...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

luni, 5 septembrie 2016

CHRISTOPH DAUM, SALVEAZA-TE!!! FUGI IN GERMANIA MANCAND PAMANTU'!

Buna seara, dragii mei!

In anii '90 plangeam pentru ECHIPA NATIONALA DE FOTBAL! Cand se apropia un meci, cu 10-15 zile inainte, numaram orele si minutele pana la "fluierul" de start al meciului.

Astazi URASC ECHIPA NATIONALA! Nimic, in sport, nu-mi provoaca o sila mai mare decat ECHIPA NATIONALA DE FOTBAL.

La meciurile nationalei nu ma mai uit de ani de zile. In seara asta (sau aseara, pentru ca este deja luni cand scriu aceste randuri) NU AM AVUT DE ALES SI A TREBUIT SA MA UIT. Fiul meu, care a ajuns la varsta cand este innebunit dupa fotbal (adevarul este ca loveste mingea foarte bine, cu ambele picioare, iar "vinovatul" recunosc ca sunt eu) A VOIT SA VADA MECIUL ROMANIEI CU MUNTENEGRU IMPREUNA CU MINE.

Stiam ca ma vor astepta 90 de minute de SUPLICIU, cu 11 bezmetici care nu joaca nimic si nu reusesc sa inscrie vreun gol, asa ca ma pregatisem psihic sa rezist fara a ma enerva.

Dar socoteala de acasa niciodata nu se potriveste cu cea din targ!

Dupa o prima repriza de tot "rahatul" in care nu am jucat nimic si nu am avut nicio ocazie, si dupa ce, in pauza, am avut "placerea" sa-l ascult pe Mihai Stoichita cum ne explica ca antrenorul german nu a asezat bine jucatorii in teren si totul pare o harababura, a inceput repriza a doua! Bineinteles, la fel!

Cand ma bucuram ca mai ramasesera vreo 6 minute de SUPLICIU (plus, cateva minute de prelungire), DE NICAIERI, A VENIT....GOLUL!

Si m-am trezit urland GOOOOOOOL, ca acum 20 de ani, cand Raducioiu egala Suedia in minutul 88 al meciului. Fiul meu, fireste, tipa si el pe langa mine "goòoooool Romania".

Asadar 1-0 pentru Romania!

Prim-planul luat de catre TVR il arata pe antrenorul german care facea semne echipei sa ramana calma! Era minutul 85 al meciului, si prietenii muntenegreni, in cea de-a doua repriza nici macar nu se apropiasera de poarta noastra.

Acum, ce-mi spun! Bai, mai sunt 5 minute, plus vreo 3-4 de prelungiri, muntenegrenii astia nici nu se apropie de poarta noastra, asadar....AM CASTIGAT!

Nici n-apuc sa-mi duc rationamentul pana la capat, ca apare un bezmetic din echipa noatra (Sapunaru) care comite un fault prostesc si stupid pe la vreo 35 de metri de poarta noastra. De ce l-o fi tras pe muntenegrean de tricou, cand ala n-avea unde sa paseze iar, probabil, in cateva secunde ar fi pierdut mingea, asta numai Sapunaru cu al sau corp colorat in tatuaje poate sti!


Ce-mi spun! Bai, ar fi culmea sa....

Si dupa cateva zeci de secunde am realizat ca scorul era....1-1!

Pffffff! M-au apucat toti nervii! Am privit cronometrul meciului care arata minutul 87. Sincer, o singura parere de rau aveam....pentru ANTRENORUL NEAMT! Atat!


In minutul 95 (se dictasera 5 minute de prelungire), dupa un fault stupid produs in propriul careu de catre un muntenegrean, avem lovitura de la 11 metri. Fiul meu tipa prin casa "penalty pentru Romania".

Ultima faza a meciului! Se apropie de balon, cine oare, decat Nicusor Stanciu, marea vedeta stelista, cu care belgienii de la Anderlecht tocmai ce s-au pacalit cu 10 milioane de euro. (parerea mea! sa ma contrazica viitoru')

Il iau pe fiul meu de mana si uitand ca nu-l privesc pe Ionel Ganea, prin anul 2000, cand se pregatea sa execute un penalty in minutul 90 la scorul de 2-2 cu Anglia, MA AUD SPUNAND "HAI, NICUSOARE, TATA, HAI CA POTI SA INSCRII"!

Acum 16 ani, cu o presiune infinit mai mare, Ganea a inscris, iar Anglia era eliminata de Romania.

NICUSOR A RATAT, BINEINTELES!

Bai, dupa ce ne-a batut Albania acum vreo luna si jumatate, sa facem un egal cu Muntenegru (acasa), TREBUIE SA RECUNOASTEM CA ESTE UN MARE PAS INAINTE!

Penibil! Super penibil! SI SE MAI SUPARA CAND LI SE SPUNE CA SUNT O GENERATIE DE RATATI!

Cu jucatorii pe care ii avem, poate veni orice mare atrenor din lume care sa-i conduca, CA REZULTATUL TOT "ZERO" VA FI!

CHRISTOPH DAUM!!!...fugi la nemtii tai cat te tin picioarele! Inca mai ai timp salvezi o mare "pata" pe CV-ul tau, care se prefigureaza si, pe care, indiferent cat de dibaci esti ca antrenor, n-o vei putea evita!

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu