...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

sâmbătă, 31 octombrie 2015

O NOAPTE DE COSMAR IN URLETUL "SIRENELOR" DE PE AMBULANTE.

Buna dimineata dragii mei!

Este ora 5,30 dimineata cand scriu acest articol. Cred ca a fost CEA MAI SOCANTA NOAPTE DIN VIATA MEA, desi am petrecut-o intr-un bar pe Decebal.

NU-MI IESE DIN CAP SUNETUL "SIRENELOR". Pe la ora 22:45 cand am auzit si vazut prima ambulanta, nu mi-a parut nimic curios! La a doua, vazuta la nici 2 minute, mi-am spus ca poate a fost un accident rutier prin zona. Cand am vazut-o si pe a treia, tot dupa vreun minut, n-am mai avut niciun DUBIU ca s-a intamplat o TRAGEDIE! Iar sirul nesfarsit de "sirene" ce a urmat, precum si aparitia STIRII la televizor, mi-a confirmat banuiala.

Deja toata lumea stie la ce ma refer. Tragedia din Clubul Colectiv. Potrivit ultimelor stiri (spre dimineata) numarul MORTILOR ESTE UNDEVA PE LA 30, iar al ranitilor peste 160. Parte dintre raniti, deasemenea, se afla la granita dintre VIATA SI MOARTE.

Vad ca toata lumea, de la autoritati si pana la simpli cetateni, SE DECLARA SOCATI!

De ce? Sa nu fim ipocriti! ERA O TRAGEDIE ASTEPTATA, cel putin pentru un om inteligent!

Eu nu mai merg in cluburi! Am facut-o saptamana de saptamana vreo 10 ani. Nici atunci, cat nici acum, nu sunt respectate elementarele norme se siguranta!

Cea mai periculoasa nerespectare a normelor, o reprezinta...EVACUAREA DE URGENTA!

Nu stiu cate cluburi din Bucuresti au pus la punct EVACUAREA IN CAZ DE URGENTA. Totul se bazeaza pe o usa, total insuficienta in caz de nenorocire. Iar aceasta situatie este generalizata.

Mai exista problema aglomerarii cu mult peste limita de siguranta a cluburilor. Cate dintre cluburi ajung sa puna "STOP" eventualilor clienti, atunci cand s-a ajuns la capacitate maxima???

Eu n-am auzit! Se intra incontinuu, indiferent cat de aglomerat este clubul! Banii primeaza!

In cazul tragediei din aceasta seara, dupa cum deja se cunoaste, totul a plecat de la artificii. Cine controleaza "fenomenul"? Nimeni! Orice organizator de evenimente poate face un spectacol de artificii, chiar daca acest lucru, pe langa, DOAR, o satisfactie PRIMITIVA, pune cu adevarat in pericol viata celor din club!

Cine va raspunde pentru viata celor 30 de victime, si pentru traumele (unele) ireversibile suportate de cei 160 de raniti???

Tardiva intrebare! Cine a raspuns si pana acum, atunci cand s-a intamplat o tragedie in Romania. (chiar daca mai mica)

Culmea este ca in Romania nu se invata din greseli! Sper sa nu vina prea curand ziua cand, o tragedie si mai mare sa se intample pe unul dintre stadioanele tarii, exact!!!...la un meci de fotbal. Sau tot intr-un club, spre exemplu, din Centrul Vechi!

Pe mine nu m-ar mira! Consider ca este doar o chestiune de timp!

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Un comentariu:

  1. Fu doar un mesaj trimis către statul islamic: nu ne trimiteţi teroriști, că ne dăm foc singuri.

    RăspundețiȘtergere