...

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

miercuri, 3 august 2016

CUM AM GASIT STATIUNEA MAMAIA IN 2016.

Buna seara, dragii mei!

Este ora 2 noaptea si tocmai ce m-am intors de pe litoral. Scumpilor, cine a spus ca, O VACANTA, indiferent cat de lunga-i, nu este suficienta....CHIAR A AVUT DREPTATE.

Ieri (pentru ca este trecut de miezul noptii), la ora 22 inca eram pe plaja! De pe la ora 21 stateam pe sezlong, privind marea si oamenii care se plimbau pe malul ei, mergand cu picioarele prin apa.

Dupa ce am fost cu fiul meu pana la mal si, asa cum l-am invatat de cativa ani, AM ROSTIT IMPREUNA "TATAL NOSTRU" si i-am multumit lui Dumnezeu pentru faptul ca ne-a mai dat inca o data ocazia sa ne bucuram de o vacanta, si MARII pentru ca ne-a gazduit la malul ei timp de....fix 20 de zile, ne-am indreptat spre podetul din scanduri care conducea spre hotel (stiti voi, exista pe aproape toate plajele). Si mergand asa, spre hotel, JUR CA AVEAM IMPRESIA CA ABIA ESTE PRIMA SEARA DIN VACANTA PETRECUTA PE LITORAL, avand instinctul sa ma duc la receptie si sa cer cheia de la camera 607 (cand merg la mare, mereu stau la acea camera).

Chiar ma gandeam, CAND NAIBA AU TRECUT 20 DE ZILE?

Daca ar fi sa "punctez" CONCEDIUL DIN ACEST AN IN COMPARATIE CU CONCEDIILE DIN ULTIMII 5-7 ANI, fara doar si poate ca a fost cel care s-a consumat cel mai repede.

Cel mai confortabil ma simteam cand priveam COPIII, (baietelul si nepotelul meu) jucandu-se. Pur si simplu imi dadeau lacrimile de

Apoi ii chemam la mine pe amandoi, si cum veneau ei razand cu gura pana la urechi, in asa fel incat sa li se vada "fasolea" abia crescuta sub eticheta de "definitiv", ma puneam in genunchi pe nisip si ii imbratisam cu multa dragoste.

Jur ca imi dau lacrimile si acum cand imi aduc aminte. Il iubesc pe nepotelul meu aproape la fel de mult ca si pe baietelul meu (fireste, exista o diferenta) dar eu ii tratez absolut la fel.

Cum am gasit statiunea Mamaia fata de anul trecut?

Cam la fel, desi, JUR, parca nu mai are STRALUCIREA DE PE VREMEA LUI...MAZARE. (stiti ca nu fac politica, nici vorba, dar asa mi s-a parut)

Terasa emblema a Mamaiei....MCM...este aproape pustie in jurul ore 23, spre deosebire de anul trecut cand era full, nici meniul pus la dispozitie nu mai este asa de bogat, canta o formatie si ospatarii sunt ok, dar nu mai este ce a fost.

Terasa Hotelului Zenith (fostul Hotel Golden Tulip, pana anul trecut) desi a preluat parte din impecabilii ospatari ai vecinilor de la MCM, cat si buna parte din formatia care canta anul trecut la ei, NU MAI ARE ATMOSFERA DE ANUL TRECUT.

Nici terasa Fabaria, desi frumoasa, nu mai era plina si nu mai avea stralucirea de anul trecut.

Terasa Hotelului Majestic subtire rau de tot, desi preturile nu-s deloc subtiri, iar mai spre SUDUL STATIUNII, cel putin eu nu calc.

La terasa Reyna nu am ajuns anul acesta.

Bai, poate sunt RETARDAT, dar jur ca, desi arata bine, de cand nu mai e Mazare primarul C-tei, NICI MAMAIA NU MAI ARE STRALUCIREA DE ANUL TRECUT.

Iar partea cu CLUBURILE nu o pot comenta pentru ca, cel putin eu, desi cand merg pe litoral stau de la doua saptamani in sus, NU CALC IN CLUBURI.

Prefer sa stau lipit de dimineata si pana seara tarziu de plaja si mare (fireste, sa nu intelegeti gresit....sub umbrela sau la bar, printre cateva "balaceli", eu neavand voie prea mult in soare, avand in vedere ca sunt hipertensiv)...pentru ca, VARA TRECE MULT PREA REPEDE si iubesc marea mult prea mult!

In alta ordine de idei, IMI MENTIN PAREREA CA, cea mai frumoasa plaja a statiunii Mamaia (si o cunosc fff bine) este situata pe distanta de la Hotel Vega, Orfeu, Comandor, Amiral, Savoy, Lido si Ambasador (sunt unele dupa altele, pe faleza, desfasurate pe o distanta de vreun km), iar daca ai camera cu vedere la mare, sa mai fie si la un etaj superior, PRIVELISTEA ESTE SUPERBA.

Pretul sezlongului variaza, pe aceasta portiune de plaja (mentionata mai sus) de la 20 la 30 lei pe zi, desi se mai fac reduceri in functie de numarul de zile si de persoane.

Va recoman (si jur ca nu fac reclama) plaja din dreptul hotelului Comandor, detinuta de doi frati (Adrian si Iancu), MACHEDONI, pe care ii cunosc de vreo 3 ani, si va jur ca....n-am intalnit inca pe litoral, patroni mai maleabili la pret si draguti.

Acesti frati sunt atat de draguti si serviabili, deloc disperati dupa bani, iar acest lucru se vede imediat la negocierea pretului sezlongului, cat si la bar, unde BAUTURA SE PREPARA IMPREUMA CU CLIENTUL, iar "ciupeala" la cantitate nu exista! Din contra....se pune in exces.

In plus, ceea ce nu gasesti pe nicio plaja din portiunea mentionata (cu exceptia, poate, a plajei de la hotel Vega)....REZERVAREA UMBRELEI SI A SEZLONGURILOR, PE ACELASI LOC, IN FIECARE ZI.

Mai precis, ca sa dau un exemplu, cand platesti abonamentul, ti se GARANTEAZA umbrela cu sezlonguri, PE ACEEASI POZITIE, ZI DE ZI. Asadar, nu esti nevoit sa faci un triplu salt mortal de la balconul hotelului, dimineata, pe la ora 6, ca sa-ti arunci prosopul pe un sezlong pe care-l doresti.

Celelalte plaje din zona, dupa ce platesti abonamentul, ITI GARANTEAZA LOC PE PLAJA, DAR DOAR UNDE GASESTI CAND AJUNGI.

Ce sa va mai spun?

Apa marii! Da...apa! Daca pe 15 iulie cand am ajuns, sincer, era inca rece, si chiar daca se mai incalzea in unele zile, nu dura si...redevenea rece, dupa 25 iulie s-a incalzit si asa a ramas....SUPERBA, in combinatie cu valurile inspumate. NU EXISTA ALGE SI ALTE MIZERII PE MAL.

Nisipul de pe plaja....se poate si mai bine! Dar este mult mai bine decat anul trecut.

Sper din inima ca statiunea Mamaia sa nu-si piarda din stralucirea cu care ne-a obisnuit. O fi fost Mazare un excentric, dar si statiunea stralucea pe vremea lui.

Repet! Nici acum nu-i rau, dar....

Bineinteles, DOAR O PARERE!