...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

vineri, 13 ianuarie 2017

DOAMNA PRIMAR, POATE GASITI DVS. SOLUTIA!

Buna seara, dragii mei!

Din nou, a nins! Si a facut-o serios! Capitala...stapanita de nameti. Primarul, de data aceasta, doamna Firea, exact ca si predecesorii, considera ca Bucurestiul a fost deszapezit CORESPUNZATOR, si, bineinteles, mai bine ca "inainte".

Nimic mai fals, doamna primar! Nu, nu, nu, departe de mine, gandul de a sustine ca nu v-ati facut datoria de primar, pentru ca v-ati facut-o, insa BUCURESTIUL nu inseamna numai arterele principale si bulevardele!

CE FACEM CU TROTUARELE?

In aceste zile cat a nins, pe cat posibil, am lasat masina in parcare, alegand sa folosesc mijloacele de transport in comun care, chiar au mers foarte bine (asadar, inca o bila alba), DAR CAND IESEAM DE LA METROU SAU COBORAM DIN AUTOBUZ, incepea calvarul!

Pe trotuare (acolo unde mai exista, si nu sunt total astupate de nameti), zapada era pana aproape de genunchi. In timp, cu greu, se formase acea poteca, lata cat BARNA DE LA GIMNASTICA...

Cand m-am saturat sa fac echilibristica si am ales sa merg pe carosabilul stradutelor adiacente, mi-am dat seama ca, la fiecare masina care venea (pe sensul meu de mers), trebuia sa-mi afund pana pe la jumatatea tibiei, piciorul in zapada impinsa pe marginea carosabilului de catre utilajele de deszapezire.

DE-A LUNGUL TIMPULUI, TOTI PRIMARII CAPITALEI S-AU LAUDAT CU BULEVARDELE ADUSE "LA NEGRU", dar niciunul dintre cei care au fost pana acum, nu au incercat sa gaseasca o solutie, cat de mica, PENTRU ADEVARATA PROBLEMA CARE CHINUIE GROAZNIC CETATENII IUBITEI NOASTRE CAPITALE, atunci cand ninge zdravan.

Eu locuiesc in sectorul 3. De departe, cel mai bine gospodarit dintre toate sectoarele. SE PARE CA NUMELE DE "NEGOITA", NOUA, LOCUITORILOR DIN SECTORUL 3, NE POARTA MULT NOROC!

In ultimii 12 ani am avut primari foarte buni! DAR NICI EI NU AU INCERCAT SA GASEASCA O SOLUTIE PENTRU TROTUARE!

Ma gandesc, oare, SUEDIA SAU FINLANDA, au trotuare impracticabile dupa ninsoare????

As putea face pariu ca...nu!

Astazi, la doua zile dupa ninsoare, ca sa dau doar un exemplu, BULEVARDUL BASARABIEI este aproape blocat. Se circula pe sina de tramvai, pentru ca...exista o banda blocata de masinile parcate inca de pe vremea cand nu ninsese, apoi urmeaza o alta banda blocata de nametii de zapada impinsi de utilajele de deszapezire, si inca o banda (a treia), blocata de sirul de masini parcate dupa ce a nins! Dupa cum spuneam...ramane DOAR sina de tramvai.

Aici trebuiesc gasite solutii!

Drept este si faptul ca, nu putem sa iesim cu masina personala, imediat dupa o astfel de ninsoare, sa parcam pe unde nimerim, si sa avem pretentia de a avea bulevarde impecabil deszapezite.

Repet, aici trebuiesc gasite solutii!

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu