...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

vineri, 28 iulie 2017

PENTRU UN BANAL CONCEDIU MEDICAL, APLICAM CU STRICTETE LEGEA, PENTRU DEVALIZAREA TARII.....NU!

Buna dimineata, dragii mei!

Ora 5:30. Daca aseara, rupt de oboseala, am adormit cu mult inainte de miezul noptii, uite ca, la ora asta, sunt treaz.

Nu-mi pare rau! La mare, ploua! Dar, la naiba, tot este frumos. Stau pe balcon, fumez o tigara, si privesc marea.


Citeam acum cateva minute (pe telefon), despre disperarea Magdei Vasiliu, al carei copil (7 anisori) a fost diagnosticat cu cancer.

Din cumplitul moment in care a aflat, impreuna cu copilul, a plecat la tratament in Italia, tara care, nu a conditionat tratamentul de prezentatea unor carduri (de sanatate) sau alte hartii.

Bineinteles, in Romania, lucrurile nu pot sta la fel. Dar, nu pentru tratament!!!! Nuuuu....ci pentru un rahat de concediu medical, ce nu-i poate fi eliberat stiristei, pana ce, PERSONAL, atat ea cat si fiul sau, nu se prezinta la medicul de familie si la un oncolog!

Bai, strigator la cer! Imi iubesc enorm tara (iar eu, chiar mi-o iubesc), nu as pleca niciodata de aici, si, dupa cum vedeti, nu o fac nici macar in vacanta, dar nu am sa inteleg absolut niciodata, de ce avem asa legi cretine!!!!

Ieri, pe plaja, un grup discuta despre un cetatean din Constanta, care primeste de la statul roman O INDEMNIZATIE DE CRESTERE COPIL, in valoare de 35.000 euro!

Din nou, vorbim despre cretinism!

Cat de greu era, ca atunci cand ai facut legea, sa stabilesti un PLAFON de bun simt (pentru ca, pana la urma, indemnizatia pentru mama/tata, este o chestiune sociala), spre exemplu, maximum, 10.000 euro? Io, in prostia mea, cred ca se poate creste un copil cu 10.000 euro pe luna.

Poate imi veti spune ca....nu este corect sa se stabileasca un plafon maximal, avand in vedere faptul ca, respectiva persoana a cotizat la acel salariu foarte mare, dar intreb:

MAGDA VASILIU, NU A COTIZAT TIMP DE 20 DE ANI LA SISTEMUL ASIGURARILOR DE SANATATE?

Ba da! Si, dupa cum vedeti, desi este o persoana publica, a adus un maldar de documente medicale (eliberate sub semnatura unor somitati medicale oncologice din Italia) care certifica irefutabil ca fiul sau sufera de o cumplita boala, TOTUSI, regulile spun ca nu poate obtine concediu medical pana ce nu se prezinta, PERSONAL, atata ea cat si fiul, la medicii romani.

Ce ar trebui sa faca, acum, Magda Vasiliu? Sa isi ia copilul din spitalul italian si sa se urce in avion, pentru a veni in Romania unde....nu s-ar pune problema de vreun tratament, ci doar pentru a obtine o hartie?

Strigator la cer!

Auzi, nu se poate elibera un concediu medical, intr-o situatie LIMITA, pana ce nu te prezinti personal!

Dar, in acelasi timp, TOT IN ROMANIA, se pot elibera din visteria statului, CHIAR SI SUTE DE MILIOANE DE EURO, pentru "combinatii" cu RETROCEDARI total ilegale! (vezi cazurile de la ANRP)

Sau...se pot elibera din puscarii (cu mult inainte de termen), INFRACTORI CARE AU DEVALIZAT TARA, fara a se fi recuperat un leut din imensul prejudiciu creat statului roman, si pentru care au fost condamnati de catre instanta de judecata.

Strigator la cer!

Ploua! Dar, ce mai ploua! Marea este frumoasa, oricand!

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu