...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

duminică, 5 februarie 2017

CITIND, AI IMPRESIA CA ESTE O GLUMA CARE CIRCULA PE WHATSAPP.

Buna seara, dragii mei!

Cand nu inteleg ceva, gandesc! Rumeg, rumeg, rumeg! Si nu ma las pana nu GASESC LOGICA.

Bai, cine ma cunoaste, stie prea bine ca sunt un om corect. Am crescut intr-un mediu CINSTIT, nu mi-am vazut parintii facand potlogarii, invarteli, smecherii, ci din contra...CORECTITUDINE 100%.

Ar fi suficient sa va spun ca, mama mea, desi conducea si verifica la acea vreme, un colectiv de oameni a caror activitate era...comertul exterior, iar in depozitele de marfa puteai vedea produse care, la acea vreme (inainte de 89'), le puteai admira doar in magazinele Shop, NICIODATA NU S-A LASAT "UNSA" DE VREUNUL DINTRE GESTIONARII MAGAZIILOR, iar daca voia sa cumpere ceva, o facea cu bani si chitanta, de se "cruceau" aia si nu le venea sa creada!

Tocmai de aceea, pentru ca era CORECTA SI CINSTITA PANA LA PROSTIE, mama, oricand, a cerut audienta la ministru, a fost imediat primita! Atentie...ministru comunist, desi, mama, NU ERA MEMBRA DE PARTID si provenea dintr-o familie profund "patata" pentru societatea comunista!

Dar nu sunt un om absurd! Accept ca exista SMECHERIE SI IMBOGATIRE FARA JUST TEMEI, nu numai in Romania, ci peste tot in lume.

Doar nu credeti ca, in Franta, Germania, Anglia, USA, Italia, Spania, aia or fi mai prosti ca romanii, si nu stiu sa faca "invarteli".

PROCENTUL "INVARTELILOR" CONTEAZA!

Imi aduc aminte despre cum arata sectorul 3 in anii 2000-2001-2002. Era praf! Apoi a venit primar, o veche cunostinta de-a mea, Liviu Negoita. Si in cativa ani, dintr-o mizerie de sector, aproape totul s-a transformat in...oaze de verdeata, locuri de joaca pentru copii, parcuri impecabile, stradute adiacente reparate si asfaltate corespunzator, locuri de parcare, scoli si gradinite ingrijite samd.

Pun o intrebare:

Ati auzit pe cineva strigand despre Liviu Negoita ca ESTE HOT????

NU! Dar, stiti de ce?

Pentru ca, omul, a respectat "norodul". Nu l-a sfidat si a avut grija ca ceea ce s-a facut in sectorul 3, sa aiba calitate.

Si atunci, ce sa mai spui? Preturile la care s-au facut acele amenajari, ca simplu cetatean, oricum, nu le sti!

Aceasta este IMENSA problema a politicienilor care doresc sa se imbogateasca prin "invarteli"! Nu stiu sa faca "invartelile", in asa fel, incat, sa le fie bine si lor, dar si "norodului". Odata ajunsi in fata BORCANULUI CU MIERE, nu se limiteaza la a baga degetul, sau, ok, mana pana la cot, CI ISI TOARNA BORCANUL CU MIERE IN CAP! Iar ceea ce se face pentru "norod" (atat cat se face), este de proasta calitate! Iar acest lucru, INFURIE!

Am avut ocazia sa-l cunosc si pe CELALALT Negoita, al sectorului 3! La fel ca si predecesorul sau, a castigat cel de-al doilea mandat, fluierand!

Un lucru este cert in sectorul 3! Lucrurile merg bine, iar oamenii sunt multumiti!

DESPRE "INVARTELI"? CINE POATE STI?

V-ati gandit vreodata, cat investeste o persoana in campania electorala ca sa ajunga PRIMAR?

Multi bani! Foarte multi De ce, ar face-o? Pentru notorietate publica si un salariu de 3000 ron?

Asta si spuneam! Toata lumea cunoaste realitatea! Dar..."masura", conteaza enorm! SI SA NU SFIDEZI LA MAXIM "NORODUL"!

Revenind la prezent si analizand logic, intreb:

Initiatorii proiectului legislativ care, la acel moment, au avut nastrusnica idee de a veni cu o astfel de propunere, ca sa nu mai spun despre cei care AU APROBAT-O, chiar au crezut ca, intr-o tara macinata de peste 25 de ani de coruptie si imbogatirea multor politicieni fara just temei, NU VA CREA REACTII FURIBUNDE???

Bai, eu nu fac politica! Mi-am petrecut tineretea pe la mitinguri si chiar am crezut cu adevarat in liberalism si principiile de "dreapta"!

AM REALIZAT INCA DIN 1996 CA AM FOST UN PUSTI PROST SI NAIV! Asa ca, nu pot fi banuit ca as fi partizanul vreuneia dintre parti!

BA, DIN CONTRA! IN PREZENT, LA GRANITA CELOR 44 DE ANI, CHIAR DACA NU MA MAI INTERESEAZA POLITICA, SUNT UN OM CU VEDERI DE STANGA!

Imi asum total posibilul stigmat public, dar nu pot accepta un Truica, Becali, Borcea, Voiculescu, raposatului Adamescu si Patriciu, Cocos samd.

Dar, ca tot omu', mi-am pus o intrebarea:

CE S-A URMARIT PRIN PROMOVAREA SI APROBAREA ACESTEI ORDONANTE?

Bai, atentie!!! Eu nu spun nici ca este buna, nici ca este rea, aceasta ordonanta! Insa, nu am vazut vreo explicatie logica, venita din partea celor care au promovat-o si aprobat-o, prin care sa-i demonstreze cetateanului, ca este in folosul sau.

Iar schimb, cei care se opun aplicarii ordonantei, prin intermediul tuturor canalelor de comunicatie, au prezentat, pe larg, aceluiasi cetatean, modificarile aduse:

1.) nu vor mai fi sanctionate penal acele persoane care isi ajuta membrii de familie sa se sustraga de la urmarirea penala (parintii, bunicii, copii, nepotii, sotii, concubinii, stranepotii samd)

2.) nu vor mai fi pedepsiti cei care favorizeaza faptuitorii, prin emiterea, aprobarea sau adoptarea actelor normative;

3.) functionarii publici, in cazul in care, incalcalcand legea, creeaza un prejudiciu de pana la 200.000 lei, sunt exonerati de raspunderea penala;

4. dosarele penale in curs de solutionare (cele care se incadreaza la 200.000) vor trebui inchise, iar prejudiciul va putea fi recuperat de cei interesati, numai pe calea unui proces civil;

5. persoanele deja condamnate si care se incadreaza in conditiile prezentate (prejudiciu pana la 200.000 lei) vor fi puse in libertate;

6. se reduc pedepsele pentru astfel de infractiuni, de la 2-7 ani, la 6 luni-3 ani;

7. judecatorul nu mai are dreptul sa interzica unei persoane condamnate, exercitarea unei functii publice intre 1-5 ani, asa cum era pana acum;

8. nu vor mai fi pedepsiti penal cei care comit abuz in serviciu prin discriminare;

Sa ma ierte Dumnezeu, dar citind sau auzind asa ceva, ESTI TENTAT SA SPUI CA ESTE VORBA DESPRE O GLUMA CARE CIRCULA PE WHATSAPP!

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu