...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

duminică, 20 septembrie 2015

CUM POTI TRANSFORMA UN CETATEAN EUROPEAN CIVILIZAT SI TOLERANT, INTR-UN RASIST SI XENOFOB.

Buna dimineata dragii mei!

Azi m-am trezit devreme, desi, azi noapte, nu m-am culcat deloc devreme. (pe la ora 3). Si daca tot m-am trezit pe la ora 8, mi-am spus ca n-ar fi rau sa merg sa spal masina. (spalatoria Auto Smart...v-o recomand maxim, cred ca este cea mai tare din Buc).

Cat dureaza spalatul masinii (vreo ora) voi scrie cateva randuri. M-am tot gandit in aceste zile la CRIZA REFUGIATILOR.

Si pentru ca, din punctul meu de vedere, nu este deloc intamplatoare, incerc a realiza unde se doreste a se ajunge!

Si de aceasta data, precum intotdeauna (cel putin in ultimii 7-8 ani), totul se invarte in jurul GERMANIEI!

Germania dicteaza, EUROPA (cu mici exceptii, referindu-ma la Rusia)....EXECUTA!

Poate veti spune...ce-i cu asta?

La o analiza mai atenta, spun io, s-ar putea sa descoperim niste elemente care ne vor da fiori pe sira spinarii!

RASISMUL, XENOFOBIA, SI MAI ALES...NAZISMUL! Declarativ, toata lumea, inclusiv cancelarul Germaniei lupta pentru eradicare! Dar asa o fi?

Pai, acum vreo 7-8 ani, inaintea "valului" care a aderat la UE (din care a facut parte si Romania), populatia Europei Occidentale, desi nu mai avea aceleasi sentimente prietenoase fata de semenii lor din "est", cum le avea la CADEREA COMUNISMULUI, nici xenofobe nu erau.

Dupa 8 ani in care granitele occidentului au fost deschise pentru cetatenii din est, si dupa "VALUL" URIAS INFRACTIONAL cu care populatia occidentului a trebuit sa dea piept, RASISMUL SI XENOFOBIA a inceput sa capete dimensiuni alarmante.

Daca pana prin anii 2010, liderii partidelor extremiste din Occident erau priviti ca niste "ciudati" de catre electorat, ulterior...acestia au inceput a creste vertiginos in sondaje!

Nu m-as lua dupa declaratiile politice ale liderilor europeni, pentru ca in realitate, MAI ALES CEI CARE AU AVUT OCAZIA SA MEARGA PRIN EUROPA OCCIDENTALA, este imposibil a nu fi sesizat ca in ultimii 5 ani, tari ca Germania, Italia, Austria, Franta, Marea Britanie samd, incep din ce in ce mai mult sa nu mai suporte CETATENII DIN ESTUL EUROPEI, DAR MAI ALES PE CEI ROMANI.

Pana si suedezii, poate cei mai NAIVI SI TOLERANTI cetateni europeni, confruntandu-se cu "romii" autohtoni care au navalit peste ei, AU INCEPUT SA "MARAIE"!

Nu cred ca trebuie sa fii foarte comprehensiv ca sa realizezi ca, si inainte CRIZEI REFUGIATILOR, occidentul era extrem de iritat.

Si ca de nicaieri, MAI APARE SI CRIZA REFUGIATILOR!

Rezultatul? Sute de mii de cetateni musulmani (sa fim seriosi, mare parte din ei, cu un comportament "granita" cu infractionalitatea), navalesc peste OCCIDENT! Pentru ca...ATENTIE MARE...cu totii vor sa ajunga in OCCIDENT, cu precadere in Germania!

Si ce face Germania in acel moment? Prin puterea cancelarului (pe care, noi, cu totii, i-am acordat-o) IA O DECIZIE care aproape ca arunca INTREAGA EUROPA (poate fara Romania si Bulgaria, unde nici refugiatii musulmani nu vor sa ajunga) intr-o CRIZA CU ACCENTE RASISTE SI XENOFOBE!

Credeti, oare, ca totul este intamplator?

Eu nu cred, si o voi spune DESCHIS! Tare imi este teama ca, dupa 70 de ani, de data aceasta, FARA A TRAGE UN CARTUS, Germania a reusit sa ocupe si sa conduca Europa.

Si imi mai este teama de ceva!

De faptul ca, Europa, continuand sa execute orbeste "ordinele" Germaniei, indirect (ex: granite deschise pentru oricine, inclusiv cetateni a caror preocupare este infractionalitatea, sau criza refugiatilor)...pe nesimtite, se va transforma intr-o imensa oaza de RASISM, XENOFOBIE SI...SA NU NE MIRAM, DE NAZISM!

Stiu! Multi ma vor considera nebun! Au mai facut-o si acum 10 ani cand le-am spus ca peste un deceniu, Romania, se va transforma intr-o tara plina de curve si hoti. Azi imi dau dreptate, si ma acuza ca fac parte din "SERVICII", pentru ca altfel nu aveam de unde a preconiza cu exactitate.

Nici vorba! Tine doar de LOGICA! Exact asta fac si acum...aplic logica! Iar o Europa Occidentala invadata de 7-8 ani de toata scursura "estului", si, implicit, naucita de valul infractional, daca mai este invadata si de sute de mii de musulmani, poate la fel de "deranjanti" precum cetatenii din "est", nu poate conduce decat la...RASISM, XENOFOBIE SI, DOAMNE FERESTE...NAZISM!

Stiu, pare incredibil! Dar doar pentru ignoranti! Acum 10 ani, a-ti "picta" pielea cu TATUAJE, parea ceva de neacceptat! Astazi, pana si elevii eminenti o fac!

Oamenii actioneaza precum "turma". Iar contextul actual este cel mai bun prilej pentru toti liderii XENOFIBI SI CU VEDERI NAZISTE din toata Europa de a castiga muuuulti adepti!

Circula in aceste zile pe internet, un filmulet cu un baietel german, batut si umilit, IN TARA SA, de un baiat musulman! Cand veti viziona filmuletul, veti vedea ca comportamentul baietelului musulman, aduce perfect cu comportamntul baietilor "romi" de pe vremea copilariei noastre, care terorizau scolile si liceele.

Ce credeti ca naste in sufletele GERMANILOR (dar nu numai) un astfel de filmulet, mai ales, acum, cand la granite sunt sute de mii de cetateni musulmani care vor sa intre in Germania?

Raspunsul este AXIOMATIC!

Bun...EXCEPTIA! Exista, fireste! Nu putem generaliza! Exista si cetateni est europeni sau musulmani care ajunsi in occident, se comporta civilizat, muncind cinstit si corect! Dar "pleava" iese la suprafata si este cel mai vizibila!

De ce se permite de ani si ani ca aceasta PLEAVA sa circule fara nicio restrictie prin Europa???

De ce, mai nou, totii refugiatii musulmani, PARCA AU O OBSESIE CU GERMANIA, in conditiile in care, sa fim seriosi, cand fugi din calea razboiului si al mortii, orice tara ti-ar conveni?

Nu cumva asistam la ceva concertat?

Eu spun ca da! Iar rezultatul va fi ca, in foarte scurta vreme, pasnicii cetateni germani, care uitasera aproape total de RASISM, XENOFOBIE SI NAZISM, vor incepe sa-si aduca aminte!

Iar ulterior, totul se va raspandi in intreaga Europa precum...tatuajele!

Cine doreste a se reveni la puternice sentimente RASISTE, XENOFOBE, DAR MAI ALES NAZISTE?

Aparent...nimeni, toti vorbind de PRIETENIE INTRE POPOARE, spulberarea granitelor samd. Dar la o analiza detaliata a realitatilor din prezentul batranului continent, concluzia este EXACT PE DOS!

Daca lucrurile vor continua asa, iar Europa se va supune in continuare cu aceeasi docilitate "ordinelor" dictate de Germania...tare mi-e teama ca peste 5 ani, RASISMUL, XENOFOBIA SI, DOAMNE FERESTE, NAZISMUL vor fi infinit mai vizibile decat sunt astazi.

Inca ceva! Sa nu uitati niciodata! De multa vreme se stie ca IMPUNEREA UNOR LUCRURI prin "forta" este infinit mai anevoioasa decat prin puterea "mintii", mai exact...psihologie inversa.

Vrei sa transformi omul civilizat si tolerant in RASIST SI XENOFOB, nu trebuie decat sa-i creezi conditiile. :)))

Exact ceea ce se intampla in prezent.

Bineinteles, DOAR O PARERE!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu