...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

luni, 20 iunie 2016

UNDE ESTI, TU, HAGI???

Buna seara, dragii mei!

Aseara, precum milioane de romani, m-am uitat la meci! De ce am facut-o, sincer, nu stiu! Pentru ca am acceptat de multa vreme ca am ajuns sa avem o echipa nationala de fotbal...PLINA DE RATATI!

Da, "milionarii" din echipa nationala, se supara si pun "botic" precum fetitele rasfatate, atunci cand li se spune ca formeaza O ECHIPA DE RATATI!

Aseara, au mai reusit o "performanta"!

Au reusit ceea ce nu se mai reusise inca de pe vremea cand Ceausescu era VIRGIN! Pentru ca, Albania, nu ne mai invinsese din...1948!

Jocul de aseara (referindu-ma, desigur, la echipa noastra) A FOST O IMENSA MIZERIE, asa cum eram obisnuiti! Asadar, nimic nou! Un singur sut amarat pe poarta timp de 90 de minute, nicio schema de joc, ci doar "aruncarea" mingii in fata samd.

Albania ne-a batut cu 1-0 si s-a calificat mai departe in optimile de finala ale Campionatului European. Sa fim multumiti ca a fost fost DOAR 1-0, pentru ca, doar NAIVITATEA echipei albaneze si lipsa experientei au facut ca scorul sa nu fie 3-0!

Am vizionat meciul la o terasa. Si ceea ce m-a bucurat a fost faptul ca, spre deosebire de alti ani, OAMENII NU MAI INJURAU SI NU SE MAI ENERVAU. Greu, chinuitor (mai ales pentru cei apropiati varstei mele, care au prins GENERATIA LU' HAGI) dar au acceptat ca AM AJUNS SA AVEM O ECHIPA NATIONALA DE RATATI!

Nervii au inceput, DUPA MECI (!!!) in momentul in care a aparut la rampa (cu declaratii), GENERALUL "CASCHETA". Desigur, il stim cu totii, ANGHEL IORDANESCU!


Si ca orice REPREZENTANT AL "TRECUTULUI" (am dorit sa fiu fin), tupeul nu-i lipseste! Intrebat fiind daca ISI REPROSEAZA CEVA, dupa ce i-a tras o privire ucigasa reporterului, cu o insolenta maxima a raspuns ca...NU ARE NIMIC SA-SI REPROSEZE!

Apoi, intr-un delir absolut, a inceput sa ne explice ca selectionata Albaniei are in componenta jucatori care evolueaza la ECHIPE PUTERNICE DIN EUROPA (Dumnezeule Mare!!!!), ca si in aceste conditii, Romania a controlat jocul, SI-A CREAT OCAZII DAR NU A REUSIT SA MARCHEZE (Dumnezeule Mare!!! Ce meci o fi vazut generalul "cascheta"???), ca jucatorilor nu are ce sa le reproseze pentru ca au facut tot ce se poate pentru a se califica in optimi, si nu in ultimul rand, CA SITUATIA NU ESTE ATAT DE GRAVA IN FOTBALUL ROMANESC!

Baiiiiii, nu puteam crede! Imi venea sa sparg televizorul! Cat tupeu!

Apoi, in cadrul emisiunii sportive ne-au fost prezentate imagini cu destoinicul presedinte al Federatiei Romane de Fotbal, domnul (am evitat sa spun "pustiul"), RAZVAN BURLEANU! Pentru ca, fostul fotbalist de sala (neavand nicio tangenta cu fotbalul pe iarba), cred ca este mai tanar ca mine!


Si, fireste, mi-am adus aminte de un episod petrecut acum vreo luna de zile, cand l-a schimbat pe medicul echipei nationale (Pompiliu Popescu...ce activa de vreo 25 de ani) cu un doctor tinerel, ARGUMENTAND CA DOMNUL POMPILIU ESTE "DEPASIT".

Pe cuvantul tau, Burlene???

Da' cand l-ai schimbat pe Piturca cu IORDANESCU, cumva, ti s-a parut ca generalul "cascheta" o fi vreun TINEREL?

Sau, dupa cum acrediteaza presa, ai primit un ordin POLITIC, nu de alta, dar tot presa spune ca, ai ajuns in fruntea federatiei....

Mda!

Am ajuns sa ne elimine Albania de la Campionatul European de Fotbal!

Ce mai urmeaza???

Sa ne administreze INSULELE FEROE un 3-0 sec?

UNDE ESTI TU, HAGI, POPESCU, DUMITRESCU, RADUCIOIU, SABAU, MUNTEANU SAMD????

Rau mai suntem blestemati sa ajungem a viziona meciurile UNEI ECHIPE NATIONALE DE RATATI!

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Un comentariu:

  1. Intr-adevar, echipa nationala de fotbal este o echipa de patetici, resemnați si mincinosi.
    Aici nu există nu pot, ci nu vreau! Iar ei chiar nu vor si nu au fost impresionati nici de multimea de suporteri frumoși care au îngălbenit Parisul.
    Pacat de acesti suporteri care au venit sa ii vada si nu au avut ce!
    Echipa nationala de fotbal reprezinta stadiul actual al societatii romanesti: minciuna, iluzia, masochismul, resemnarea!

    România are nevoie de lideri și de performanță!
    Si asa ne mintim si acceptam sa fim mintiti in fiecare zi ca se poate si ca mai avem sanse.

    Meciul de duminica seara a aratat ca nimic nu ii poate scoate din aceasta stare de somnolenta.

    Candva, desi perioada imi e cunoscuta mai mult din povestiri, fotbalistii romani spuneau ca pe aici nu se trece, iar acum, am ajuns, dupa cum bine spui, o echipa de ratati.
    Sunt persoana de sex feminin, fara a fi microbista, dar am putut analiza exemplul Islandei, o tara cu 325.000 locuitori, iar Bucurestiul are aproape 2 milioane de locuitori.

    Dar joaca aceasta echipa cu atata determinare si chiar pot sa aplice corectii sportive tuturor cu zambetul pe buze.

    Iar fotbalistii nostri nu stiu cum sa dea mai repede mingea la adversar, fara a-i interesa rezultatul, iar noi ascultam niste comentatori care inca ne spun ca avem sanse….
    Am avut sansa, dar am ratat-o si ne-am facut de ras in fata Albaniei.

    Iar dezamagirea nostra, intr-adevar nu a mai existat pentru ca am ajuns sa ne resemnam, exact cum se intampla și în politică și în sport și....in cam toate domeniile. L

    RăspundețiȘtergere