...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

miercuri, 19 iulie 2017

IREZISTIBILUL "PRINT"....

Buna seara, dragii mei!

Ciudata vara mai avem! Duminica noaptea, ma intorceam de la mare si nu-mi venea sa cred ceea ce imi arata bordul masinii...16 grade, temperatura de afara. La mijlocul lunii lu' "cuptor"!

Vi-l mai aduceti aminte pe "PRINT"?


Daaa, fotbalistul Adrian Cristea! Ani de zile, ziarele si televiziunile si-au atins ratingul propus, vanturand prin fata ochilor nostri, diverse subiecte despre cel pe care il numisera "printul".

Nu trecea luna, sa nu auzi ce "cucerire" a mai facut "printul". Doar ca...."cuceririle" erau facute pe cheltuiala mare. Iar cum anii au trecut si talentul (desi super real) de fotbalist s-a diluat, "printul" a inceput din ce in ce mai tare sa gafaie cu banii.

Va mai aduceti aminte de Bianca Dragusanu? ("cucerirea" maxima!) Va mai amintiti dragostea eterna pe care i-o jura printului, pe platourile tv? Suflet pereche, barbatul vietii ei samd. (siropuri indiene)

Nu stiu cat de print a fost Adrian Cristea si cate cuceriri a facut, dar cert este un lucru:

CAND BANII AU DISPARUT, PARCA NU A MAI FOST ATAT DE PRINT SI NICI CUCERIRI NU A MAI FACUT. :)))

Citeam zilele trecute ca, dupa ce si-a pierdut si ultimul apartament din Bucuresti, "printul" s-a retras la Iasi, in apartamentul parintilor.

Bai, vorbim despre cineva care, in ultimii 15 ani, a castigat din fotbal, SACI DE BANI!

Ma gandesc ce o simti, acum, dupa ce a tocat, pe putin (cred io) 2 milioane de euro cu toate distinsele domnite ce-l gaseau irezistibil de cuceritor, iar fetita pe care o are (inca din tinerete) A FOST CRESCUTA EXCLUSIV DE CATRE MAMA?

Si daca tot am adus vorba, poate nu ma pricep eu la femei (si este foarte posibil sa fie asa), insa fosta nevasta a "printului", imi pare mult mai femeie decat toate ulterioarele sale "cuceriri".



Am avut ocazia s-o ascult de vreo 2 ori, si mi-a parut o femeie super ok. Ca sa nu mai pun la socoteala si faptul ca, trebuie sa ai un psihic foarte puternic sa-l vezi pe tatal copilului tau, ani la rand, prin ziare si la tv, cum toaca sume uriase de bani pe cluburi, vacante, haine, masini samd...cu diverse "cuceriri".

ACUM, PRINTUL, SE PARE CA A AJUNS CERSETOR!

Pe unde or fi cele care il considerau IREZISTIBIL? :)))

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu