...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

marți, 30 august 2016

MARIUS SUMUDICA, CANDVA TI-AM SPUS CA VA VENI SI "MOMENTUL" TAU!

Buna seara, dragii mei!

Iarasi am cateva zile de cand incerc sa-mi adun elanul de a scrie. In seara asta o voi face, si o voi face despre...fotbal.

MARIUS SUMUDICA a fost, cel putin in ultima vreme, CEA MAI LINSATA (mediatic) PERSOANA DIN MEDIUL FOTBALISTIC ROMANESC.


Il cunosc pe Marius Sumudica, si nu din ziare. Am avut placerea sa constat ca "deranjeaza". Da, are gura mare si nu se fereste de a spune lucrurilor pe nume.

Acum vreo 3 ani, in cadrul unei discutii ce se consuma la o terasa, (intre mai multi amici ai mei si Marius), am intervenit si i-am spus clar:

Bai, eu chiar am incredere in tine! Simt ca esti un antrenor bun, si chiar daca cel mai mare BALAST al tau este ca ai gura mare, si, axiomatic, "deranjezi", VEI VEDEA CA VA VENI VREMEA IN CARE VEI CASTIGA CAMPIONATUL CU O ECHIPA ROMANEASCA! Dar iti trebuie acel gram de noroc!

Tot atunci, la acea discutie, Marius mi-a aratat telefonul cu sms-urile de felicitare sau de curtoazie pe care si le trimitea, din cand in cand, cu patronul Astrei, Ioan Niculae, fiind ferm convins ca, INTR-O ZI, se va intoarce la echipa patronata de catre dificilul om de afaceri.

Si uite cum, acel gram de noroc de care ii spuneam ca are nevoie, a venit exact in momentul in care, PATRONUL ECHIPEI RAPID BUCURESTI (cat inca mai exista, prin primavara lui 2015), un cetatean moldoveam, a refuzat de a-l numi antrenor al echipei pe Marius Sumudica.

Nota: Nu mai este un secret pentru nimeni ATASAMENTUL "ALB-VISINIU" al lui Marius, asa ca, in cazul in care (atunci, in primavara lui 2015) ar fi fost ofertat de catre Rapid, nu cred ca s-ar fi pus vreodata problema financiara.

Si uite asa, dupa o cumplita dezamagire (faptul ca Rapidul nu a apelat la serviciile sale), a venit oferta de la Astra Giurgiu, pe care a acceptat-o.

Acum vreun an (pe la inceputul lunii octombrie), aveam placerea (din nou) sa particip la o discutie (alaturi de alti amici) cu acelasi Marius Sumudica. In acel moment, Astra Giurgiu era pe prima pozitie in clasamentul de fotbal al primei divizii romanesti, insa Dinamo si Steaua ii "suflau in ceafa".

Venind vorba despre SANSELE ASTREI GIURGIU DE CASTIGARE A CAMPIONATULUI, toti amicii mei cat si Marius Sumudica, opinau ca va fi APROAPE IMPOSIBIL ca echipa giurgiuveana sa iasa campioana in detrimentul Stelei.

Ca ma credeti sau nu, in acel moment, din nou, cum o mai facusem cu vreo doi ani in urma, i-am spus lui Marius ca, peste vreo jumatate de an, AM CONVINGEREA CA SE VA BUCURA DE TITLUL DE CAMPION. Toti cei de la masa au zambit, dar eu chiar credeam in sansa lui Marius.

Lunile au trecut si, exact inainte de "playoff" (un sistem nou implementat in Romania, care presupunea ca dupa consumarea tuturor etapelor, primele 8 clasate sa mai joace inca o data intre ele) A IZBUCNUT SCANDALUL CU "PARIURILE", IAR MARIUS SUMUDICA A FOST IMPIEDICAT SA MAI STEA PE "BANCA" ECHIPEI SALE.

Cu toate aceste mizerii (de ce spun acest lucru? simplu: oare doar Sumudica, din tot fenomenul fotbalistic romanesc a pariat?), Astra Giurgiu a reusit sa-si adjudece titlul de campioana cu cateva etape inainte de finalul "playoff-ului".

Evident, multi si-au bagat "unghia in gat" de ciuda, iar in presa, Marius Sumudica, a continuat sa fie prezentat precum un GOLAN plin de vicii.

Apoi a venit ultimul tur preliminar pentru accederea in GRUPELE EUROPA LEAGUE. Iar soarta parea ca nu da vreo sansa Astrei Giurgiu, numai si pentru motivul ca...adversar ii era West Ham United, o echipa englezeasca, CULMEA, pe care Astra o mai eliminase si anul trecut din aceeasi competitie.

Sunt sigur ca DETRACTORII lui Sumudica isi frecau palmele de fericire! Dar uite ca, dupa un meci modest facut la Giurgiu (scor 1-1), Marius Sumudica a reaparut pe banca echipei giurgiuvene (FIFA i-a incuvintat acest lucru pentru competitiile internationale, el ispasindu-si suspendarea dictata de FRF pentru scandalul cu pariurile) si...S-A PRODUS IMENSA SURPRIZA:

Astra Giurgiu a invins cu 1-0 in Anglia, pe un stadion cu zeci de mii de fani inflacarati, SI S-A CALIFICAT IN GRUPELE EUROPA LEAGUE.

Bai, incredibil, dar si dupa acest imens succes, TOT AU MAI EXISTAT ATACURI LA ADRESA LUI MARIUS SUMUDICA! Uluitor!

Bai, fratilor!

Nimeni nu contesta (nici chiar el) ca este crescut pe maidan (ca noi, multi, dealtfel) si ca nu este usa de biserica. Asta-i clar! DAR DE CE NU II VEDEM SI CALITATILE, care isi au izvorul tocmai in aceasta "scoala a vietii"???

Pai, hai s-o luam pe rand!

1. Patronul Niculae este si acum arestat. Asadar, tot campionatul trecut, cat si campania de calificare in grupele Europa League s-au desfasurat fara suportul financiar al patronului, ale carui conturi erau blocate.

2. Tot sezonul trecut, au fost probleme super grave (financiare) la echipa, iar eu stiu ce spun! De multe ori, dupa antrenament, nici macar o masa calda nu se putea oferi jucatorilor, iar daca nu se reusea transferul lui Budescu, nu stiu daca Astra mai putea rezista pana la finalul campionatului, cu atat mai putin sa iasa si campioana.

3. In cadrul echipei erau destui jucatori straini. Hai sa fim seriosi! Este greu si cu romanii tai sa explici si sa convingi ca trebuie jucat cu daruire si ambitie, CHIAR DACA SALARIUL NU A MAI INTRAT IN CONT DE LUNI SI LUNI DE ZILE, dar s-o mai reusesti si in fata unor jucatori straini, care au venit in Romania sa castige bani.

Asadar, intreb:

Cat de rau intentionat trebuie sa fi, in asa fel incat sa nu accepti ca, indiferent de valoarea lotului echipei giurgiuvene (indiscutabil), URIASA PERFORMANTA I SE DATOREAZA LUI MARIUS SUMUDICA?

Hai sa lasam povestile cu "meritul este al echipei", pentru ca acea "echipa", indiferent cat de valoroasa era, CU CONTURILE GOALE SI DOAR CU PROMISIUNI nu putea fi capacitata!

Aici a intervenit MERITUL VITAL AL LUI MARIUS SUMUDICA, si aici, scoala vietii si dezvoltarea sa ca individ pe maidanele saracaciose, AU REUSIT SA PRODUCA EMULATIA ULUITOARE!

Hai sa nu mai fim ipocriti! Marius Sumudica a facut din rahat...bici!

Ok, ne putem scalda in penibil in continuare, aducand argumente de tot rasul, cum ar fi ca West Ham United nu a jucat cu echipa de baza (nici pomeneala de asa ceva), in conditiile in care, DOAR faptul ca fusese ELIMINATA SI ANUL TRECUT DE CATRE MICUTA ECHIPA ROMANEASCA, pentru orgoliul englezesc (legitim in ceea ce priveste fotbalul) ar fi fost absolut suficient pentru ca, anul acesta, sa "manance" gazonul!

Detractorilor! Acceptati! MARIUS SUMUDICA, asa, golan cum spuneti ca este, ARE STOFA DE ANTRENOR! Iar in plus, poseda un "giuvaier" pe care nicio scoala de antrenori din lume nu il poate oferi:

STIE SA VORBEASCA CU JUCATORII, STIE SA LE INFIGA IN SUFLET CUVINTELE, STIE SA PRODUCA LACRIMI DE AMBITIE CAND LI SE ADRESEAZA!

Asa ca....CIOCU' MIC!

Felicitari din tot sufletul, Marius Sumudica! Si nu am dorit a fi elegant cand ti-am spus ca simt din tot sufletul ca va veni si MOMENTUL TAU! Asa ca, bucura-te de el!

Chiar am crezut in tine!

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu