...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

luni, 26 iunie 2017

COPIII ROMANI DECEDEAZA DIN CAUZA RUJEOLEI! CONTEAZA PENTRU CINEVA?

Buna seara, dragii mei!

"VREAU BINELE ROMANIEI", graia tanarul fost prim ministru, cu cateva zeci de minute inainte de a i se "taia" capul, chiar de catre camarazii sai.

Hai, pe bune, domnule prim ministru?

Ce coincidenta!!!! In aproape 30 de de ani de la prabusirea criminalilor comunisti (care dadeau gratuit case romanilor, le asigurau un serviciu, o pensie samd), mai toti politicienii cu...vilute/viloaie/palate, mercedesuri/Audi Q7/Bmw X7/ferrari/, latifundiari, prieteni si nasi pentru interlopi, etc, etc), au repetat compulsiv ca:

VOR BINELE ROMANILOR!

Domnule fost prim ministru, nu ma voi lega de "maruntisuri", dar cum ar putea sa creada cineva ca ati voit binele romanilor, atata timp cat, mandatul dvs a prins o buna bucata de vreme din...CRIZA VACCINURILOR?

Deja, au murit vreo 30 de copii datorita RUJEOLEI. In plus, zeci de mii de alti copii sunt expusi riscului, datorita lipsei cu desavarsire a vaccinului TETRAXIM.

Fiul meu, care are varsta de 8 ani, trebuia sa faca de vreun an, un alt vaccin...INOVAX POLIO. Si, nu are cum! Nu se gaseste pe nicaieri, desi as fi dispus sa-l platesc si de 5 ori mai mult. Fireste, precum fiul meu, alti zeci de mii de copii, asteapta sa faca acest vaccin.

Despre ce discutam???

Ok, ca roman, care va asigur ca imi iubesc tara si concetatenii, infinit mai mult decat dvs, pot intelege cu usurinta faptul ca, deh, BORCANUL CU MIERE, indiferent cat de bine pazit ar fi, este aproape imposibil sa nu fie "atacat", motiv pentru care, am subliniat la inceputul comentariului ca, nu ma voi lega de "maruntisuri".

Da! Din punctul meu de vedere, surparea unei portiuni de autostrada (datorita unei "combinatii" nereusite), chiar daca "ustura" substantial la bugetul de stat, imi pare "maruntis" in raport cu un copilas care isi pierde viata datorita NEIMUNIZARII, pentru ca, NISTE BAIETI DESTEPTI, acum vreo 3-4 ani, au facut tot ceea ce le-a stat in putinta pentru a inchide INSTITUTUL CANTACUZINO (explicatia oferita norodului fiind de-un penibil absolut...aparatura care nu corespunde standardelor), in timp ce, desigur, cei care au avut de beneficiat de pe urma "lacatului" pus pe usa institutului, si-au frecat palmele cand au realizat ca le este deschisa calea de a importa vaccinuri la un pret de, MINIM, 10-15 ori mai mare decat cel la care producea institutul romanesc, pret suportat de catre BUGETUL STATULUI!

Chiar nu sunt ironic si nici malitios, cand intreb:

DE CE (spre exemplu), ORDONANTA 13 NU MAI PUTEA ASTEPTA, DAR CRIZA VACCINURILOR, DA????

Nu contest faptul ca sunteti un om corect si onest, DAR NU AR TREBUI SA VORBITI DESPRE BINELE ROMANILOR!

Pai, mai bine decat le puteati face zecilor de mii de familii care asteapta sa-si imunizeze copiii sau zecilor de familii care si-au pierdut copiii datorita neimunizarii la rujeola, DACA V-ATI FI STABILIT, DIN PRIMELE ZILE ALE MANDATULUI, ca prioritara, rezolvarea crizei vaccinurilor, nu cred ca puteati face.

Repet! Niciodata nu m-as lega de "maruntisuri". Ok...se fura! Milioane si milioane! SA SPUNA CINEVA, UNDE NU SE FURA IN LUME? UNDE NU SE FAC "COMBINATII"?

Dar, sa vezi cum, sub ochii nostri, se "sting" vietile unor zeci de copii (pe langa alte zeci de mii, aflati in pericol), ESTE ABSOLUT INADMISIBIL!

Da, da, da! Cunosc "explicatia" cu...refugiatii! Nu mai exista stocuri disponibile (afara), pentru ca au fost vaccinati refugiatii.

Patetic!

De ce, am ajuns sa stam la mana producatorilor din strainatate, cand aveam o "perla"...INSTITUTUL CANTACUZINO?

Raspunsul (probabil), l-am putea auzi, daca ar putea vorbi...viloaiele, mercedesurile si accesoriile de super lux a acelor BAIETI DESTEPTI care au beneficiat din plin de pe urma "decesului" vestitului institut.

INTRE TIMP, CONTINUA SA MOARA COPII, DATORITA NEIMUNIZARII!

PS: Foarte inteligenta "miscarea" cu...
NESUPUNEREA IN FATA BOSSU-LUI. Corect! Absolut corect!

Era unica solutie de a va spala imaginea. Si, a tinut la...norod!

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu