...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

duminică, 4 octombrie 2015

M-AM INDRAGOSTIT DE NOUL MODEL KIA SPORTAGE (model 2015)

Buna dimineata dragii mei!

Ieri m-am INDRAGOSTIT! Dimineata (ieri), la ora 9:30 eram programat cu masina la sediul Kia din Baneasa pentru a-i face revizia de 2 ani. La naiba, au si trecut doi ani de cand am cumparat-o.

Si dupa ce m-am "scuturat" de vreo 1.500 ron (deh, a trebuit sa schimb si placutele pe fata si pe spate), desi eu stateam linistit gandindu-ma ca mai mult de 650 ron nu are cum sa ma coste revizia, conform intelegerii avute cu angajatul kia care s-a ocupat de mine acum 2 ani cand am cumparat masina, m-am indreptat spre SALONUL AUTO (sau cum naiba s-o numi) ce se desfasoara in aceste zile la ROMAVIA.

Motivul era sa vad noul model KIA SPORTAGE lansat acum 3 saptamani la Frankfurt.

Mai bine nu ma duceam! M-am indragostit pe loc!





Plecand de acolo, la naiba, ma uitam la masinuta mea, si zau ca mi se parea TARE URATA. (in comparatie)


Nu stiu cum naiba voi face, insa la anu' nu voi avea liniste pana nu-mi voi cumpara noul model kia sportage! Trebuie s-o conduc! Eu n-am fost niciodata fascinat de masini, dar de masinuta asta pur si simplu m-am indragostit!

Ar mai fi ceva! Acum doi ani cand am scris un comentariu pe blog vis-a-vis de motivele care m-au facut sa aleg KIA SPORTAGE, am socat sustinand ca, in ciuda tuturor parerilor, am ales motorul de 1.6 benzina (135 cai), fireste, in defavoarea celui de 2.0 benzina (164 cai...daca nu ma inseala memoria). Multi m-au facut nebun, avand in vedere ca era vorba de un SUV.

Dar eu toata viata am condus numai masini cu motoare pe benzina, si testand motorul de 2.0 benzina, ABSOLUT DELOC NU AM FOST IMPRESIONAT DE EL! Unde naiba erau cei 164 de cai putere, eu n-am vazut!

Eeee, cu ce motoare pe benzina vor fi echipate noile Kia Sportage? Ati ghicit! Bineinteles, motoare 1.6, in doua versiuni;

- 1.6 (135 cai...exact ca al masinii mele actuale);

-1.6 AJUTAT DE O TURBINA, care va ridica puterea la 176 cai;

Am intrebat ce s-a intamplat cu MOTORUL DE 2.0 BENZINA?

Raspunsul a fost: NU A FOST UN MOTOR PREA REUSIT!

Asadar, n-am gresit acum 2 ani cand am ales!

Revenind la noul KIA SPORTAGE, opinez ca cea mai potrivita alegere este motorul 1.6 TURBO (176 cai). Voi vedea eu prin ianuarie sau februarie, cand masina va ajunge la vanzare pe piata romaneasca si, fireste, voi avea ocazia s-o testez!

Mai ramane o problema! PRETUL! Sper sa nu se "arunce" baietii de la KIA, entuziasmati de SUCCESUL avut cu versiunea kia sportage de acum 3 ani. (pe care o am si eu, si cu care s-a umplut Bucurestiul).

Din punctul meu de vedere, noua versiune Kia Sportage, echipata cu motor de 1.6 Turbo si cutie automata, n-ar trebui sa "sara" de....28-30.000 euro!

Daca "sare" de acest pret, nu cred ca mai merita! Iar eu mai mult de 30.000 nu voi da pe ea!

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu