...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

marți, 15 septembrie 2015

DOMNULE SORIN OPRESCU, NICI VORBA SA FII UN...DERBEDEU!

Buna ziua dragii mei!

Ieri a fost prima zi de scoala a piciului meu. Ma simt foarte stresat. In fapt, doar eu sunt cel stresat, pentru ca piciul este relaxat total. Aseara am stat la o interminabila sedinta cu parintii (peste 3 ore), iar maine urmeaza alta. In fine...nu despre acest subiect as vrea sa vorbesc, desi ar fi de spus cateva lucruri.

Pe primarul capitalei, domnul SORIN OPRESCU, cred ca toata lumea il cunoaste. Acum, cand scriu aceste randuri, stimabilul, isi consuma existenta la...BECIUL DOMNESC! Si, sincer, chiar nu ma mira.

Dar, de acolo, din beci, atunci cand are ocazia, nu rateaza a ne anunta (cum altfel???) ca banii gasiti asupra sa de catre DNA, si inscriptionati cu "mita", atunci cand a fost arestat in trafic...nu au fost decat o INSCENARE, pentru ca, de multa vreme aflase ca i se pregateste ceva!

In plus, domnu' doctor vrea sa ne mai asigure de ceva....CA NU ESTE UN DERBEDEU!

Pai, in mod clar...NU ESTE UN DERBEDEU. Pentru ca, derbedeii adevarati, au mandria lor.

Din umilu-mi punct de vedere, domnul SORIN OPRESCU, nu este decat un...LAS, asa cum sunt mai toate "GULERELE ALBE" care iau spaga cu sapte maini, pozand in incoruptibili.

Nu o data am fost auzit spunand ca, tot din umilu-mi punct de vedere, MARII INTERLOPI AI ROMANIEI, sunt mai de respectat decat aceste "gulere albe". Ei, interlopii, macar isi recunosc stilul ilegal de viata. Si, fireste, isi asuma si riscurile. (95% dintre ei au ani grei de puscarie)

Bai, fratilor, am o intrebare:

Credeti ca, spre exemplu, despre o femeie respectabila si cuminte, ar putea spune ATATIA OAMENI ca este curva, atat cat spun despre Oprescu ca este...SPAGAR?

Eu cred ca nu! Si mai cred ca, nu te opreste DNA-ul in trafic, gasind asupra ta bani inscriptionati cu "MITA", cand esti un functionar al statului corect si onest!

Nu, domnule Oprescu, dumneata nu esti un derbedeu, nici vorba de asa ceva...CI DOAR UN PRIMAR SPAGAR SI PLIN DE TUPEU!

Pentru ca tupeu ai avut intotdeauna! Chiar si acum vreo luna si jumatate cand, ascultandu-te intr-o emisiune (stiu ca eram la mare), imediat dupa ce fusese arestat unul dintre consilierii tai, sustineai cu inversunare ca nu ai absolut nicio cunostinta despre "MITA" incasata de subordonatul tau.

Asa ca domnule Oprescu, STAI LINISTIT!!!...nimeni nu te crede derbedeu! Ti-am spus: derbedeii adevarati au mandrie!

Tu, nu esti decat un PRIMAR SPAGAR! Iar daca astazi iti mai este permis sa deschizi gura, si culmea, sa mai si sustii ca ai fost o victima, iar totul este o INSCENARE (desi ai fost prins in buzunar cu banii inscriptionati cu "mita"), se datoreaza doar acestei prost intelese DEMOCRATII, in cadrul careia, INFRACTORII AU NENUMARATE DREPTURI!

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu