...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

luni, 29 mai 2017

ITI MULTUMIM, FRANCESCO TOTTI! RESPECT ETERN!

Buna seara, dragii mei!

Azi noapte, dupa miezul noptii, vizionand un videoclip, am plans! Atata iubire si lacrimi de regret, rar am vazut pe un teren de sport! (la finalul comentariului, daca veti urmari filmuletul postat, veti intelege ceea ce vreau sa spun)

FRANCESCO TOTTI


Ieri, capitanul echipei de fotbal AS Roma, s-a retras din activitate, dupa aproape 25 de ani de cariera fotbalistica, timp in care a slujit cu maxim devotament, O SINGURA ECHIPA!

Dumnezeule, cum zboara timpul!

Parca, ieri, eram cu tatal meu in fata televizorului, avand ocazia sa privesc, in direct, debutul fotbalistic al unui pusti, in varsta de 16-17 ani, blond, frumusel, plin de tupeu si ambitie. SE INTAMPLA IN PRIMAVARA ANULUI 1993!


Francesco Totti, nu a fost doar un imens fotbalist, ci si un caracter cum nu mai intalnesti (prea des) in ziua de astazi! A fost curtat, ani la rand, de cele mai bogate si puternice cluburi din Europa, oferindu-i-se salarii fabuloase, in raport ce ceea ce castiga la acel moment, DAR A REFUZAT OFERTA DUPA OFERTA, RAMANAND FIDEL SI CREDINCIOS, MARII SALE IUBIRI…..AS ROMA!

AS Roma este un club extrem de iubit in Italia, dar, ca si forta financiara si performante sportive (interne si internationale) nu se poate compara cu Juventus, Barcelona, Real Madrid, Bayern Munchen samd. Fireste, si performanta sportiva a lui Francesco Totti, pe plan intern, a fost micuta in raport cu talentu-i urias: a castigat un titlu de campion, doua Cupe, doua Supercupe. Cu siguranta ca, fotbalist fiind, si-a dorit mult mai mult! DAR, IUBIREA FATA DE CLUBUL AS ROMA, L-A OPRIT MEREU SA PLECE!

Aseara, la meciul de retragere, Francesco Totti a fost ovationat de zeci de mii de suporteri! Multi dintre ei, de la copiii de 10 ani pana la varstnici, AVEAU OCHII IN LACRIMI, IAR ALTII, CHIAR PLANGEAU IN HOHOTE. Cu greu si-a stapanit lacrimile si emotia, bravul CAPITAN! Au fost momente super emotionante, de-a dreptul coplesitoare, iar iubirea si devotamentul cu care a a slujit echipa si suporterii, timp de un sfert de secol, au fost rasplatite cum se cuvine, la ultimul meci in tricoul echipei iubite!

Desi este un idol la Roma, modestia discursului rostit cu ocazai retragerii, ar trebui sa reprezinte O LECTIE pentru multi dintre fotbalistii romani, plini de basini si de-un mercantilism dezarmant:

A venit momentul. Speram sa nu mai vina. In aceste zile am citit multe lucruri despre mine. Frumoase, foarte frumoase. Am plans de fiecare data. Singur, ca un nebun. Pentru ca 25 de ani nu se pot uita asa usor. Mi-ati fost alaturi la bine şi la rau. Vreau sa va multumesc tuturor. Multumesc, Roma! E imposibil sa povestesti atatia ani în putine fraze. Am încercat sa ma exprim cu ajutorul picioarelor in toti acesti ani. Stiti care era jucaria mea preferata? Mingea. Înca e. Dar, la un moment dat, devii mare. Asa mi-au spus. Blestematul de timp! E timpul sa le multumesc colegilor mei, tuturor presedintilor si suporterilor de la "Curva Sud" (Peluza Sud). Sa te nasti suporter al Romei este un privilegiu. A fost o onoare să fiu capitanul acestei echipe. Voi fi mereu cu voi. Am intrat în vestiar ca un copil si ies astazi ca un barbat. Sunt mandru si fericit ca v-am onorat timp de 25 de ani. VA IUBESC!

Urmariti filmuletul de mai jos! Chiar daca dureaza 23 de minute, merita vazut! Primul minut este introducerea, dar de la minutul doi, incepe ceremonia de retragere, care este absolut impresionanta si coplesitoare, mai ales prin reactia zecilor de mii de suporteri. Atata iubire si lacrimi de regret, o asemenea CONEXIUNE intre "tribune" si un sportiv, rar mai poti vedea in ziua de astazi!




FRANCESCO TOTTI, RESPECT ETERN!


Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu