...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

luni, 19 octombrie 2015

CUM POTI SA "LUMINEZI" MINTEA UNUI OM CARE IUBESTE?

Buna seara dragii mei!

Astazi nu stiam daca sa rad sau sa-mi dau palme! Sa rad imi venea, aducandu-mi aminte de propunerea facuta de o tipa cu care sunt amic (veti intelege imediat), si sa-mi dau palme imi venea, realizand ca OMULUI aflat intr-o anumita situatie (desi a cerut sfatul) pur si simplu nu ai cum sa-i scoti din minte...SPERANTA!

Pe la ora 18 imi suna telefonul. Ma uit si...nu recunosc numarul. Sa raspund, sa nu raspund? Am raspuns! De la capatul celalalt al "firului", o voce masculina imi aducea la cunostinta faptul ca este de vreun an de zile cititor fidel al blogului meu, iar acum, aflandu-se intr-o delicata situatie cu iz SENTIMENTAL...imi cere sfatul.

Dupa ce il ascult fara a-l intrerupe, il intreb ce varsta are. Aflu ca are 26 de ani, si este indragostit pana peste cap de o tipa de 30 de ani cunoscuta pe un site de socializare. (apropos! in prezent, oamenii se mai cunosc si in alta parte?)

Problema era ca, desi isi dorea din tot sufletul sa aiba o relatie serioasa cu domnita putin mai in varsta decat el, blestemu' se tinea "scai", iar certurile si despartirile nu mai contenesc.

Mai aflu ca nici pofta de mancare nu mai are, ca fumeaza trei pachete pe zi, ca isi neglijeaza serviciul (lucreaza in IT), ca nici noptile nu le mai poate dormi...moment in care ii opresc "detalierea", spunandu-i STOP, STOP, STOP! STIU DESPRE CE POVESTESTI! AM TRAIT ASA CEVA!

Dar il intreb care este MOTIVUL certurilor? Raspunsul imi smulge un zambet...DOMNITA DESI II JURA CA A INCHEIAT ORICE LEGATURA CU "FOSTUL", NU O DATA A DESCOPERIT CA INCA MAI VORBESTE CU EL!

Nici nu mi-a trebuit a auzi mai mult! Faza clasica! Diagnostic? VICTIMA COLATERALA.

Problema era sa-mi aleg cu grija cuvintele pentru a-i putea explica ca este VICTIMA COLATERALA, iar daca nu se va uschi cat mai repede din viata domnitei, ceea ce traieste acum, peste o vreme, in comparatie, i se va parea o vacanta la Mamaia. :)))

Si iau si-i explic! Cine ma cunoste stie ca nu fac rabat la cuvinte atunci cand explic ceva. Pustiul ma aproba, dar nu mecanic, ci plusand cu diferite momente ale relatiei cu DOMNITA, cand s-a gandit si el la ceea ce ii spuneam eu.

Fireste, bucuros ca am putut sa-i dau o mana de ajutor, CONFIRMANDU-I CA A GANDIT BINE, i-am spus:

"Pai, stii ce ai de facut! Uscheala din viata ei, STERGE-I TELEFONUL PENTRU A NU MAI FI TENTAT VREODATA SA-I MAI SPUI CEVA, accepta suferinta si linge-ti ranile o vreme, dupa care incearca sa mergi mai departe."

Pffffff! Aici a fost momentul cand mi-a venit sa-mi dau palme!

Ce credeti ca-mi spune pustiul?

"MIRCEA, SI DACA NU ESTE ASA (adica ca e victima colaterala), SI M-O IUBI SI EA? (asa cum imi spune)"


Bai, fratilor, dupa cum spuneam la inceputul comentariului, pe deoparte imi venea sa rad, gandindu-ma ca o amica mi-a propus demult (reiterat recent) sa DESCHID IMPREUNA CU EA UN CABINET PENTRU "PROBLEME IN DRAGOSTE", iar in secundar imi venea sa-mi dau palme auzind sintagma "SI DACA NU ESTE ASA?".

Aceasta sintagma "SI DACA NU ESTE ASA?" a generat de-a lungul existentei umane, pierderi incomensurabile la nivel de sanatate, financiar, profesional samd, lungind intr-un mod ABSOLUT INCREDIBIL agonia.

Ma repliez, aprind o tigara, si adunandu-mi ultimele "rabdari" ii spun pustiului:

"Ok. Sa acceptam ca nu este asa cum credem amandoi. Dar cand vezi ca tot vorbeste la telefon cu "fostul", incercand sa se ascunda de tine...nu este asa? Dar cand ati fost certati o saptamana, si ulterior impacarii, ai aflat de la o prietena de-a ei ca a fost intr-o seara la "fostul"...nu a fost asa? Cand ai urmarit-o in alta seara si ai vazut ca iar s-a intalnit cu "fostul", DESI TIE ITI SPUSESE CA MERGE PANA LA SORA EI ATUNCI CAND IESE DE LA SERVICIU...nu a fost asa?"


Degeaba fratilor! Nici nu mai conteaza ceea de mi-a raspuns, era clar ca nu aveam in fata un individ capabil sa taie in carne vie!

Am incheiat discutia (deja trecuse aproape o ora) spunandu-i...STERGE-I NAIBI NUMARUL DE TELEFON SI USCHESTE-TE DIN VIATA EI...ESTI O VICTIMA COLATERALA!!!

:)))) Ce credeti voi ca imi spune?

"Mircea, ii sterg numarul degeaba, PENTRU CA IL AM MEMORAT IN CREIER".

M-a pufnit un ras, de nu ma mai puteam opri! Pustiul se agata de orice, numai sa n-o termine cu ea.

I-am mai spus doar atat:

"Tinere, ti-am spus mai devreme ca am trait calvarul tau. Se intampla acum ceva ani. Nu numai ca aveam memorat in creier numarul de telefon al respectivei domnite in ziua cand i-am spus ca niciodata nu-mi va mai auzi vocea, DAR SI ACUM, DUPA 7-8 ANI, ii stiu inca numarul pe de rost. DAR DIN ACEA ZI, NICIODATA NU MI-A MAI AUZIT VOCEA! Asta trebuie sa retii tu!"


Amico, pentru ca stiu ca esti abonata prin e-mail la blogul meu, si cum voi posta acest comentariu vei fi anuntata, CREDE-MA, in cazul in care am deschide impreuna acel CABINET PENTRU PROBLEME IN DRAGOSTE, n-am face altceva decat sa le luam banii degeaba.

Cu sintagma "SI DACA NU ESTE ASA?", in 99% dintre cazuri...nu ai cum sa razbesti! Crede-ma pe cuvant!

P.S. Eu, candva, am reusit! Si sa stii ca n-am mai intalnit pe altcineva! :))))

Bineinteles, DOAR O PARERE!

14 comentarii:

  1. ������ Amica.

    RăspundețiȘtergere
  2. Erau 3 emoticoane (smiley face in lacrimi de ras) dar pt ca am trimis comentariul de pe mobil, se pare ca nu le-a recunoscut.

    A fost prima mea reactie :)), deoarece stiam cata dreptate ai, si totodata ma bucuram ca pomenind aici de propunerea mea, nu ai desconsiderat-o :))
    Amica.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu am desconsiderat-o deloc, ba din contra, s ar face multi bani :))) Rezultate nu ar fi, sau mai bine spus "vindecari", pentru ca indiferent cat de buna ar fi CONSILIEREA....cel lovit de "iubire" pana nu ajunge la ultima firimitura de SPERANTA, intotdeauna va da credit sintagmei "SI DACA NU ESTE ASA?" :))))

      Ștergere
  3. am citit undeva ca dragostea crede tot, rabda tot :)
    doar oamenii chinuiti cu adevarat, eventual si de propria familie, de parinti, scapa si nu mai rabda nimic.

    RăspundețiȘtergere
  4. Si pt cine nu a citit, iata ceva scris de Liviu Rebreanu :)
    https://ro.wikisource.org/wiki/M%C4%83rturisire_%28Rebreanu%29

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper ca nu mie imi sugerezi sa citesc! :)) Nu de alta, dar spre deosebire de nenea Rebreanu, EU...chiar am trait ce descrie in acel pasaj. El sigur....nu! Doar a scris ce crede.... :)))

      Ștergere
  5. Nu avem noi de unde sa stim ce a trait Rebreanu:). Poate ca a trait ce scrie acolo

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In visele lui....bate campii cu gratie! E drept...partial, dar daca ar fi iubit, n-ar fi aberat nici partial. Deh...la artisti e totul permis :)))

      Ștergere
  6. Am vrut sa zic ca dupa asta se cunoaste omul cand iubeste, ca poate sa sufere multe. Dar dupa multe chinuri nici iubirea lui nu mai e cum a fost. Si asa apar oamenii rai, calculati, cinici... Am citit undeva ca un om rau este un om care nu a fost iubit atunci cand avea nevoie. Mie mi se pare o mare pierdere in viata sa iubesti si sa nu fii iubit. Cum zicea Eminescu: cand iubesti fara sa speri a fi iubit vreodata.... ca in poezia aia

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hey! Tocmai cand speram ca iti revii, iar ai inceput s-o dai cu...poetii! Rebreanu, Eminescu....pffff. Mai lasa i naibii! Nu versurile lor reflecta viata reala! Nu...nu e deloc pierdere in viata sa IUBESTI SI SA NU FI IUBIT...in primul rand pentru ca nimeni pe lumea asta nu-ti poate garanta ca...iubind, vei fii iubit, iar in al doilea rand...sa iubesti este cel mai frumos sentiment. Corect, intotdeauna contine si suferinta. Asta i reteta :))

      Ștergere
  7. O fi cel mai frumos sentiment, dar totusi omul este egoist.
    Un barbat chiar poate sa isi imparta iubita cu altul?
    O femeie chiar poate sa isi imparta iubitul cu alta?
    Iar viata reala si site-ul .... chiar nu exista femei minunate si in realitate? Nu ca alea nu sunt vii .... dar totusi exista si altceva pe lume

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nuuuuuuu! Esti intr-o mare confuzie! Vezi tu, astazi, mai mult ca niciodata, doua persoane care sunt impreuna de 30 de zile si s-au "tavalit" de 20 de ori....isi spun IUBITI. N are legatura cu...iubirea. Cand iubesti, fireste ca nu poti imparti nimic :)))

      Ștergere