...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

luni, 14 noiembrie 2016

A CASTIGAT IGOR DODON? DAAAAA, STIM....UN DEZASTRU!

Buna seara, dragii mei!

Am scris mult in acest weekend. Asa este. O voi face si acum!

Fratilor, "portavocile" din Romania (se stiu ele!), la doar cateva zile dupa ce ne anuntau despre DEZASTRUL ce urmeaza a plana asupra Statelor Unite (dupa victoria lui Trump), ne anunta un nou DEZASTRU, de data aceasta, in Republica Moldova, URMARE A CASTIGARII SCRUTINULUI PREZIDENTIAL, DE CATRE IGOR DODON.

Mai, dragi "portavoci", deja va umpleti de penibil! Nu de alta, dar, asa, retardat cum sunt, prezic ca, doar peste cateva luni, veti striga "Dezastruuuuuu in Franta"! (am cititori foarte comprehensivi, asa ca nu voi explica, de ce)

Niciodata nu am avut pretentia ca detin adevarul absolut, insa, spre deosebire de multi altii (privind in jurul meu), am bunul obicei, ca atunci cand deschid gura, sa aduc si argumente.

Asadar, voi, dragi "portavoci", ne tot vorbiti despre BINECUVANTAREA "MARII FAMILII EUROPENE". Bai, v-a contrazis cineva, timp de multi, multi, poate prea multi ani?

Nuuuu! Dar, deodata, englezii spun "pas", francezii (veti vedea surpriza mare peste cateva luni), nemtii, austriecii, italienii, spaniolii, ungurii, chiar si cehii (sa nu uitam pozitia primului ministru, care a opinat ca nu ar fi rau sa mai stranga un pic relatia cu Rusia) INCEP SA AIBA DUBII VIS A VIS DE ACEASTA MAAAAARE FAMILIE EUROPEANA, iar moldovenii, atat de "curtati" si incurajati sa faca pasul cel mare, SPUN SI EI "PAS".

Din ceea ce observ (dar, poate sunt eu prostanac), sunt din ce in ce mai multe tari care nu prea mai vor sa "MANANCE", cu totii, din aceasi IMENSA OALA DE CIORBA!

Gresesc?

Apoi, din ceea ce am vazut "dincolo de ocean", nici UNCHIUL SAM, n-ar mai avea o prea mare dorinta de a-si "usura" BUGETUL cu cheltuieli destinate SECURITATII EUROPENE.

Si, pentru ca, tot a venit vorba despre SECURITATEA EUROPEANA, bai, retardat cum sunt, ma tot intreb de cativa ani buni, DE UNDE VINE PERICOLUL?

Sa nu-mi spuneti ca de la....RUSI! Asta-i un banc prost, pentru ca, argumentat discutand, IN ULTIMELE 3 DECENII (maine, poimaine, se implinesc), n-am vazut deloc amenintarea RUSEASCA. Din contra!

Si atunci?

Impotriva cui, se tot SECURIZEAZA Europa?

Revenind la scrutinul prezidential desfasurat in Republica Moldova, ma intreb cu sinceritate, cat timp o s-o mai tina una si buna, UN FOST PRESEDINTE AL ROMANIEI, cu marota "MARII UNIRI"???

Penibil! Sincer! Stiti, de ce?

PENTRU SIMPLUL MOTIV CA, CREDETI-MA PE CUVANT (stiu ce vorbesc!), cetatenii Republicii Moldova, in mare majoritate, NU VOR UNIREA CU ROMANIA!

Le-am dat CETATENIE ROMAMA pe "banda rulanta" (zona Prefecturii Ilfov este blocata 3 zile pe saptamana de catre sute de cetateni moldoveni, care vin sa-si ia catatenia romana, si asta de ani de zile), le-am oferit imprumuturi nerambursabile, le-am facut "curte" asidua, iar in aceasta seara, NE-AU ARATAT FFFF CLAR (numai fostul presedinte vede doar o..."amanare"), CA NU-SI DORESC PARCURS EUROPEAN SI NICI UNIRE CU ROMANIA!

Stiu ca supara ceea ce spun, dar tare imi este ca, zecile de mii de cetateni moldoveni, care s-au napustit sa-si OFICIALIZEZE "dragostea" fata de Romania, nu au gasit in CETATENIA ROMANA, decat...unica solutie de a pasi in OCCIDENT, fara viza!

Vreti sa va mai spun ceva?

Din umilu-mi punct de vedere, si, profan, desigur, nici nu a fost prea corect (fata de partenerii europeni) aceasta procedura de a le oferi cetatenilor moldoveni, pe "banda rulanta", cetatenia romana, atata timp cat, acestia, POT INTRA PE TERITORIUL UNIUNII EUROPENE, fara viza, in calitate de cetateni romani, desi tara din care provin, nu este membra UE.

Dar, asta-i, o alta discutie...

Asadar, dragi "portavoci", zau ca nu sunt rau, dar prevad ca in urmatoarea perioada de timp, veti tot striga "Dezastruuuu in Franta"..."Dezastruuuuu in Austria"..."Dezastru in Cehia" samd.

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu