...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

duminică, 23 iulie 2017

DOUA VIETI DISTRUSE...

Buna dimineata, dragii mei!

La Mamaia, vremea este absolut superba. Si nu ma mira, avand in vedere ca este ultima decada a lunii iulie. De fapt, in Romania, daca vrei sa mergi pe litoral si sa ai siguranta ca vremea va fi superba si apa marii calda, este obligatoriu sa alegi o perioada cuprinsa intre 20 iulie si 15 august. Anul acesta mi-a confirmat inca o data ca, pana ce nu s-a intrat in ultima decada a lui "cuptor", apa marii nu s-a incalzit, iar pe plaja, mai ales spre seara, nu se prea putea sta, datorita vantului rece.

Vineri, am ajuns din nou la Mamaia. De data aceasta, in concediu. Asa ca, in urmatoarele 2 saptamani, voi avea timp suficient sa scriu.

Va mai amintiti de politistul de la "rutiera", care a fost ucis de catre un cetatean turc, acum 2 ani?



Atunci, intr-o fatidica dimineata, la un filtru organizat la intersectia strazii Nicolae Caranfil cu Soseaua Pipera, politistul i-a facut semn unei masini sa traga pe dreapta. Soferul, desi a dat impresia ca va opri masina, cand a ajuns in dreptul politistului, a accelerat brusc, si nu a luat piciorul de pe acceleratie, nici cand a vazut ca acesta s-a agatat de capota masinii, tarandu-l vreo 500 de metri.

Saptamana trecuta s-a dat verdictul in instanta: 23 de ani si jumatate de puscarie pentru Abdullah Atas. Decizia nu este definitiva, urmand recursul, dar, avand in vedere gravitatea faptei, prea multe nu se mai pot schimba.

Unii spun ca pedeapsa este mult pre mica, iar altii opineaza ca este mult prea mare. DIN PUNCTUL MEU DE VEDERE, CEEA CE ESTE CU ADEVARAT GRAV, A FOST INCONSTIENTA AMBILOR:

- a turcului care, in loc sa apeleze la serviciile unui taximetru (daca stia ca va consuma alcool), a ales sa riste, conducand beat, dar mai ales, sa nu opreasca la semnalul politistului, alegand sa-l tarasca pe acesta, sute de metri, agatat de capota masinii;

- a politistului care, in loc sa-si foloseasca armamentul din dotare, tragand in cauciucurile masinii, a ales sa se agate de capota, probabil, mizand pe faptul ca soferul va opri masina;

Nu am sa inteleg niciodata orgoliul si incapatanarea unor adulti care, in anumite momente, nu reusesc sa se echilibreze si sa nu impinga dezastrul la extrem!

Pana la urma, ce se putea intampla, daca turcul ar fi oprit masina?

In cel mai nefericit caz, i s-ar fi intocmit dosar penal (situatie grava doar pentru cei ce lucreaza la stat, nu si pentru "privati", cum era cazul turcului) si i-ar fi fost suspendat permisul, timp de cateva luni de zile.

Pana la urma, ce se putea intampla, daca politistul nu alegea sa se agate de masina?

In cel mai nefericit caz (pentru orgoliul brigazii rutiere), turcul, ajutat de bolidul condus, ar fi reusit sa scape, desi, mi-e foarte greu sa cred ca, chiar si cu un Logan harbuit, inceputa urmarirea, ajutati si de alte echipaje ale politiei ce puteau interveni pe traseu, pe langa folosirea armamentului din dotare (cu care s-ar fi putut trage in cauciucurile bolidului), turcul ar fi reusit sa scape.

DIN NEFERICIRE, IN LOC DE ECHILIBRU, A FOST ALES ORGOLIUL SI NECHIBZUINTA, IAR FINALUL A REPREZENTAT...DOUA VIETI DISTRUSE!

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu