...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

marți, 3 ianuarie 2017

CAT REPREZINTA GRIJA PENTRU SANATATEA POPULATIEI SI CAT REPREZINTA "BALOSIREA" LA MUNTII DE BANI INCASATI DE FIRMELE PRODUCATOARE DE TIGARETE?

Buna seara, dragii mei!

LA MULTI ANI!

Aseara, observand ca s-a "ars" unul dintre becurile de la farul din partea stanga a masinii, am luat hotararea sa opresc la benzinaria OMV de la Piata Unirii, pentru a-l inlocui.

Zis si facut. L-am rugat pe unul dintre baietii de la benzinarie sa mi-l inlocuiasca, iar in 10 minute totul era rezolvat.

Ajungand la "casa" sa platesc becul, mi-am adus aminte ca nu prea mai am tigari, asa ca, i-am cerut vanzatoarei si doua pachete de Lucky Strike "albatru".

Vanzatoarea a cautat in raftul cu tigarete, si dupa ce a luat doua pachete, se pregatea sa le "bata pe casa". Cazandu-mi privirea pe cele doua pachete cu tigarete aflate in mainile vanzatoarei, m-am grabit sa-i spun "Lucky Strike albastru am cerut".

Vanzatoarea s-a uitat scurt la pachetele buclucase si, apoi, uimita, mi-a spus: "Lucky Strike....da! Pai, nu astea sunt?".

Cand eram pe punctul de a spune "Nuuuuu. Nu seamana deloc cu pachetul cu tigarete pe care il am in buzunar", AM REALIZAT..."SCHIMBAREA" !!!!

Noile pachete cu tigarete (indiferent de firma), aproape ca nu mai au nimic in comun cu cele de pana acum.

Daca pana acum, pe fata pachetului era scris un mesaj ANTI-FUMAT, iar pe jumatate din spatele pachetului era postata o poza (moderata, din punct de vedere al "duritatii") ce avea darul de a descuraja fumatul, pe noile pachete...AMBELE PARTI sunt ocupate pe mai mult de jumatate din suprafata, de niste IMAGINI HORROR, care, fireste, au darul de a descuraja fumatul.

CE MAI URMEAZA, DOMNILOR, SA FACETI???

Ati interzis fumatul, printr-o lege mai mult decat ABERANTA si discriminatorie, pentru ca, a se interzice fumatul chiar si in portiunile de local special amenajate, unde NEFUMATORII nu ar fi deranjati cu nimic, ori este prostie, ori rea vointa.

Imi vine in minte restaurantul Marco Polo din Constanta unde, partea pentru fumatori era TOTAL separata de cea pentru nefumatori. Repet!!! Total separata, inca de pe vremea cand fumatul in localuri era permis. Si, totusi.....

Sau, sa interzici fumatul la terasa, daca exista 2 pereti. Penibil...

Bai, eu fumez de 26 de ani. Din sutele de cunostinte care fumeaza, ULTERIOR INTRARII IN VIGOARE A LEGII ANTI-FUMAT, nu a existat vreo persoana care sa se fi lasat de fumat.

Din contra! Cunosc TREI PERSOANE care s-au reapucat de fumat!

Ati obligat firmele producatoare de tigarete sa imprime pe pachete imagini si mesaje ANTI-FUMAT, pe o suprafata atat de extinsa, incat, abia daca se mai vede marca tigaretelor.

Ma gandesc ca, pasul urmator ar fi sa OBLIGATI firmele producatoare de tigarete, sa impregneze foita care imbraca tutunul, cu miros de c---t.

SUNTETI ABSOLUT PENIBILI!

In fapt, inversunarea cu care se lupta impotriva fumatorilor are la baza RATIUNI FINANCIARE si nu grija fata de sanatate!

Am si argumente, absolut irefutabile!

1.Cu ce este mai nociva o tigareta, fata de mezelurile existente pe piata, produsele de la Mc, dulciuri, chipsuri, lactate, carnea de pui samd?

2. De ce, respectand retorica, pe sticlele de vin nu exista imagini horror si mesaje anti-bahice?

Cumva, vinurile care ocupa majoritatea spatiului din rafturile supermarketurilor, SUNT NATURALE?

3. Cati dintre milioanele de copilasi suferinzi de cancer la varste atat de fragede (la nivel mondial), au fumat?

Penibil!

ALTUL ESTE ADEVARUL!!!!

Iar oamenii inteligenti stiu acest lucru!

MIZA ACESTEI CRUCIADE MONDIALE IMPOTRIVA FUMATULUI O REPREZINTA BANII!

In lume, de zeci si zeci de ani, exista cativa mari producatori de tigarete! Iar orice producator ar da orice sa se poata baza cat mai mult timp pe un anumit numar de CLIENTI FIDELI!

Dintre "consumatori", FUMATORII SUNT CEI MAI LOIALI "gusturilor" ce au legatura cu acest viciu!

Eu fumez Lucky Strike de peste 20 de ani! Pun gura pe alta tigareta, DOAR IN CAZ DE FORTA MAJORA. Altii fumeaza Kent, Mallboro samd.

Asadar...clenti fideli pe termen lung, profit garantat pe termen lung!

CEILALTI PRODUCATORI (indiferent de ceea ce produc), din nefericire pentru ei, nu se pot baza pe fidelitatea pe termen lung a consumatorilor fata de produsele lor.

Astazi, este la mare moda ciocolata X. Maine, apare pe piata ciocolata y....si scad vanzarile.

La fumatori, nu este asa! Cine fumeaza X tigareta, pai, si peste 10 de ani, tot acea tigareta vei vedea ca fumeaza!

Mai mult! Prima grija, zilnica, a unui fumator este de a-si procura pachetul cu tigarete. Daca asta inseamna ca, in loc de un "pranz" constand in ciorba, felul 2 si desert, trebuie sa se multumeasca cu 2 merdenele, 99 dintre 100 de fumatori, aleg pachetul cu tigarete.

BATALIA SE DUCE PENTRU BANI! Automat, cand cineva renunta la fumat, banii destinati viciului, se vor duce in alta parte.

Asadar, desi, poate gresesc, opinez ca, FIRMELE PRODUCATOARE DE TIGARETE (care sunt cateva si dainuie de zeci si zeci de ani) au devenit teribil de enervante pentru multi dintre alti puternici producatori de "altceva", doar pentru faptul ca, FUMATORII, prin fidelitateaa lor catre o marca de tigareta, le asigura GARANTAT un profit pe termen luuuuuuuung!

N-am mai facut referire la penibila statistica prezentata de catre Ministerul Sanatatii, potrivit careia, la aproape 10 luni de la intrarea in vigoare a LEGII ANTI-FUMAT, numarul imbolnavirilor care au legatura cu acest viciu, a scazut cu 11%. :):):)

Rad si curcile!

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu