...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

luni, 23 ianuarie 2017

DE CE, NE SPERIEM DE TRUMP?

Buna seara, dragii mei!

Donald Trump a fost investit oficial in functia de presedinte al Statelor Unite.

Dupa cum s-a putut observa, cei mai inversunati detractori ai magnatului Trump, au fost depravatii de la Hollywood care, daca nu trageau pe nas o "liniuta", nu intrau in coma alcoolica sau nu-si schimbau femeiele intre ei, MAI FACEAU O DECLARATIE ANTI-TRUMP.

Iar oamenii de rand, tocmai pentru ca ii considera pe acestia "vectori" de opinie, fireste ca privesc privesc viitorul cu ingrijorare.

Ingrijorare, de ce, intreb eu???

Pentru ca, MAI RAZBOINICA SI PUSA PE HARTAG, decat administratia Obama, nu cred ca a mai fost alta, in istoria Unchiului Sam.

In cei 8 ani petrecuti la Casa Alba, administratia Obama a declansat prapadul in Orientul Mijlociu, a cauzat CRIZA REFUGIATILOR DIN EUROPA, si a adus Rusia in prag de razboi cu vecinii sai.

De ce, privesc oamenii cu ingrijorare instalarea la Casa Alba a administratiei Trump, in conditiile in care, asa, excentric cum este, Donald Trupm nu pare a fi avid de agresivitate la adresa nimanui?

Sa nu uitam ceva extrem de important!!!!

Cu totii acceptam ca LUMEA nu este condusa de cei scosi in fata (si pare logic, eu, cel putin, refuzand total a crede ca niste indivizi ca Bush sau Obama au condus lumea atatia ani de zile), ci de alti indivizi, INFINIT MAI PUTERNICI SI DOXATI, care de de sute de ani, PREFERA SA STEA IN "UMBRA".

Acum, presupunand ca TRUMP este "dusmanul" absolut a tot ceea ce s-a "construit" la nivel de GLOBALIZARE in ultimele, cel putin, doua decenii, cum se face ca a reusit sa iasa presedintele Statelor Unite?

Ca doar nu suntem atat de prosti, incat sa credem ca, in oricare stat al lumii civilizate, DAR MAI ALES IN STATELE UNITE, i se permite unui individ sa ajunga la nivelul suprem de "putere", doar pentru ca are carisma si priza la public!

Sa fim seriosi...

Si, atunci, cum de a fost posibil sa castige Donald Trump?

Imi veti spune ca aceasta a fost DORINTA POPORULUI..

Iar eu va voi contra-argumenta ca, si acum aproape un deceniu, cand Wall Street-ul a fost salvat de la colaps cu banii cetateanului american, POPORUL S-A OPUS! Au fost manifestatii uriase, au fost presiuni teribile ale POPORULUI pentru a nu se intampla acest lucru. Degeaba! Unchiul Sam a "rupt" de la buget o suma uriasa de bani pentru a salva Wall Street-ul!

Asadar, cum a reusit sa castige Trump, desi pare dusmanul absolut a TRENDULUI instituit in ultimele doua decenii, chiar de Unchiul Sam?

Raspunsul este unic:

A CASTIGAT, PENTRU CA, CHIAR EL TREBUIA (subliniez...TREBUIA!!!) SA CASTIGE!

Iar daca coroboram "surpriza" din Statele Unite cu ceea ce...O ANTICIPA (desi, la acea data, nu am observat), adica, brexit-ul provocat chiar de catre David Cameron, fost prim ministru al Marii Britanii (pentru ca, nu te apuci sa faci referendum pentru iesirea sau nu, din Uniunea Europeana, cand esti constient ca nemultumirea populatiei este la cote ingrijoratoare)...incepe sa se prefigureze "teapa" pe care a luat-o EUROPA, acum vreo 70 de ani.

Iar Rusia zambeste si ii face cu ochiul Unchiului Sam.

La fel ca acum 70 de ani...

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu