...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

joi, 27 iulie 2017

DE CE STRICAM, TOT CEEA CE, ATAT DE RAR, NE IESE BINE?

Buna dimineata, dragii mei!

Este ora 3 dimineata. Si in aceasta noapte, marea, mi-a rasplatit din plin asteptarea. "Cantecul" ei, pur si simplu, imi mangaie creierul. Am cel putin 3 ore de cand o "ascult", intr-o liniste deplina.

Bai, fratilor, desi nu pare, Mamaia incepe din ce in ce mai mult sa nu mai fie...Mamaia. Am spus-o si anul trecut, o spun si in acest an, si, din tot sufletul, sper sa nu o mai spun si la anu'.

Cei care cunosc foarte bine statiunea, cunosc si faptul ca, BAROMETRUL care arata gradul la care "fierbe", este gradul de ocupare al locurilor de parcare. Si...sunt foarte multe, libere!

Astazi, ma uitam pe plaja. Corect! Incepand din dreptul Hotelului Vega, si continuand cu...Alcor, Orfeu, Comandor, Admiral, Ambasador, Lido si Savoy...plaja erau ocupata 90%.

"Nordul" Mamaiei sta bine! Doar pe plaja! Restul statiunii, nici atata.

Niciodata nu am inteles, de ce, noi, romanii, dupa ce ca, atat de rar ne reuseste ceva "bine", imediat ce ne "iese", ne grabim sa distrugem.

RADU MAZARE! Corect! Un personaj extrem de controversat, pe langa excentricitatea afisata! Dar, el a REINVENTAT statiunea Mamaia. Si a facut-o, nu bine, ci foarte bine.


Omu', pe turism, era "beton". Foarte putina lumea stie care ii erau proiectele pe care, in ciuda diligentelor pe care le-a tot facut, nu a reusit sa le materializeze.

Acum cativa ani, a voit sa adune toate cluburile pe o insula construita in mare, astfel fiind rezolvata problema cu "respectarea linistii", pe langa efectul imens, vizual vorbind.

Apoi, a dorit sa mai construiasca un drum, DESTINAT DOAR CELOR CE VIN IN CLUBURI, pentru a nu mai bloca statiunea vinerea si sambata.

Nu a putut sa faca nimic! Totul a fost respins de la "centru".

Ok! Se spune ca se droga! Poate chiar o facea. Se spune ca participa la orgii sexuale cu tinerele care-l insoteau permanent. Poate chiar o facea. Se spune ca era cel mai mare mafiot din zona, si poate chiar era!

DAR, LA TURISM, ERA "AS"!

Pana sa fie "debarcat", reusise sa faca din Mamaia, o bijuterie de statiune. Iar, cel mai important, era faptul ca, statiunea clocotea aproape non-stop pe perioada verii.

Asa este! Era extrem de dur cu investitorii din Mamaia. Le dadea aprobari, dar ii conditiona sa faca ceva pentru statiune.

Din momentul in care nu a mai fost primarul Constantei, incet dar sigur, statiunea Mamaia a inceput sa moara.

Nu s-ar spune, la prima vedere, dar cei care cunosc foarte bine statiunea, mi-e greu sa cred ca nu au sesizat acest lucru, inca de anul trecut.

Radu Mazare era un nebun! Dar era omul potrivit la locul potrivit, pentru ceea ce insemna "bijuteria" litoralului romanesc.

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu