...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

vineri, 23 septembrie 2016

TOCMAI CE ATI "RATAT", DOMNULE OPREA!

Buna seara, dragii mei!

Imunitate...corect! Dar DOAR in ceea ce priveste DECLARATIILE SI ACTIUNILE POLITICE! Atat!

De ce mai mult? Asta-i intrebarea!

Evident, v-ati prins! La domnul Gabriel Oprea ma refer!

Ca tot romanu', am urmarit si eu (fara interes, marturisesc) jocul de-a "alba-neagra" in ceea ce priveste RIDICAREA IMUNITATII PARLAMENTARE a distinsului domn, ceea ce ar permite anchetarea acestuia pentru tragicul eveniment petrecut acum ceva vreme, in urma caruia si-a pierdut viata un tanar politist de la Brigada Rutiera.

Ce poti spune cand vezi DESTOINICI SI NEINFRICATI BARBATI DE STAT ascunzandu-se dupa imunitatea parlamentara, precum copiii dupa fusta mamei?

Astazi, am luat la cunostinta declaratia domnului Oprea care, punandu-si cenusa in cap in ceea ce priveste defectele (cica are multe), incearca sa se apere sustinand ca NICIODATA nu a omorat un om, nici macar de pe "scaunul din spate", aluzie la pozitia pe care o ocupa in masina, in momentul in care motociclistul care deschidea drumul coloanei oficiale si-a pierdut viata!

Ok! Dupa cum am mai opinat (nu cu multa vreme in urma), ACHIESEZ TOTAL parerii ca este o exagerare acuzatia de OMOR DIN CULPA, dar acuzatia de abuz in serviciu se sustine!

Si atunci, intreb:

Unde a fost BARBATUL DESTOINIC cand si-a rugat colegii sa-l salveze din mainile organelor abilitate ale statului care, potrivit probelor adunate, i-au adus acuzatia de UCIDERE DIN CULPA?

Nu intru in amanunte (pentru ca nu as dori sa devin patetic), dar daca domnul Oprea se considera un destoinic barbat de stat, gata oricand de sacrificii pentru tara si popor, dar se ascunde dupa IMUNITATEA PARLAMENTARA, pastrand rationamentul, intreb:

CONSTANTIN BRANVOVEANU CE A FOST?

Cu totii avem DEFECTE domnule Oprea, dar cel mai mare defect pe care consider ca il detineti este...LASITATEA! Ca mai toti bravii parlamentari care nu au decenta sa considere IMUNITATEA PARLAMENTARA O ARMURA....doar in ceea ce priveste declaratiile si actiunile politice!

Nu o data am avut neplacuta ocazie (cred ca si pentru dvs) sa va urmaresc, ROSTIND, din pozitia de ministru al apararii, niste cuvinte emotionante la "capataiul" tinerilor soldati romani "cazuti" la datorie, culmea, pe pamanturi straine de patrie!

In fata sicrielor bravilor soldati si a familiilor impietrite de durere, vorbeati de BARBATIE, CURAJ, ABNEGATIE, DEVOTAMENT, PUTERE DE SACRIFICIU!

Tocmai ati avut ocazia sa demonstrati ca NU AU FOST DOAR SOFISME!

DAR ATI RATAT!

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu