...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

miercuri, 11 noiembrie 2015

DE CE NU PUTEM RENUNTA LA IPOCRIZIE SI MINCIUNA?

Buna seara dragii mei!

Stiu ca, poate, nu este cel mai interesant subiect, insa mi-a ramas mintea la DORINTA majoritatii natiunii de a cere un MOMENT "ZERO", punct de la care, normalitatea in societate ar trebui sa reinvie.

Nu numai vorbind MACRO (la nivel de societate), dar si MICRO (la nivel de grup, sau chiar pereche) MOMENTUL "ZERO" nu poate exista, sau poate sa existe dar nu va produce absolut niciun efect daca:

a) nu se renunta la IPOCRIZIE;

b) nu se renunta la MINCIUNA;

Asta-i umila mea parere!

Revenind la prezent, si la DORINTA majoritatii natiunii, dorinta nascuta, din nefericire, pe "valuri" de sange, durere si moarte, EU, neinsemnatul Mirciulica, am observat niste lucruri care, potrivit punctului de vedere ce urmeaza, insotit, fireste, de argumentatie, NU VOR PUTEA IN VECII VECILOR SA ADUCA MOMENTUL "ZERO", IAR ULTERIOR, ACESTA, SA ADUCA SCHIMBAREA!

Dupa atatea zile, pentru ca prima data, socat de cele intamplate, nu am observat, exista doi mari "poli".

- biserica si slujitorii sai care, chiar daca nu declara, sau mai nou, au intors-o ca la Ploiesti, raman TRIBUTARI crezului "pedepsei divine"; (atentie! nu generalizez)

- rockerii care, potrivit informatiilor stranse din discutiile cu parte dintre ei, pe langa faptul ca, MAJORITATEA, nu crede in Dumnezeu, de biserica si preoti nici nu vor sa auda; (atentie! nu generalizez)

Acesti doi "poli" inca din prima clipa a tragediei s-au aflat pe pozitii ireconciliabile!

Rokerii nu aveau nevoie sa vada vreun preot pe la locul tragediei (repet! nu generalizez), si nici slujitorii bisericii nu au simtit vreun impuls spre a merge la locul tragediei!

Asta-i parerea mea! Bun! Mai departe...

La interventia SOCIETATII, ambele tabere au intors-o ca la Ploiesti, rokerii acceptand ca slujitorii bisericii sa oficieze slujba la locul tragediei, iar ultimii, vazand ca STIGMATUL se ingroasa, au inceput a-si cere scuze, si a invoca ETERNA NEINTELEGERE!

Bai, poate eu sunt cel mai idiot om din lume! Si accept acest lucru! Insa OPINEZ ca ambii "poli" au dat inca o data dovada IMENSEI IPOCRIZII care stapaneste societatea!

Nicio clipa n-au avut puterea a recunoaste ca:

a) cu bautura in fata, pe ritmurile muzicii, dand din cap (scuze, dar chiar nu stiu cum se numeste miscarea)...DUMNEZEU ESTE DEPARTE, iar biserica, chiar nu conteaza! (repet! nu generalizez)

b) cu enoriasii fata in fata, adulati si respectati, PREOTII, vorbesc de iertare, dar pusi in fata unor INCERCARI...iertarea este destul de departe!

Ironia face ca, PARTE INSEMNATA DINTRE CEI CARE NU CREDEAU IN DUMNEZEU, acum, in momente dramatice pentru existenta lor, a rudelor, a prietenilor, a cunoscutilor, CHIAR DACA NU AU PUTEREA S-O RECUNOASCA, si-au adus aminte de Dumnezeu si, disperati, i-au cerut ajutorul!

Iar preotii, imi place sa cred ca macar parte insemnata dintre ei, desi nu vor recunoaste vreodata, indiferent cat de habotnici pot fi, sau cat de tributari au ramas "pedepsei divine", SIGUR, dupa cateva zile, urmarind uriasul val de durere si disperare, AU REVENIT LA SENTIMENTE MAI BUNE!

Dar niciunul dintre "poli" nu va recunoste acest lucru!

Dupa un timp cand, ca vrem sau nu vrem, ecoul tragediei se va diminua din ce in ce mai mult, ambii "poli" vor reveni la sentimentele INITIALE, si obstacolele dintre ei, vor fi si mai mari!

IAR NOI ASTEPTAM SCHIMBAREA! CUM POATE FI POSIBILA CU O ASTFEL DE ATITUDINE?

P.S. Va fi un "ps" mai lung! Pe youtube se gasesc imagini de la un concert desfasurat in luna aprilie 2014, in Clubul Colectiv, EXACT IN SAPTAMAMA MARE, concert sustinut de o formatie suedeza, SATANISTI DECLARATI, si adepti ai celui mai dur stil de rock, iar privind imaginile, va jur ca, in 42 de ani pe care i-am trait, nu credeam ca poate fi posibil asa ceva!

Cruci intoarse si date cu foc, capete de animale infipte in crucile intoarse, sange, ritualuri satanice, si spectatori ai caror comportament nu credeam ca poate sa existe! Nu va mai spun cum aratau la fata membri trupei suedeze! Doamne Dumnezeule! Chiar zicei ca esti in IAD. Priveam imaginile si ma cutremuram! Tot ceea ce am putut a face, a fost sa-mi fac CRUCE!

ATENTIE!!! NU JUDEC! NICI POMENEALA!

Dar nu pot a nu ma intreba, cum acei ROMANI care au populat Clubul Colectiv in SAPTAMANA MARE, cand ortodoxia se pregatea sa sarbatoreasca SFINTELE SARBATORI DE PASTE, au sfidat, mergand la un astfel de concert?

Stii cum e? Vezi o inmormantare, iar tu, fiind cu prietenii incepi sa razi si sa fluieri. Cine spune ca n-ai voie sa faci asta? Vreo lege? Nici vorba! DECENTA...

La fel sta treaba si cu preotimea! Ok...s-a intamplat tragedia, nu esti de acord cu "gusturile" acelor tineri, dar nici nu poti sa ignori (tragedia) atatea zile! Macar din DECENTA! Aceeasi!

ATENTIE!!! Nicio clipa nu am dorit a sugera ca tinerii aflati in Clubul Colectiv in seara tragediei, ar fi fost aceeasi cu cei din seara concerului formatiei suedeze de care va vorbeam mai sus. NICI VORBA DE ASA CEVA!

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu