...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

vineri, 9 octombrie 2015

GRAMATICA E SEXY! DAR PENTRU CATI?

Buna seara dragii mei!

Azi m-am ciupit de obraz de nenumarate ori, intreband pe toti cei din jurul meu daca nu cumva visez! Si tot de atatea ori am ascultat o melodie!

Ascultati-o si voi!



Pfffff! Dupa ani si ani, in sfarsit, VEDETELE NOASTRE (macar parte dintre ele) au realizat, sau macar au reusit sa se se lase convinse ca, DESI DELOC MODERN (in prezent, trendul fiind exact invers) rolul lor in societate ar trebui sa fie...LANSAREA UNOR MESAJE POZITIVE!

Dintre toti protagonistii videoclipului si melodiei de mai sus, ANDRA, are de spalat cele mai multe pacate! Nu ale ei, Doamne Fereste! Ci ale sotului ei! Domnu' Maruta!

Sa nu uitam ca distinsul domn, alaturi de alti doi distinsi (Capatos si Madalin), precum si o blonda (Simona), au adunat averi proslavind si imprastiind PROMISCUITATEA IN SOCIETATE PRIN INTERMEDIUL MICULUI ECRAN!

Sper sa apuc ziua cand toti acesti FALSI OAMENI DE TELEVIZIUNE, pe langa a da "socoteala", sa nu mai apara in vecii vecilor pe "sticla".

Iar daca m-as referi la o eventuala "socoteala" (penala sau adminiatrativa), n-as opta decat pentru O UNICA PEDEAPSA:

SA FIE NEVOITI A PETRECE MACAR UN AN, ZI DE ZI, MINUT DE MINUT, FIRESTE, NEREMUNERATI "REGESTE" (asa cum se intampla acum) EXACT CU CEI PENTRU CARE AU FOST GAZDE IN PLATOUL TELEVIZIUNII!

Asta ar merita!

Una peste alta, videoclipul si melodia "Gramatica e sexy" au aparut la timp pentru a da o replica MIZERIEI DE MESAJ transmis de cantareata Delia Matache, prin intermediul videoclipului si melodiei "DA, MAMA, SUNT BEATA"!

Niste mizerii de versuri (chiar daca melodia si interpretarea sunt deosebite), iar ORGIA BAHICA din videoclip este absolut groteasca!

Sa transmiti tinerelor fete mesajul ca nu este nimic rau sa fie BETE, altfel neputand uita pe "ex-ul", si, totodata, sa insinuezi ca si mamele lor care, probabil, le mustra, AU FACUT SI ELE LA FEL IN TINERETE, mie imi pare un act absolut criminal!

Stiu! Sunt doar un "batran" frustrat! Dar toate acele domnisoare care astazi au 25 de ani si arata mai "obosite" decat femeile de 38-40 de ani, cand vor ajunge la aceasta varsta, vor arata precum PENSIONARELE!

Las' ca-i bine! Tinerele din ziua de azi stiu sa bea pana dimineata, dar nu stiu sa scrie corect gramatical!

Ele sunt de vina? Nici vorba! Vinovatii sunt in alta parte, insa CNA-ul doarme! Si nu numai ca "doarme", dar strajerii audiovizualului au ajuns cu PARANOIA la un asemenea nivel, incat, deunazi, au decis ca dupa ora 23...pot exista, inclusiv, BATAI INTRE INVITATI IN PLATOURILE TELEVIZIUNILOR!

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu