...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

miercuri, 7 octombrie 2015

ATUNCI CAND PUTEREA CUVINTELOR ACTIONEAZA POZITIV.

Buna seara dragii mei!

Puterea cuvintelor! Despre ea am de gand sa vorbesc! Cred ca acum cativa ani am mai abordat acest subiect pe blog. Nu-i nimic, merita s-o mai fac o data!

Cei trecuti prin viata stiu prea bine ca PUTEREA CUVINTELOR poate muta muntii! Cum dealtfel, aceeasi puterea a cuvintelor, folosita INCORECT, poate induce in eroare, facand mult rau adresantului!

In aceasta seara, puterea cuvintelor si-a aratat partea pozitiva, si am sa va povestesc.

Dupa ce am terminat cu serviciul, si intr-o viteza maxima am reusit sa ajung si la sedinta cu parintii (piciul meu este in clasa "zero"), pe seara, am ajuns la barul unde ma vad cu amicii mei aproape zilnic.

Suntem zeci! Iar cand, din varii motive, unul dintre noi nu bifeaza condica, fara doar si poate ca se vede, iar glumele de genul "are nevasta palma grea" sau..."in seara asta s-a actionat "lesa", incep imediat la adresa celui care lipseste.

Si cand ma pregateam sa spun aceste glume la adresa unui PRIETEN (consider ca a trecut de stadiul de amic) care lipsea, numai ce isi face aparitia in bar. Privindu-l, realizez ca este in mari "spume".

Intrebandu-l ce s-a intamplat, incepe sa ne poveateasca cum, astazi, A FOST PRIMA DATA CAND SI-A POCNIT BAIATUL (care este coleg de clasa cu baiatul meu), iar ceea ce il face sa spumege de nervi, este faptul ca..."corectia", a fost aplicata pe nedrept, ca urmare a minciunii unei persoane.

Mai precis, prietenul meu aflandu-se intr-un parculet pentru copii, si fiind nevoit sa mearga pana acasa (parcul fiind langa bloc), si-a lasat fiul in grija unor vecini, rugandu-l SA FIE CUMINTE SI NU CARE CUMVA SA LOVEASCA VREUN COPIL. Cand s-a intors (dupa vreo 10 minute), una dintre acele persoane i-a spus ca BAIATUL LUI A LOVIT CATIVA COPII.

Asa ca, luandu-si piciul de o "aripa" si parasind parculetul, dar si pe fundalul unui "pahar umplut" (pustiul este destul de nazdravan, nedandu-se la o parte, nici sa se bata cu colegii de distractie), prietenul meu i-a carpit piciului prima palma! Si a fost o....PALMA! Nu palmuta!

La intrebarea "De ce dai tata in mine?", prietenul meu i-a mai carpit inca una, fara sa mai astepte sa vada ce are de spus piciul. Cand a aflat...a explodat de nervi! PICIUL SAU NU LOVISE NICIUN COPIL!

Plin de nervi, si intors in parculet, a aflat ca acelei persoane I SE PARUSE, si nicidecum nu putea sustine cu argumente ceea ce ii spusese anterior prietenului meu.

Iar pana la VIOLENTA n-a mai fost decat un pas, pas care n-a fost finalizat deoarece au intervenit ceilalti din jur in apararea persoanei mincinoase.

Ajungand la bar, prietenul meu nu se putea impaca cu gandul ca i-a dat prima palma baiatului sau, ABSOLUT PE NEDREPT, si, totodata, ca n-a putut sa-l calce in picioare pe cel care l-a mintit!

Urla de nervi, si deja planuia sa mai ia cu masina cativa din bar, CONVINS FIIND CA NU POATE LASA LUCRURILE ASA.

Instant "barul" s-a impartit in doua! Eu vazand ca gluma se ingroasa, am incercat sa-i vorbesc prietenului meu.

Insa era prea nervos! Cuvintele mele treceau prin el, ca sa nu mai spun ca, mai aveam sa lupt si cu "incurajarile" unei jumatati de bar, care achiesase ideii ca lucrurile nu pot ramane asa!

Eu batai am vazut multe! Si ii stiam si pe cei care urmau sa plece ce pot face la o bataie! Sincer...eram disperat!

Stiam ca mai am 3-4 minute sa-l fac pe prietenul meu sa renunte la idee. Si atunci mi-am adus aminte de NISTE CUVINTE VAZUTE PE CONTUL DE FACEBOOK AL UNEI TIPE CU CARE MAI VORBESC DIN CAND IN CAND.

Nota: Corect! Eu nu am cont oficial de facebook, si nici nu voi avea, dar la insistentele cunoscutilor mi-am facut un cont fake, fara poza, fara nume real, fara date...cont cu care intru si mai vad ceea ce posteaza ei.

Nici nu stiu cand am deschis facebook-ul, cand am cautat contul acelei tipe, si cand am facut fotografie cu telefonul acelor cuvinte.

Apoi, cat am putut de repede i-am trimis prietenului meu poza pe whatsapp. Deja nu mai era in bar, pregatindu-se sa plece cu masina, fireste, insotit de "ajutoare".

In gand stiu ca am spus: DOAMNE, DACA MA VEZI, AJUTA-MA CA MESAJUL SA FIE CITIT, INAINTE DE A SE INTAMPLA VREO NENOROCIRE.


Ca ma credeti sau nu, in 5 minute prietenul meu s-a intors in bar, s-a asezat la o masa fara sa scoata absolut niciun sunet, si-a comandat o cafea si si-a aprins o tigara!

Stiam ca a apucat sa citeasca mesajul!

Deja ma linistisem! Si chiar nu mai conta bombaneala "jumatatii" barului...cea revolutionara!

Cat am scris acest comentariu...l-am privit pe furis! Inca e nervos! Il simt! Sta singur la masa si fumeaza! In jurul lui, baietii joaca table si rummy. Voi vorbi maine cu el, cand se va calma!

De data aceasta PUTEREA CUVINTELOR a actionat pozitiv! V-am spus ca muta muntii!

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu