...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

duminică, 9 iulie 2017

UN INDICATOR CE POATE FI...MORTAL.

Buna seara, dragii mei!

Din nou week-end, si din nou pe plaja. De data aceasta, spre deosebire de saptamana trecuta, apa este calda.

Nu aveam in plan sa ajung la mare in acest sfarsit de saptamana, dar fiul si nepotelul meu voiau sa se balaceasca in apa si sa se joace pe plaja.




Asa ca, sambata dimineata, hotarandu-ma sa le fac pe plac, in doua ore eram in fata hotelului Comandor.

Politie pe autostrada, la greu. Sper sa nu ma fi prins vreun radar, avand in vedere ca am "calcat-o", dar daca tot am vazut atatea masini de politie, parca le-as fi adresat si eu o intrebare:

Fratilor, la km 200-200 si un pic (directia Bucuresti-Constanta), de ce nu faceti diligentele de rigoare pentru desfiintarea INDICATORULUI (fals!!!!) care, cu putin "noroc", in loc sa te indrepte spre Mamaia, te poate indrepta....spre lumea celor drepti???

Sa nu-mi spuneti ca nu il stiti? Este mareeeee, scris cu alb pe fond albastru, si iti aratata o sageata la dreapta, spre statiunea Mamaia. Doar ca...la aproximativ 150 de metri dupa, breteaua de autostrada se termina brusc, iar daca nu cunosti drumul, conduci noaptea, si mai ai si ghinionul sa fii cu o mana pe piciorul unei gingase domnite...ai "pus-o".

Ceea ce m-a lasat mut, a fost faptul ca, AUTORITATILE, in loc sa desfiinteze INDICATORUL FALS, acolo unde drumul se termina brusc, au pus un morman de pamant/nisip. :)))

Uluitor! Desi nu pare, pericolul este imens pentru cineva care nu cunoaste drumul si conduce noaptea, chiar si cu viteza legala de 130 km/ora.

In fine...

In alta ordine de idei, se pare ca amicilor mei le-a placut atata de tare, saptamana trecuta la Loft, incat, ieri, rezervasera din nou masa. Pe la ora 22, primeam mesaje, poze si un filmulet pe whatsapp, prin care aflam ca a venit toata "trupa" de la Bucuresti, ca distractia este maxima, si ca trebuie neaparat sa vin si eu.

Am spus inca o data "pas", pentru ca mai spusesem si inainte sa se duca la Loft, alegand sa trag un pui de somn, pe sezlong, la umbra, mangaiat de briza, iar cand m-am trezit (pe la ora 19), sa stau la un "sprit" cu prietenii mei care au plaja de la Comandor, si cu Serghei Mizil care, ca de obicei, ne-a facut sa radem pana nu mai aveam aer sa respiram.

Din punctul meu de vedere, dintre toti mondenii care apar pe micul ecran, Serghei este singurul "adevarat". Restul sunt "falsete".



Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu