivu') daca-l iau de pe strada si il pun in fata unei persoane cu hipertensiune artetiala si care acuza dureri groaznice de cap, va spune "sa nu fi facut atac cerebral".

Conducerea spitalului ar trebui sa aiba decenta de a recunoaste ca, PE ACEI MEDICI, pur si simplu i-a durut in cur de viata femeii!

Auziti, bai, fratilor! Sa ajungi la spital cu tensiune mare si dureri ingrozitoare de cap, IAR MEDICII SA-TI FACA CLISMA SI, CEL MAI GRAV, S-O TRIMITA ACASA!!!!

Uluitor! In anul 2017!

Nu! Nu poate fi vorba despre neglijenta! Este CRIMA! Crima cu premeditare! Pe langa o imensa bataie de joc si dispret total fata de viata unui om!

PEDEAPSA AR TREBUI SA FIE PE MASURA!

Repet! Si nea Vasile (betivu'), vazand SIMPTOMELE, ar fi suspicionat un atac cerebral!

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu