...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

sâmbătă, 6 august 2016

DIN NOU...PE LITORAL.

Buna dimineata, dragii mei!

Am rezistat doar 3 zile in Bucuresti, iar in aceasta dimineata am plecat spre Mamaia.

Pustiului meu, se pare ca, atat de tare ii place la mare, incat nu mai vrea sa stea in Bucuresti. Drept sa fiu, la decizia de a ma intoarce la mare, a contribuit si un apel primit aseara de la unul dintre multii amici facuti pe plaja de la Hotel Comandor, care afland ca am plecat cu doar o zi inainte sa ajunga (eu am plecat martea trecuta) , m-a sunat sa ma intrebe daca nu cumva vin in weekend.

Asa ca, azi noapte, pe la ora 3, m-am pus in pat cu gandul sa dorm vreo 2 ore si sa plec spre mare. Nu mi-a iesit socoteala exact asa cum am dorit, pentru ca, doar 2 ore de somn mi-au fost insuficiente, insa la ora 8 deja intram pe Autostrada Soarelui.

Proasta decizia sa mai trag de timp si sa nu plec la ora 5,30-6, asa cum imi propusesem, pentru ca, la ora 8, autostrada era foarte aglomerata. Si colac peste pupaza, asa cum se intampla in fiecare weekend, printre mii de conducatori civilizati care constientizeaza ce inseamna sa rulezi cu 150-160 km/ora, exista si CATIVA CRETINI care prin maniera absolut inconsienta de a conduce, produc accidente.

Azi dimineata, banda de viteza a autostrazii, undeva pe la km 50, oferea spatiu de a rula cu maximum 130-140 km/ora, pentru ca nu aveai unde se o "calci" mai tare.

Si cum rulam, in rand, cu 140 km/ora, in spatele meu, UN CRETIN, cu numar de PH, rula cu aceeasi viteza la o distanta de maximum 7-10 metri.

Tocmai pentru ca am un stil sportiv de condus, atunci cand vad pe cineva, mai ales pe autostrada, ca imi arata ca vrea sa ma depaseasca, Doamne Dumnezeule, nici nu se pune problema sa nu ma dau in dreapta, DAR AZI DIMINEATA, PUR SI SIMPLU NU SE PUTEA. Era prea aglomerat, si chiar si noi, care rulam pe banda de viteza, nu puteam sa acceleram mai mult de 140 km/ora.

Si boul ala era in spatele meu la nici 10 metri. Va dati seama ca, avand si copilul in masina, si constientizand pericolul ca, in cazul unei situatii in care as fi obligat sa franez, RETARDATUL ALA S-AR FI "URCAT" PESTE MINE CU SIGURANTA, am facut tot posibilul sa ii dau voie sa treaca in fata mea, ceea ce am si reusit.

Apoi il priveam zambind pe RETARDAT cum rula in fata mea si se apropia foarte aproape de masina din fata lui. Evident ca, instant, am majorat distanta dintre masina lui si a mea, asteptandu-ma in orice clipa la o situatie in care o franare brusca ar fi putut produce un accident in lant.

Nu peste multa vreme, pana la km 90, deja avusesera loc cateva accidente (din fericire, usoare) dar care ne-a ingreunat foarte tare inaintarea.

N-am absolut nicio indoiala ca 90% dintre accidentele care se produc pe Autostrada Soarelui au ca sursa nerespectarea distantei optime dintre autoturisme.

Vazand ca se ruleaza cu, maxim, 60 km/ora (datorita acelor accidente, din fericire, de data asta..."usoare"), la km 110 am luat decizia sa opresc la benzinaria OMV, unde am alimentat si am mancat ceva.

Intre timp, cat am zabovit la benzinarie (vreo 40 min), traficul s-a eliberat, asa ca, cel putin pe o lungime de 80 km am putut sa rulez constant si fara probleme cu 150/160 km/ora.

Toate bune pana la intrarea in C-ta. Pffff, pana la intersectia aceea cu VAPORUL (cand trebuie sa faci stanga pre Mamaia) era o coada, fratilor, de m-a luat ameteala.

Am mai pierdut si acolo vreo 25 minute, asa ca, intr-un final, pe la ora 11,30 reuseam sa intru in apartamentul rezervat la Hotel Amiral (la Hotel Comandor nu am mai gasit nimic). Oricum, cu mare noroc am gasit si apartamentul de la Amiral.

Ce sa va spun! Cred ca acest week este de departe cel mai aglomerat de pana acum (si stiu ce vorbesc, pentru ca, acest week este este al 6-lea CONSECUTIV pe care-l prind pe litoral).

Pe portiunea de plaja de care v-am vorbit de atatea ori (intre Hotel Vega si Hotel Savoy), si care este foarte mare, abia daca mai gasesti o "umbrela" libera si cateva sezlonguri.



Partea buna este VREMEA SUPERBA, briza care te racoreste, faptul ca nu transpiri si...apa marii si valurile care se prezinta exact cum trebuie.


Pana la urma, aglomerat sau nu, decat in Bucuresti, mai bine pe plaja, la mare.

Bineinteles, DOAR O PARERE!

2 comentarii:

  1. Faci tu ce faci si iar dai fuguța la mare,dar pretul tot nu mi l-ai spus HOȚOMANULEEEE!Stiu că iti place să te simti bine si aloci un buget generos pentru concediu,dar cred că merită.Ai un copil minunat si vă stă bine impreună,mi-a placut poza postată aici si chiar imi este dor de mare.

    RăspundețiȘtergere
  2. Porți ochelari de soare!!!! Asta da noutate, ai intrat in rândul fițoșilor!!��
    Ai grija de tine M, nimic nu e mai importantă decât sanatatea...iar oamenii vin si pleacă, ce e palpabil rămâne...copilul tău!!!

    RăspundețiȘtergere