...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

marți, 22 noiembrie 2016

DOMNULE SEVERIN, MARE TUPEU AI!

Buna seara, dragii mei!

Am o gramada de defecte. Si chiar am! Dar, cred io, niciodata, nu m-am comportat ca o...."rama"!

Cu totii gresim. Asta-i clar! Unele greseli ne-au fost, poate, partial demonstrate, dar altele au fost 100% demonstrate!

ADRIAN SEVERIN A GRESIT SI A FACUT-O EXTREM DE GRAV! A gresit, din pozitia de deputat al Romaniei la Parlamantul European!


Scumpilor, acest individ A FOST FILMAT CAND ISI NEGOCIA "SPAGA" PENTRU TRAFICUL DE INFLUENTA PE CARE URMA SA-L FACA!

Dovezi absolut irefutabile! Mai mult decat o FILMARE SI O INREGISTRARE AMBIENTALA, ce mai poate exista?

Actul de coruptie nu s-a desfasurat doat cu Adrian Severin. La el, au mai participat inca 2 sau 3 parlamentari europeni, din partea altor tari.

Daca, ceilalti, au acceptat ca sunt vinovati si SI-AU DEPUS DEMISIILE DE ONOARE, romanasul nostru "..."(ma abtin sa adaug un epitet), cum altfel?...a avut tupeul sa sustina ca este NEVINOVAT SI CA TOTUL ESTE O INSCENARE PUSA LA CALE DE CATRE ADVERSARII SAI POLITICI, refuzand, fireste, sa-si prezinte demisia.

Ce si-o fi spus "..." (din nou, ma abtin): FAC PE VICTIMA, SI VOI SCAPA SIGUR!

Uite ca nu a scapat. Dupa cativa ani, desi a uzat de toate caile de atac oferite de JUSTITIA ROMANA, Inalta Curte de Casatie si Justitie l-a condamnat definitiv la 4 ani de inchisoare cu executare!

Interesant este faptul ca, din cate am citit, pana sa se ajunga la Inalta Curte de Casatie si Justitie, sentinta era doar de 3 ani si cateva luni.

Niciodata nu m-am bucurat de raul altuia (Doamne Dumnezeule!), dar opinez ca, unui astfel de "..."(si, din nou, ma abtin), ar fi trebuit sa i se aplice o majorare a pedepsei cu cel putin 15 ani!

Stiti de ce?????

Pentru impertinenta, lasitate, lipsa crasa de caracter, onoare si CONSTIINTA!

Cum, bai, sa vezi cu ochii tai cum ai "muscat-o", fiind filmat cand ITI NEGOCIEZI SPAGA PENTRU TRAFICUL DE INFLUENTA PE CARE URMEAZA A-L FACE, si in loc sa lasi "capul in jos" si sa-ti ceri iertare fata de PATRIA "MUMA", pe care ai dezonorat-o in fata celei mai importante institutii ale batranului continent, sa mai ai tupeul si neobrazarea sa sustii ca ESTI NEVINOVAT SI TOTUL ESTE O INSCENARE A ADVERSARILOR POLITICI...

Cand o iesi de la parnaie, nu s-o proclama si....DETINUT POLITIC?

La cat tupeu are, nu m-ar mira!

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu