...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

vineri, 2 decembrie 2016

DE ZIUA NATIONALA, CONDUCATORII NE VORBESC DESPRE PATRIOTISM, INSA....UITA SA FIE PATRIOTI!

Buna seara, dragii mei!

A trecut si ZIUA NATIONALA A ROMANIEI. Avioanele au survolat, echipamentele militare au marsaluit, IAR "POLITICUL" SI-A EXPUS "GARGARA" IEFTINA.

Ce-i lipseste, Romaniei, de peste un sfert de secol?

Din punctul meu de vedere (umil, desigur) ii lipsesc multe, DAR IN PRINCIPAL, CONDUCATORI PATRIOTI!

"Gargara" asta ieftina cu "patriotismul" (expectorata de mediul politic cu ocazia zilei nationale a Romaniei) ma lasa rece! Daca nu esti cretin, se vede cu ochiul liber, lipsa PATRIOTISMULUI, acolo unde doare cel mai tare: LA CONDUCATORI!

Pe oriunde "calci" prin superba noastra tara, nu vei auzi decat..."fostul/fosta". (combinat, fabrica, uzina samd)

De ce a trebuit sa distrugem toata industria????? Ca doar nu putem fi atat de prosti (a trecut deja un sfert de secol), incat sa mai credem VRAJEALA cu produsele romanesti, de proasta calitate, care nu aveau piata de desfacere!

De ce am devenit doar o piata de desfacere pentru VESTUL EUROPEI care, la inceputul anilor '90, pur si simplu se sufoca datorita supra-productiei?

De ce nu mai facem afaceri cu piata asiatica si cu cea araba?

TE DOARE SUFLETUL!

Vorbim in dese randuri despre curajul si sacrificiul cu care, de-a lungul secolelor, bravii tarani romani, cu arma in mana, SI-AU APARAT PAMANTUL!

Ce facem, noi, acum?

VINDEM PAMANTUL STRAINILOR!!!!!

Poate sunt cel mai cretin om de pe pamant, si nu contest acest lucru, DAR OPINEZ CA, ACCEPTAREA DE CATRE LEGIUITOR A VANZARII PAMANTULUI, STRAINILOR, ESTE CEL MAI INALT ACT DE TRADARE NATIONALA!

De ce am ajuns sa ne desconsideram "LIMBA"?????

Intr-o dimineata, fiind in masina cu fiul meu (7 ani) in drum spre scoala, l-am auzit intrebandu-ma: "Tati, nu-i asa ca, LIMBA ENGLEZA ESTE CEA MAI FRUMOASA"?

Am simtit ca ametesc de nervi! Si m-am trezind tipand "Nuuuuu, fiule, sa-ti intre bine in cap, LIMBA ROMANA ESTE CEA MAI FRUMOASA!".

Acum vreo saptamana, aflandu-ma la munte (pentru o excursie de 1 zi, organizata de invatatoare fiului meu), seara, ma aflam la masa cu parintii copiilor din clasa fiului meu. Venind vorba despre LITORAL, cand am spus ca ADOR LITORALUL ROMANESC, am auzit sintagma "Hai, sa lasam falsul patriotism".

Doamne Dumnezeule! ADOR LITORALUL ROMANESC! Pur si simplu il ador! Iubesc cu tot sufletul statiunea Mamaia, si nimeni nu ar reusi a ma convinge, sa merg pe alt litoral din lume!

De aproape 30 de ani, "UCIDEM" PADURILE. Iar in loc sa-i aruncam in puscarii, pe viata, si fara sa mai aiba, vreodata, posibilitatea de a mai vedea "lumina zilei", pe acei TRADATORI DE NEAM SI TARA care, cu o inconstienta incredibila, "CHELESC" Romania in fiecare zi, stabilim prin LEGI, niste pedepse demne de "cascadorii rasului".

Am oferit strainilor, ZACAMINTELE ROMANIEI, pe redevente de tot rahatul! ALT ACT DE URIASA TRADARE NATIONALA!

Si exemplele pot continua!

Asta lipseste Romaniei: CONDUCATORI PATRIOTI, care sa-si iubeasca tara si poporul!

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu