...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

duminică, 13 noiembrie 2016

CUM ITI POTI "PIERDE" COPILUL, DATORITA INCONSTIENTEI SI AROGANTEI UNUI MEDIC.

Buna seara, dragii mei!

Rar, extrem de rar, am simtit un asemenea grad de revolta, asa cum simt, acum, cand scriu aceste randuri!

De cateva ore, incerc sa ma calmez pentru a putea scrie si pentru a-mi putea "masura" cuvintele.

Blogul acesta a luat fiinta acum vreo 6 ani. In prezent (nu fac precizarea din mandrie, Doamne Fereste, veti intelege imediat), despre orice subiect as scrie, MOTORUL GOOGLE, imi arunca postarea in primele 2 pagini (pe palierul respectiv), ceea ce este o performanta pentru cineva care nu este persoana publica si nu beneficiaza de o altfel de reclama pentru blogul sau, alta, decat, CEA MAI CORECTA SI SANATOASA..."din gura in gura".

Cand am scris despre "Kia Sportage", eram constient ca trebuie sa fiu corect, pentru ca, vor fi mii de persoane care, vor decide sau nu, sa-si cumpere aceasta masina, si datorita parerii mele, pentru ca, sa fim seriosi, cu totii cand vrem sa cumparam ceva, il intrebam mai intai pe domnul Google ce parere are.

Si nu am gresit! Foarte repede, postarea mea, a ajuns mai intai pe prima pagina pe palierul "pareri Kia Sportage", iar apoi, a ocupat pozitia 1 pe acea prima pagina.

Exemple as mai putea da. Sunt multe. Dar nu as vrea sa ma intelegeti gresit! NU ESTE LAUDA!

In seara asta, ma lupt cu CONSTIINTA, si nu stiu ce sa fac!

Un prieten de-al meu, in aceste zile, a fost la un pas sa-si "piarda" unul dintre cei doi fii, datorita INCONSTIENTEI SI AROGANTEI unui medic de familie.

Daca, acum, cand scriu aceste randuri, baietelul (care are cativa anisori) este internat in spital si primeste tratament pentru MENINGITA, acest fapt se datoreaza, DOAR VIGILENTEI mamei sale care, desi avea parerea autorizata a inconstientului medic de familie care, chiar si dupa ce a vazut copilul a doua oara in decurs de 3-4 zile (pentru ca febra nu scadea deloc si starea de rau nu se ameliora), cu o aroganta maxima, ii spusese "Doamna, asa sunt romanii, cum au putina febra copiii lor, cum "hop" la medic. Copilul nu are nimic special. Este doar racit.", s-a incapatanat sa caute in continuare pe internet despre SIMPTOMELE MENINGITEI (nu radeti, cei care apreciati ca pe net, doar tampenii pot fi citite, pentru ca, nu este asa...trebuie doar sa stii unde si ce sa citesti).

Si uite asa, a ajuns sa-i faca copilului, singurica, in casa, testul cu "barbia in piept si picioarele drepte".

Cand si-a dat seama ca piciul nu poate, a fugit intr-un suflet la spital, unde a solicitat sa i se faca copilului, ANALIZELE PENTRU MENINGITA.

Rezultatul????

COPILUL AVEA MENINGITA SI A FOST IMEDIAT INTERNAT SI BAGAT PE TRATAMENT!!!!

Credeti-ma ca, acum, cand scriu aceste randuri, simt o furie de nedescris!

Va mai aduceti aminte (daca nu ma insel, in vara anului) despre nepotica astronautului Dumitru Prunariu, care a murit de MENINGITA, exact dupa acelasi scenariu???? Chipurile, o banala raceala, care era de fapt o UCIGASA MENINGITA!

Bai! Sa ne intelegem! Toata lumea greseste! Iar eu, chiar sunt ultimul care as arunca cu "piatra"!

Dar cum, ca medic, sa vezi cum un copilas sta timp de 3-4 zile cu febra 40-41 (in ciuda tratamentului prescris), iar mama copilului te roaga sa extinzi cercetarea medicala, si, tu, in loc sa faci ceva pentru copilul ei, SA O MAI IEI SI LA "MISTO"?

Uite ca, precum in cazul multor astfel de tragedii, COPILUL ARE MENINGITA! Iar cand vorbim despre un copil de cativa anisori, orice zi de intarziere in a i se aplica tratamentul corespunzator, inseamna APROPIEREA MORTII!

Din cate am inteles de la tatal baietelului, acest medic este un arogant, pasionat de...(deocamdata, ma voi abtine sa dau detalii), are pe lista, numarul maxim de pacienti (fiind medic de familie), lipseste destul de mult pentru ca...(si iar ma voi abtine, deocamdata, sa dau vreun detaliu) samd.

Acum, constiinta ma chinuie cu o serie de intrebari!

DETINAND DOVEZI IREFUTABILE DESPRE INCONSTIENTA SI AROGANTA CU CARE, ACEST MEDIC, A TRATAT UN COPILAS, fac oare bine ca nu ii divulg numele?

Oare, nu gresesc, abtinandu-ma?

Oare, prin pasivitatea mea, poate, nu "condamn" alti copilasi la un risc mortal, odata ajunsi pe mana unui astfel de medic, inconstient si arogant?

Cati copii, oare, or fi inscrisi pe listele acestui doctor, iar peste o vreme, din nefericire, pot ajunge in situatia baietelului prietenului meu?

Am si eu un baietel! Si mai am o vorba: O CIFRA DACA O GRESESTI, O PIESA LA STRUNG SAU O GRESIE ASEZATA GRESIT....SE POATE REPARA, daca gresesti cu sanatatea, s-ar putea sa nu mai poti repara!

Repet! Nimeni nu este perfect! Sa arunce cu "piatra" cel fara de pacat! Dar sa iei la MISTO o mamica disperata, care vine pentru a doua oara la tine, cu copilasul a carei febra se incapataneaza sa nu coboare timp de 3-4 zile, iar starea de rau nu se amelioreaza, asta nu mai pot intelege!

Nu stiu ce sa fac! Ma "macina" grav intrebarile de mai sus!

Stiu ca, daca ma apuc sa scriu si sa postez dovezile, in foarte scurta vreme, ORICE PARINTE care va cauta pe Google pareri despre acel doctor de familie, va citi postarea mea, care sigur va ajunge pe prima pozitie din pagina 1.

De asemenea, ma tot intreb daca, AROGANTA SI MISTOUL afisat de doctor, nu au fost o "nebunie" de moment, poate intr-o zi proasta. DAR IMI ESTE FOARTE GREU SA CRED ASA CEVA!

Se da in mine o lupta teribila...sa fac sau sa nu fac?

Ma gandesc la copilasul caruia i-a trecut moartea pe la ureche, si numai vigilenta mamei a facut sa-i fie salvata viata....

Ce sa fac?

Tocmai pentru ca, sunt un om cu constiinta, nu vreau sa ma pripesc!

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu