...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

miercuri, 2 noiembrie 2016

ZANA SI TURCUL!

Buna seara, dragii mei!

Chef de scris nu prea mai am in ultima vreme. Mama mea nu este deloc bine (cu sanatatea), tata deasemenea, iar pe viitor va trebui sa gasesc solutii (nu intru in detalii, nu de alta, dar daca as face-o, imi trece cheful sa mai scriu).

A DIVORTAT "ZANA"!!!

Este DOAR a treia oara, asa ca, pana sa-i ajunga pe Tariceanu sau Prigoana, mai are de "lucrat".

Nu stiu de ce se tot cauta MOTIVUL ASCUNS al divortului de turc (Tuncay, parca), pentru ca ceea ce s-a intamplat, era atat de clar inca din ziua cand s-au casatorit!

ACESTI OAMENI, INCA DIN PRIMA ZI (atentie! subliniez faptul ca...este doar o parere!)...S-AU MINTIT UNUL PE ALTUL, CU ZAMBETUL PE BUZE! Si voi argumenta!

"Zana" venea dupa despartirea de Banica (baiat de cartier, cu care nu prea merg fitele, si in casa caruia, cu siguranta...COCOSUL CANTA), si cum se intampla in 99,9% din cazurile de acest fel, ERA ABSOLUT NECESARA....RAZBUNAREA, TIPIC FEMININA: aruncatul in bratele altui barbat care, fireste, avea sa aiba rolul de victima colaterala.

Tuncay, un fizioterapeut tanar, frumusel (si viril, imi place a presupune), dar un ANONIM in tara lui, fireste ca nu a putut rata sansa care i se oferise! Nici nu-i de mirare ca si-a abandonat tara si a alergat intr-un suflet (100%, din mare iubire!) sa se stabileasca in "nordul" frumoasei noastre capitale, alaturi de ZANA.

Din aceasta combinatie a iesit:


Daaaaaaa! Frumosi foc, nimic de spus, dar ce facem cu....zambetul fals?

Acesti trei ani (de cand si-au unit sufletele in fata lui Dumnezeu), au "lucrat" in favoarea TURCULUI. Si uite asa, dintr-un necunoscut in tara lui, CU AJUTORUL "ZANEI", a ajuns un "nume" pe meleagurile mioritice, IAR PANA SA ISI DESCHIDA O CLINICA DE LUX IN NORDUL CAPITALEI, NU A MAI FOST DECAT UN PAS!

Pas care, dupa ce a fost facut, ptiuuuuuu....era sa spun ca a contribuit la scoaterea la suprafata a adevaratei FETE a turcului, dar, culmea, nu este asa!

Pentru ca...era sa fac DIABET citind declaratiile (dupa despartire) pe care le face turcul la adresa ZANEI, desi e constient ca numai de relatia cu ZANA nu-i mai arde, acum, cand a ajuns mare patron de clinica si cu atatea frumoase romance ce-l "vaneaza".

Asa ca, CE MOTIV ASCUNS se cauta?

Acum, sa nu-mi spuneti ca credeti in suferinta ZANEI, pentru ca, asa priceputa cum este la mai tot si toate, era imposibil sa nu constientizeze care este RISCUL de a te casatori cu un barbat cu 11 ani mai tanar!

Nu! A constientizat total, dar "razbunarea" trebuia pusa in practica imediat spre ciuda lui Banica. (pe care sigur l-a durut in cot)

ASADAR, OPINEZ CA, ZANA SI TURCUL AU FOST NESINCERI UNUL CU ALTUL INCA DE LA INCEPUT, iar prezentul "divort" nu reprezinta decat...NORMALITATEA.

Bineinteles, DOAR O PARERE!

PS: As mai spune ceva, dar sunt sigur ca ma veti face MISOGIN!

Singurul lucru neasteptat din aceasta povestioara care a dura 3-4 ani, a fost transformarea turcului din SIGURA VICTIMA COLATERALA, in cel care a avut numai de castigat in urma trecerii timpului.

Na, ca am spus-o!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu