...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

vineri, 25 septembrie 2015

ANDREEA RAICU S-A MATURIZAT!

Buna ziua dragii mei!

Acum am inceput sa scriu, dar n-am nici cea mai vaga idee cand voi termina aceasta postare, avand in vedere ca nu stau deloc bine cu timpul. Dar chiar si cu intreruperi (pentru ca scriu de pe telefon), pana la noapte sper s-o termin.

ANDREEA RAICU! Cine n-o cunoaste pe Andreea Raicu? Cine era considerata cea mai frumoasa femeie prin anii 2000?

Zilele trecute, rasfoind presa, am dat cu nasul despre o marturisire sincera facuta de catre Andreea, daca nu ma inseala memoria, in fata unui numeros auditoriu, undeva prin Piatra Neamt, si care urma sa fie pilda pentru altii.

Astfel, impricinata recunostea ca acum cativa ani s-a scufundat intr-o cumplita depresie, dupa un moment in care a realizat ca, desi conturile ii erau doldora de bani, limuzina si vila erau impresionante, iar notorietatea si adulatia masculina atinsesera punctul culminant, cu toate acestea...ERA EXTREM DE SINGURA! Foarte multi oameni langa ea, si totusi niciunul interesat de sufletul ei.

Dupa ce a zacut o perioada in acea depresie, si cand ochii nu mai puteau produce nici macar o picatura de lacrima, a decis sa plece in INDIA, unde a reusit sa se echilibreze.

Acum este cu totul si cu totul alt om, fiind total recunoscatoare celor din INDIA.

In fine. Nu cred ca trebuia sa ajunga in India pentru a se echilibra, pentru ca starea in care se afla la acel moment avea o unica cauza...SUPERFICIALITATEA SI IGNORANTA TERIBILA IN CARE SE SCALDA. (argumentatia va urma)

Tot acum cativa ani, dar cu siguranta inainte de a cadea in cumplita depresie, am avut si eu ocazia sa ascult un interviu cu Andreea Raicu! Am ochiu' format (zic io), si imi aduc aminte perfect ca mi-am spus in gand...ACEASTA FEMEIE ESTE UN MONUMENT DE IGNORANTA, IAR BINE, ZAU, CA NU-I VA FI IN VIITOR.

Desi am ascultat cu mare atentie interviul, nu mi-a trebuit a auzi decat cateva cuvinte pentru a ajunge la concluzia precizata mai sus. Care au fost cuvintele?

Reporter: Andreea, s-a intamplat vreodata sa regreti ceva din ceea ce ai facut?

Andreea Raicu: NICIODATA N-AM REGRETAT CEVA DIN CEEA CE AM FACUT.

Reporter: Andreea, ti-a parut rau vreodata de cineva din trecutul tau?

Andreea Raicu: Niciodata nu am regretat pe cineva din trecutul meu, considerand ca daca asa a voit Dumnezeu sa ne despartim, inseamna ca acel om nu a fost suficient de bun pentru mine.

Ignoranta maxima din gandirea domnisoarei Andreea vis-a-vis de regretarea unor relatii trecute, convinsa fiind ca daca acei barbati au iesit din viata ei, asta insemna ca nu erau destul de buni pentru ea, nu o comentez, timpul de care dispun fiind principalul vinovat (poate cu alta ocazie), DAR VOI COMENTA....partea cu regretul fata de una dintre actiunile din viata sa.

Cat de ignorant trebuie sa fie un om care sa nu regrete nimic din ceea ce a facut?

Pai, din umilu-mi punct de vedere, atunci cand nu regreti nimic din ceea ce ai facut, NICI NU INVETI NIMIC, in cazul in care, ceea ce ai facut s-a dovedit a fi prost!

Este suficient sa privesti in jurul tau, si sa vezi gramezi de oameni total debusolati, care merg din greseala in greseala in ceea ce priveste viata personala, iar fiecare esec ii scufunda si mai mult. Nu mai spun de cabinetele psiholigilor care sunt pline de oameni care doresc a se echilibra.

Si cat de simplu este sa te echilibrezi! TOT CEEA CE TREBUIE SA FACI (neavand nevoie de voiaje in India, sau vizite la psiholog) ESTE SA TE UITI IN OGLINDA SI SA ACCEPTI ATAT PARTILE BUNE PE CARE LE AI, DAR MAI ALES PE CELE RELE!

Si poate cel mai important....SA ACCEPTI CA LUMEA SA TE VADA EXACT ASA CUM ESTI!

Siteurile de socializare (care reprezinta perfect societatea) sunt frecventate de MILIOANE de oameni, care atunci cand vorbesc de principii de viata, SUBLINIAZA ca detesta minciuna, apreciind respectul si sinceritatea!

Adevarul????? Cumplit! Mint de ingheata apele!

Credeti ca numai pe siteurile de socializare exista oameni care sustin ca detesta minciuna, ei fiind mari mincinosi? Priviti cu atentie in jurul vostru!

Oamenii refuza sa accepte ca cei din jur sa-i vada EXACT ASA CUM SUNT! Ma uit cu mila la persoanele care se chinuiesc sa para ceea ce nu sunt, sau sa-si recunoasca GUNOIUL DIN VIATA.

Asa cum v-am obisnuit, in randurile ce urmeaza, va voi da un EXEMPLU din viata-mi personala!

Nu o data m-ati auzit spunand ca DETEST MINCIUNA! Si probabil ca va mai aduceti aminte de ceea ce am trait acum vreo 7 ani. (prin 2008) Cati ma cred ca nu mint? Nimeni! Si stiti de ce? Se stiu pe ei, si le este imposibil a crede ca exista persoane ca mine.

Cu consoarta mea am o relatie de 25 de ani. Avem si un copil. S-au intamplat multe lucruri urate intre noi. Nu ne mai iubim, fireste! Eu sigur NU, iar consoarta mea, nici atat, DESI SUSTINE CA...DA.

Iata prima dovada de NEACCEPTARE A ADEVARULUI. Eu pot sa recunosc, ea nu poate, desi stie mult prea bine ca nu m-a iubit niciodata!

Nu demult am facut o mare greseala! Daca ar fi sa ma iau dupa parerea Andreei Raicu...ar trebui sa spun ca nu regret nimic din actiunile-mi trecute.

Despre ce este vorba?

Despre o tipa cu care am trait o aventura. Cred ca era peste un an si jumatate de cand nu mai "sarisem gardu'".

Tipa? Frumoasa foc! Bruneta cu ochi verzi! Trecuta usor de 35 de ani, dar corpul ii arata absolut impecabil. Nici macar o urma de celulita.

Dar nu acest lucru m-a facut sa ma combin cu ea! Fireste, din start i-am spus ca am o relatie, un copil, si nu pot oferi nimic de viitor. M-AM COMBINAT CU EA, PENTRU CA AM SIMTIT INCA DE CAND I-AM PRIVIT POZA CA AM O RELATIE CHIMICA ULUITOARE CU EA!

Ochiu' nu m-a inselat! Ce a urmat, n-a durat decat cateva zile. Chiar daca la nivel intim, A FOST O "EXPLOZIE" INCA DE PRIMA DATA! Chimia isi spunea cuvantu'.

Nota: Sunt multi prosti care nu cred in chimia dintre doi oameni. Eu o recunosc perfect! Nu o data mi s-a intamplat sa ajung in pat cu femei superbe, si in ciuda oricarui efort, mai mult de 10 minute nu dura. Creierul refuza! Iar cand a fost chimie, acele 10 minute se inmulteau cu 3,4...chiar daca efortul aproape ca ma lesina.

Asadar...o aventura perfecta!

Problemele au venit abia dupa! Si uite asa am ajuns la dermato-venero, unde din fericire, la o prima evaluare, pana voi face celelalte analize...se pare ca nu este niciuna dintre bolile grave cu transmitere sexuala. Dar ceva este!

Unde am gresit? Am lasat chimia sa ma conduca, si am devenit intim inca din prima zi! URIASA GRESEALA! Cine ma cunoaste stie ca niciodata nu ma infig! Desi pare demodat, trag de timp cateva zile, pentru ca in acele cateva zile, am ocazia sa aflu multe despre "trecutul" respectivei. Din discutii! Este atat de simplu! Trebuie doar sa stii cum s-o faci!

Ce am aflat despre comportamentul respectivei, nu voi povesti...

Dar REGRET ca nu mi-am respectat "regulile" care m-au salvat de atatea ori. Nu o data am dat inapoi!

Multi se intreaba ce am cautat sa merg cu ea?

Raspunsul este simplu si deschis! Cand te gandesti din ce in ce mai mult ca poate incepi a fi impotent, atunci esti nevoit sa verifici!

Ipotent???? Nici vorba! Nici mie nu mi-a venit a crede cat de mult mai pot "duce", chiar si cu creierul varza, chiar si la 42 de ani....ATENTIE....fara pastile ajutatoare!

Dar in conditiile unei CHIMII PERFECTE!

Ce a urmat? O discutie cu a mea consoarta! Era absurd sa-i ascund ca am ajuns la dermato-venero! Fireste, am discutat si celalalt aspect. N-a fost o discutie usoara! Dar benefica! Eu, nu pot sa fiu precum penibila de Dana Savuica care se lauda cu barbatul si relatia ei acum vreo 6 luni pe la televizor, iar astazi divorteaza!

Eu am o relatie de 25 de ani! In 99% din relatii cu o asemenea durata, exista probleme mari de natura sexuala. Unele/unii spun...DESPARTIRE...si ajung wc-uri publice pe siteurile de socializare.

Eu spun...FAMILIA NU SE DESTRAMA! Copilul creste cu mama si tata! Orice s-ar intampla!

Cati oameni au curajul sa-si recunoasca comportamentul, asa cum o fac eu, chiar aici, pe blog???

Eu, n-am cunoscut pe nimeni! Le stiu doar IMENSELE GUNOAIE din viata lor pe care nu stiu cum sa le mai ascunda!

Cunosc sotii care habar nu au ca familistii lor soti, ce la ora 21 sunt in casa, se culca cu femei de pe...Matasari.

Cunosc barbati care habar nu au ca sotiile si-o trag cu niste neispraviti.

Cunosc cupluri care spun ca relatia lor sexuala este perfecta, insa in realitate este un dezastru.

Cand scriu aceste randuri, SUNT PERFECT ECHILIBRAT!

Stiu unde am gresit, REGRET, referindu-ma, fireste, la aventura de care va vorbeam, si astfel, am invatat din greseala!

Viitoarea aventura, cand, si daca se va mai consuma, va fi STRICT analizata, dar inainte de a fi nevoit sa ajung la cabinetul de dermato-venero!

Mai mare rusinea! Am fost cu zeci de femei, dar pana la 42 de ani, niciodata n-am avut nici cea mai neinsemnata problema!

Am gresit! Asta-i clar! Nu mi-am urmat regulile!

Cineva, stiind ca a fost o "EXPLOZIE", ma intreba daca m-as mai fi dus in conditiile in care as fi stiut de comportamentul respectivei?

Raspunsul este unic!

Indiferent cat de bine a fost (si a fost)....NU M-AS FI DUS!

Si dupa ce v-am povestit acest episod, cum ar fi sa ma auziti spunand...NU REGRET NIMIC DIN CEEA CE AM FACUT?

Intotdeauna trebuie sa existe REGRETE pentru greselile facute in viata!

Dar cati/cate au puterea sa le recunoasca???

Revenind la Andreea Raicu, sa credem ca s-a maturizat, si a inceput sa se accepte asa cum este in realitate!

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu