...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

marți, 13 octombrie 2015

FAMILIA NU ESTE PRECUM IN..."VERSURI".

Buna ziua dragii mei!

Am ramas dator! Stiu! Iar mie nu-mi place sa raman dator, mai ales atunci cand PROMIT ceva! Si am promis! Am promis acum vreo doua saptamani unei cititoare vechi a blogului, si, totodata, prietena a mea, ca voi incerca sa-mi exprim parerea despre continutul mesajului de mai jos, primit pe blog cu ceva vreme in urma.

Eu am o mare nedumerire: care este legatura dintre familie si iubire? Ce inseamna de fapt familia? Niste oameni care locuiesc in aceiasi casa si care au grija de copilul comun? Daca mai apare o femeie care face si ea un copil, care mai este familia?

Din punctul meu de vedere....REPET (!!!)...din punctul meu de vedere, FAMILIA ESTE DOAR UNA!

Atat! Una! Nu exista doua familii, cu atat mai putin trei, patru, cinci, ci doar un AMETIT/A care nu a inteles absolut nimic din viata!

Pentru ca orice individ sau individa AR TREBUI SA FIE MAXIM DE CONSTIENT/A, ca daca in cazul despartirilor de partener, traumele sunt suportate de catre adulti, ATUNCI CAND VORBIM DE UN COPIL, nivelul suferintei este necuantificabil.

Stiu! Pentru multi (majoritatea) punctul meu de vedere este o TAMPENIE! Bineinteles, au argumente! La fel ca mine! Doar ca nu coincid! Tocmai de aceea este frumoasa polemica!

Cine a scris mesajul postat mai sus, s-a intrebat foarte bine! ASTA NU INTELEG MULTI!

Atunci cand doi oameni se cupleaza, chiar si daca trec 2-3-4 ani, CONSUMANDU-SE SI CASATORIA, ei nu formeaza o familie!!!

Ok, din punctul primariei si al bisericii, fara doar si poate ca, LEGAL, ei formeaza o familie! Dar nu e asa!

Eu cred ca atunci (in primii 2-3-4 ani) acel cuplu nu reprezinta o familie! Reprezinta doar niste indivizi care si-o "trag" seara de seara, sunt entuziasmati unul de altul, iar intr-un mod absolut inconstient isi mai spun si...IUBITULE/IUBITO.

Toata lumea se intreaba in prezent, de ce se divorteaza dupa 2-3 ani?

Raspunsul este unic, dar cu greu poate fi acceptat!

Toate cuplurile care au divortat, desi conform legii au avut statutul de FAMILII, in fapt, nu au fost decat doi ametiti care au facut (pana s-a consumat energia sexuala) ceea ce am spus mai sus!

Grav este ca, din nenumaratele "stropeli" intamplate in acei 2-3-4 ani, se nasc copii care nu au absolut nicio vina, condamnati fiind sa nu traiasca cu ambii parinti in casa!

Eeee, FAMILIA, inseamna exact ceea ce urmeaza dupa ce "iepureala" se diminueaza drastic! Si, desi multi nu cred, atunci cand incep sa apara CERTURILE!

ACEEA ESTE FAMILIA ADEVARATA!

Stiu! Cu totii am fost invatati ca FAMILIA inseamna....frumosul! Nimic mai fals! Familia inseamna un sir nesfarsit de frustrari si compromisuri!

Nu credeti, nu?

Fratele sau sora voastra....reprezinta familia, nu? Mama, tata...nici nu mai vorbesc!

Axiomatic, nu sunteti cu totii multumiti de purtarea lor! Exista certuri, neintelegeri samd....cumva, RENUNTATI LA FAMILIE?

Aaaaaa, da, imi veti spune faza cu "sangele". Aiureli! Pentru ca in mod normal, daca este sa dam crezare cutumei ca FAMILIA SE CLADESTE PE IUBIRE, nu vad absolut niciun motiv ca, spre exemplu, SOTIA, sa nu fie la fel de importanta ca MAMA.

Nu-i asa? Mama ramane...mama! Cum s-o compari cu SOTIA? Ea ti-a dat viata! Ok....dar si SOTIA, poate ti-a oferit statutul de...TATA. Printr-un copil, fireste! De ce mama e FAMILIA pana la moarte, iar sotia este FAMILIE pana divortezi!

Sa fim clari! FAMILIA ESTE UNA SINGURA! Si daca vrei o familie, nici sa nu-ti treaca prin cap, spre exemplu, ca femeie, ca dupa niste ani petrecuti impreuna (nu multi! in societatea de azi, maxim 3-4), sotul te va mai "iubi" ca la inceputuri. Nici flori sau cadouri nu-ti va mai da decat la OCAZIILE ce formeaza obligatii colective in societate. Nu mai spun de certuri si scandaluri.

ASA ARATA FAMILIA! Cine nu crede, poate cerceta!

Fireste ca, barbat fiind, nu poti avea o FAMILIE cu o sotie care ti-a daruit un copil, iar dupa divort, mai faci un copil cu alta, faurind a doua familie! Iar dupa un al doilea divort, iti mai arunci "icrele" cu o a treia femeie, si iar fauresti o familie!

Tariceanu (spre exemplu)....cate FAMILII A AVUT????

Nici nu cred ca trebuie sa spun mai mult! FAMILIA E UNA SINGURA! Fiecare cu norocul sau, insa sa retineti:

FAMILIA INCEPE SA SE CREEZE, TOCMAI IN MOMENTELE PENTRU CARE...MAJORITATEA DIVORTEAZA!

Cine crede ca FAMILIA este precum in "versuri" este un mare naiv!

Bineinteles, DOAR O PARERE!

8 comentarii:

  1. Eu cititoarea pt care ai scris acest radpuns zic: ca si copil nu am plecat de acasa pt ca imi placea sa am ce manca, unde dormi, nu imi placea afara. Parintii mei au fost foarte duri si cum greseam, bataie. As fi plecat in lume dar nu am facut-o pt motivele anterioare. Ca sa fac totusi ca mine si ca sa ma apar am inceput sa mint. Si mi se pare normal sa mint ca sa ma apar ca pn cand sa suporti vanatai.
    Asta e familie? Nu si nu consider normal a sta pn la moarte asa.
    Si avand in vedere copilaria, nu suport comportamentul urat. Ce e chestia aia in care cineva isi permite sa se poarte urat cu mine? De fiul meu imi pasa, ca altfel ura si la revedere. Am minte si 2 maini si pot singura sa ma intretin si fara umilinte.

    RăspundețiȘtergere
  2. In afara comportamentului frumos, mi se pare aberanta chestia asta numita familie. Acolo trebuie sa fie locul cu adevarat frumos, cald, primitor, exact poezie cum ziceai ca e in vise. Acasa e iubirea, zicea o reclama. Si cred in asta. Daca asta nu e, acolo nu e acasa.

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu cred ca in reclama: acasa e iubirea. E locul in care abia astept sa ajung, cald, primitor, cu oameni pe care ii respect si ii apreciez. Aia e familia pt mine. Unde ma simt bine. Nu scandaluri, umilinte, si oameni tampiti.
    Fara asta, nu exista familia pt mine. E o aiureala, un rahat in care am picat

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stai ca nu inteleg! E un rahat in care am picat....spui tu. Nedand detalii nu prea inteleg despre ce este vorba.

      Ștergere
    2. Buna Mirciulica, nu, nu sunt de acord cu tine. Sunt multe situații în care e mai bine sa renunti la familie, fie ca vorbim de familia in care ne-am nascut, fie ca e vorba despre familia pe care ne-am ales-o. Nu cred ca exista o "reteta" universal valabila care sa functioneze in toate situatiile. Sunt din păcate cazuri in care suntem nevoiti sa renuntăm, pentru binele nostru dar si pentru cel al copiilor nostri chiar si la familia data de Dumnezeu. Te pup, Maria.

      Ștergere
    3. Buna Maria! Noi am vorbit si fata in fata despre acest subiect. Nu resping punctul tau de vedere, doar ca nu coincide cu al meu. Asta se numeste polemica, si tocmai de aceea este frumoasa. :)) Si eu te pup

      Ștergere
  4. bunica mea a fost maritata obligatoriu de catre parintii ei. A stat acolo toata viata, dar eu, cea pe care a crescut-o, a vazut lipsa de iubire si oftica nesfarsita ca e acolo. Asa am aflat ca se poate sa ai familie fara iubire, fara sa te atraga absolut deloc cel de langa tine! Tragic lucru .... Pt ca am pus in practica si trece timpul si singurul lucru pe care il visez este cum sa scap....

    RăspundețiȘtergere