...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

sâmbătă, 17 octombrie 2015

ANDREEA MANTEA, LASA LACRIMILE! NU PACALESTI PE NIMENI!

Buna dimineata dragii mei!

NOTA: Despre Andreea Mantea am mai scris o singura data pe blog. Se intampla pe 29.06.2013, si imi intitulam acel comentariu "Andreea Mantea chiar iti meriti soarta!". Azi, cu ajutorul arhivei blogului, recitindu-l, am zambit realizand cat de bine am prevazut ceea ce voi scrie in randurile ce urmeaza.

Ieri mi-a atras atentia un articol citit in presa online. Subiectul respectivului articol era reactia ANDREEI MANTEA in cadrul emisiunii pe care o prezinta la una dintre televiziuni (nu ma intrebati ce emisiune, pentru ca habar nu am) vis a vis de VIOLENTA fizica la care sunt supuse femeile de catre partenerii lor de viata.

In fine, se pare ca, SENSIBILA CUM ESTE, celebra proaspata mamica, pe langa o reactie virulenta, a varsat si un "covor" de LACRIMI (deh...da bine la rating), aducandu-si aminte cum il ruga pe ULTIMUL EI IUBIT (care este si tatal copilului) sa n-o mai loveasca in fata pentru ca lasa urme.

Senzational imi pare felul cum il ruga:

IUBITULE, TE ROG SA NU MA MAI LOVESTI LA FATA PENTRU CA LASA URME, LOVESTE-MA LA FICAT PENTRU CA NU SE VEDE!

Baaaai! Senzational! Cred ca doamnele Bucurestiului de odinioara s-ar intoarce in mormant daca le-ar auzi pe TARANCUTELE astea la ce nivel de DEGRADARE FEMININA au ajuns!

Cum sa-i spui unuia care te rupe in bataie...IUBITULE? SEN-ZA-TIO-NAL!!!

Nuuuuu! Sub nicio forma sa nu cumva sa-i plangeti de mila ANDREEI MANTEA! Ar insemna ca sunteti niste naivi!

Daca ma intrebati pe mine, fostul iubit (il vom vedem mai jos in poza) NU ARE ABSOLUT NICIO VINA, el s-a comportat natural, iar Andreea stia lucrul acesta inca de cand l-a ales la acea emisiune. (stiti voi, la cunoscut la emisiunea "Burlacita")


Si nu era prima data cand fusese BATUTA de iubit. Din spusele ei, acest lucru se mai intamplase si cu altii. Acum vine partea cea mai importanta!!!

DACA ESTI FRAIERICI si n-ai scoala vietii, ca barbat, auzind ceea ce a patit Andreea, foarte usor, in cazul in care ai avea ocazia, ti-ai dori sa-i demonstrezi ca mai exista si DOMNI care indiferent de imprejurari, stiu sa se comporte cu o femeie!

AR FI GRESELA VIETII! Si cati barbati fini si eleganti nu cad intr-o astfel de capcana!

ANDREEA MANTEA, ca gen de femeie, ESTE PUR SI SIMPLU O "OTRAVA" pentru un barbat fin si elegant! Iar argumentatia, chiar daca greu de crezut, este cat se poate de irefutabila!

Inca de mica, Andreea Mantea si-a consumat viata printre barbati violenti si extrem de putin interesati de ceea ce inseamna respectul fata de o femeie! N-a obligat-o nimeni! ACEST GEN DE BARBATI I-AU PLACUT INCA DE TANARA!

Si tot acest gen de barbati ii plac si in prezent! Nu trebuie sa detii expertiza in psihologia umana, pentru a-ti da seama, NUMAI PRIVIND OCHII fostilor parteneri ai Andreei Mantea...ca nici pe departe nu te poti astepta la respect din partea lor! Li se citeste pe fata!

TRAGEDIA va fi daca, printr-o gluma proasta a sortii, Andreea Mantea va cunoaste intr-o zi un barbat fin si elegant in relatia cu o femeie!

PRAF IL VA FACE!

Andreea Mantea, ca femeie, nu este obisnuita cu barbati care sa n-o trateze precum o "carpa", sa n-o injure, sa n-o bata, si nu oricum, CI SA-I UMFLE OCHII SI S-O INVINETEASCA. Chiar vorbele ei "iubitule, nu-mi mai da la fata pentru ca lasa urme, da-mi la ficat pentru ca nu se vede"...demonstreza irefutabil acest lucru!

Pe unul ca mine, ANDREEA MANTEA n-are cum sa-l pacaleasca niciodata, pentru ca eu am "mancat pe paine" zeci de duduite ca ea! Acest gen de femei reprezinta "OTRAVA" pentru un barbat fin si elegant in relatia cu o femeie!

Repet! In caz ca, Doamne Fereste, se indragosteste de ea, IL VA DISTRUGE! Si stiti de ce? Tocmai pentru ca o iubeste si se poarta frumos cu ea!

Lacrimile Andreei Mantea nu fac doi bani!

Asa ca, dragi barbati, cei care, poate, intamplator, veti ajunge sa cititi acest comentariu...MERGETI PE "MANA MEA, iar daca ulterior, in viata, veti cunoaste femei ca Andreea Mantea, mai mult decat a va "distra" cu ele, NICI PRIN CAP SA NU VA TRECA ALTCEVA! Pentru ca, in caz contrar, mai ales daca sunteti fini si eleganti...VETI CUNOASTE IADUL!

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu