...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

luni, 29 februarie 2016

SPIRIT CIVIC CU ADEVARAT!

Buna seara, dragii mei!

Scriam cu ceva vreme in urma despre (sustin unii) SPIRITUL CIVIC dovedit de o tanara salvamontista care, aflat intr-un bar, a infruntat un interlop local.

Si am contra argumentat atunci ca, ceea ce a facut tanara salvamontista, nu este nici pe departe SPIRIT CUVIC, ci prostie si inconstienta fara margini! Faptul ca a scapat cu viata din loviturile naprasnice ale interlopului, care au trantit-o la pamant, in inconstienta, poate fi considerat NOROC CHIOR!

In acel caz, din umilu-mi punct de vedere, intervenind si incercand sa corecteze comportamentul unei BRUTE aflate intr-o avansata stare de ebrietate, NU A REZOLVAT ABSOLUT NIMIC, si mult mai oportun imi parea a fi un telefon la POLITIE!

Nu putem sa corectam, noi, comportamentul antisocial al INTERLOPILOR! Legea este in masura sa-l corecteze!

Astazi vreau sa va arat UN ADEVARAT SPIRIT CIVIC, care a adus beneficii!

ALEXANDRU PUIU!


Cine a auzit de el? Un tanar de douazeci si un pic de ani (daca nu, chiar 20) care, zilele trecute, ajungand, intamplator, sa fie martor la o TRAGEDIE, anume, parasirea carosabilului de catre un autoturism in care se afla o familie cu un copil de 8 ani, si scufundarea acestuia in raul Dambovita, NU A STAT PE GANDURI ABSOLUT NICIO CLIPA, ALEGAND SA SARA IN APA RECE CA GHEATA, SI INCERCAND SA SALVEZE CE SE MAI PUTEA SALVA!

Si a reusit! Primul salvat a fost copilul de 8 anisori care, desi, adus in stare de inconstienta la mal, cu noroc, resuscitat de catre un politist pana la venirea AMBULANTEI, a scapat cu viata!

Mama baietelului s-a salvat si ea, reusind sa iasa din masina, singura victima fiind, tatal (soferul), care avea o rana adanca la cap!

Asadar, SPIRITUL CIVIC AL TANARULUI ALEXANDRU PUIU a salvat doua vieti! Pentru ca masina era scufundata cu rotile in sus, iar daca tanarul nu ajungea la masina, unde a reusit sa deschida o portiera, este AXIOMATIC ca, astazi, am fi vorbit de 3 victime! O intreaga familie!

Acesta este SPIRIT CIVIC! Cu folos! Nu sa faci pe grozava intr-un bar, in fata unui interlop aflat intr-o avansata stare de ebrietate!

A nu se confunda SPIRITUL CIVIC, cu inconstienta inutila!

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu