...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

sâmbătă, 24 decembrie 2016

PENIBIL, DOMNILOR DE LA HOTNEWS!

Buna seara, dragii mei!

Ieri (23 decembrie), pentru ca, acum, cand scriu aceste randuri, ma aflu deja in primele 2 ore ale zilei de 24 decembrie, S-AU IMPLINIT, FIX, 27 DE ANI DE CAND AM MANCAT PRIMA PORTOCALA, CUMPARATA DUPA CE AM STAT LA O COADA DE....DOAR!!!!!.....CATEVA PERSOANE!

Ce amintiri!

Cu memoria, intotdeauna, am stat foarte bine! Am alte defecte...

Ieri dimineata, in timp ce ma indreptam cu masina spre serviciu, am realizat ca este 23 decembrie 2016. Practic, dand timpul inapoi cu 27 de ani, ma aflam in prima zi de libertate dupa o prima noapte (alta decat revelionul), cand TVR-ul nu oprise emisia la orele 22.

Dumnezeule! cand au trecut 27 de ani?

Da! Imi aduc si acum aminte (de parca s-ar fi intamplat ieri) cum, in dimineata zilei de 23 decembrie 1989, dupa o noapte total nedormita in care am privit "mascarada" de la TVR (imi este si acum rusine pentru faptul ca, ziua de 22 decembrie 1989, inca de la primele ore la diminetii si pana....DOAR....spre seara, acesta fiindu-mi, poate, si norocul ca am supravietuit "revolutiei", am petrecut-o, in strada, alaturi de alte sute si sute de mii de bucuresteni)....pe la ora 8:30-9 am coborat din bloc si am mers in Piata Veteranilor (atunci, locuiam in acea zona) sa cumpar paine.

Pe strazi nu era multa lume. Inca se auzeu rafale de mitraliera, asa cum se auzisera toata noaptea de 22 spre 23 decembrie 1989.

Intrand in piata, si pana sa ajung la magazinul de unde trebuia sa cumpar paine, MI-AU SARIT IN OCHI LADITELE CU PORTOCALE DE LA "ALIMENTARA"!

La coada, doar cateva persoane! Fara imbulzeala, fara cunoscuta sintagma "dati doar cate 1 kg sa ajunga la toata lumea", fara tipete si cearta. M-am asezat si eu!

Apoi, cu portocalele in traista, am dat cu ochii de o coada de DOAR cateva persoane, la PUI.

Era prima data de cand incepusem sa realizez ce inseamna "cumparaturile", CAND PUTEAM CUMPARA PUI FARA SA STAU LA COADA, mai intai, vreo 2 zile (de asteptare sa vina masina....si nu e gluma!), iar apoi, sa razbesc in lupta "corp la corp" ce se dadea dupa venirea masinii si inceperea vanzarii...

Cand au trecut 27 de ani???

Revenind in prezent, vreau sa va povestesc ceva.

Ieri dimineata (23 decembrie), publicatia Hotnews anunata cu surle si trambite ca...VICEPREMIERUL RUS, DIMITRI ROGOZIN, TOCMAI CE NE SURVOLEAZA TARA, CONTRAR INTERDICTIEI UE.

Cititorii erau tinuti la curent, minut de minut, despre SITUATIA EXPLOZIVA. Mai mult! Li se oferea si o harta cu traseul facut de AVIONUL RUSESC in care se afla Rogozin, care "muscase" si din spatiul aerian romanesc, CONTRAR INTERDICTIEI DE ZBOR IN SPATIUL UE.

Inca din primele minute am realizat ca asistam la o MASCARADA, dar ceea ce ma soca era faptul ca, AUTORUL, ne desconsidera ffff grav, inteligenta!

Bai, nu o data am scris despre "portavocile" existente in media din Romania, a caror unica sarcina este de a involbura apele, aratand cu degetul spre...rasarit!

Dar, oare, atat de prosti ne cred?

Priviti harta de mai jos! Este harta publicata de Hotnews, ce avea darul de a DEMONSTRA survolarea teritoriului Romaniei de catre avionul vicepremierului rus, CONTRAR INTERDICTIEI UE!


CUM SA SUSTII CU SURLE SI TRAMBITE CA AVIONUL LUI ROGOZIN A SURVOLAT TERITORIUL ROMANIEI, CONTRAR INTERDICTIEI UE, in conditiile in care, arati un traseu al avionului care a survolat, pe rand, in drumul de la Moscova pana la Chisinau....Polonia, Slovacia, Ungaria si Romania????

Pot fi valabile doar 2 variante:

1. Ca ziarist, ai o "inteligenta" sclipitoare;

2. Desconsiderarea inteligentei cititorilor Hotnews este apocaliptica;

Pentru ca, orice consumator al stirii, posedand un nivel minim de comprehensivitate, n-ar fi avut cum sa nu-si puna intrebarea:

Bai, exista o interdictie decisa la nivelul Uniunii Europene in ceea ce-l priveste pe vicepremierul rus, Dimitri Rogozin. Ok....! Presupunand prin absurd ca, Romania, cu cele cateva avioane MIG -21 Lencer pe care le detine, nu a reusit sa intercepteze avionul lui Rogozin si sa-l forteze sa paraseasca spatiul aerian romanesc, iar "aliatii" cazati la Deveselu, probabil, se aflau dupa petrecerea de sfarsit de an, asa ca, nu au putut ridica de la sol, nici ei, avioanele F16....acelasi "noroc" l-a avut avionul lui Rogozin, si cand a survolat teritoriul Poloniei, Slovaciei si Ungariei, TARI MEMBRE UE????

Mai mult! "Talentatul" ziarist de la Hotnews care tinea cititorii cu sufletul la gura, MAI ANUNTASE CEVA:

Hotnews a cerut EXPLICATII, in mod oficial, Ministerului Afacerilor Externe, daca avionul in care se afla Rogozin, a avut permisiunea autoritatilor romanesti de a ne survola tara!

Am zambit cand am citit! Cat de prosti ne putea crede, "talentatul" gazetar de la Hotnews?

Era axiomatic ca, SANCTIUNILE, nu se aplicau si in cazul in care, Rogozin, folosea o cursa regulata!

As fi putut pune capul "jos", ca asa este!

Iar pe seara, s-a adeverit ca asa este, dupa ce Ministerul Afacerilor Externe a explicat, exact ceea ce era...de bun simt!

ROGOZIN FOLOSISE O CURSA REGULATA! (Aeroflot)

Penibil! Si au trecut 27 de ani de cand, exact in acelasi mod, DOAR CA ERA LA TVR, ni se spunea ca apa a fost otravita, rusii vin peste noi, teroristii au debarcat in Bucuresti, televiziunea si radioul sunt atacate, Otopeniul este luat cu asalt de catre mercenarii lui Ceausescu (ironia sortii...tot pe 23 decembrie) samd

Penibil, domnilor de la Hotnews!

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu