...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

marți, 25 iulie 2017

ORGOLIUL, BATA-L VINA!

Buna seara, dragii mei!

Nimic nu ma linisteste mai tare, decat sa stau noaptea in balconul camerei de la hotel si sa "ascult" marea. De altfel, cand astept sa vina vara si ma gandesc ca voi merge in concediu pe litoral, nu-mi imaginez ca voi face plaja, voi juca table sau rummy cu amicii pe care mi i-am facut pe plaja hotelului Comandor (iar anul aceata, gasca este mai mare ca niciodata), ma voi balaci in apa marii, voi merge la nu stiu ce terasa, restaurant sau club ci....JUR...imi imaginez cum voi sta noaptea in balcon si voi asculta marea.

Aflandu-ma de vineri pe litoral, nu am mai citit presa si nici la televizor nu m-am mai uitat. Acum cateva minute, aruncandu-mi ochii pe presa (cu ajutorul telefonului), am citit ceva care, vine perfect in completarea subiectului pe care l-am abordat in postarea precedenta: VICTORIA ORGOLIULUI IN FATA INTELEPCIUNII.

Pe scurt, aflu din presa ca, vinerea trecuta (spre dimineata) un tanar politist in cadrul Brigazii Rutiere, dupa ce a stat la panda timp de cateva ore (langa un club din Herastrau), si-a snopit in bataie fosta iubita, o stewardesa de la Tarom, pentru motivul ca aceasta nu mai voia sa se impace cu el.

Stewardesa, barbateste, opinand, arata "beton". Dar, zic io, si politistul de la rutiera arata foarte bine.



Nici daca as incerca timp de 1 an sa gasesc cel mai mic motiv pentru care, un barbat, chiar si parasit de iubita (nu stiu daca politistul fusese parasit, dar sa presupunem ca, da), sa ajunga a o snopi in bataie, pentru ca nu mai vrea sa se impace cu el, NU AS PUTEA SA GASESC!

Ok, razbunarea fiind consumata (din ceea ce am inteles, politistul ar fi lovit si pe un amic al stewardesei, care o conducea la un taxi), intreb:

ACUM, TANARUL, SE SIMTE MAI BINE?

Nu stiu daca se simte mai bine, dar in mod sigur nu se va simti deloc bine cand, pe langa faptul ca i se va intocmi dosar penal, foarte probabil, va fi si dat afara din politie. (avand in vedere ca, din ceea ce relateaza presa, stewardesa are figura serios avariata)

Nu cunosc motivele despartirii si nici cine a pus "stop", dar sa ajungi a-ti urmari fosta iubita pe la cluburi si sa fii violent cu ea si cu barbatul care o insoteste, imi pare extrem de umilitor.

Chestiunile acestea nu le-am inteles niciodata, desi, din ceea ce tot aud, cred ca sunt foarte frecvente.

CUM SA-TI SNOPESTI IN BATAIE FOSTA IUBITA, PENTRU CA NU MAI VREA SA SE IMPACE CU TINE????

Jur ca nu inteleg!

Nu contest faptul ca femeia arata "beton" iar ORGOLIUL TANARULUI POLITIST dadea in "clocot" sa stie ca aceasta iese cu alt barbat in club, dar INTELEPCIUNEA trebuia sa primeze!

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu