...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

luni, 24 august 2015

SINCERE CONDOLEANTE , INSA...DOAR "TURCUL" ESTE UNICUL VINOVAT?

Buna seara dragii mei!

Conform stirilor, POLITIA RUTIERA ROMANA ESTE IN DOLIU. Colegul lor, care acum 3 saptamani a fost fost accidentat grav (in mod voit!) de catre un milionar turc, undeva pe Soseaua Pipera, s-a stins din viata.

Cine este VINOVAT pentru tragedie?

Toata lumea arata cu degetu' spre turcaletele care, mai mult ca sigur, isi va primi pedeapsa legala!

Insa, din punctul meu de vedere, UNICUL VINOVAT PENTRU TRAGEDIA PETRECUTA, ESTE INSASI...POLITIA RUTIERA ROMANA!

Nu cred ca mai este cazul sa discutam (chiar daca nu generalizam) despre probitatea morala a POLITISTULUI DE LA RUTIERA. (general vorbind)

Chiar daca nu generalizam, cu totii stim portretul:

Tarani, plini de smecherie, spagari, sfidatori, abuzuvi in deciziile luate samd.

Nou in ecuatie, este doar faptul ca, de data aceasta, urmare nemerniciei lor (veti intelege imediat), nu a mai cazut VICTIMA vreo persoana nevinovata, CI CHIAR UNUL DE-AL LOR.

Spuneam ca veti intelege imediat, de ce, spun..."urmare nemerniciei lor". Pai, v-ati gandit, CATI OAMENI NEVINOVATI SI CATE FAMILII DISTRUSE au existat datorita faptului ca, indivizii care sunt obisnuiti sa se urce in masina, BAUTI FIIND, nu o data au scapat de politistii de la rutiera...prin metode "mioritice"?

Numai in Bucuresti, zilnic, namaivorbind de intreaga tara, merg bauti mii de conducatori auto. Mai cu seama in weekend. Cate carnete sunt suspendate? Pffff...infim, in raport cu incidenta!

Cine este raspunzator pentru acest fapt?

Raspunsul este...AXIOMATIC!

Nu cred ca exagerez daca spun ca, politistul de la rutiera, este cel mai nesuferit individ! Este suficient sa-l privesti in intersectie! Si, Doamne Fereste, sa-i cazi in gheare! Mai ales daca ai si o moaca ca a mea! Atunci, de la primul contact vizual, II VEZI URA IN PRIVIRE! (mai ales la cei tineri)

Nu demult, a fost cat pe ce, sa am nesansa de a-mi fi luat carnetu'...NEAVAND ABSOLUT NICIO VINA!

Fiind intr-o intersectie, si asteptand la semafor, in momentul in care s-a facut culoarea "verde"...n-am putut sa plecam, pentru ca, o distinsa domnisoara, cu o nesimtire incredibila, a ramas cu masina in intersectie. Desi avea loc, nici pomeneala sa incerce a da in spate, pentru a elibera intersectia. Cand noi, soferii care aveam "verde", am incercat s-o ocolim, fiecare cum a putut, A APARUT POLITISTUL DE LA RUTIERA (care pana atunci, pur si simplu privea nepasator la domnisoara care blocase intersectia) si...ce credeti voi? M-a tras pe mine pe dreapta!!!

Cand absolut siderat, l-am intrebat "Pe mine ma trageti pe dreapta, in timp ce domnisoarei care a blocat intersectia nu i-ati facut nimic?"...cu o privire sfidatoare si plina de ura, mi-a raspuns:

NU NUMAI CA V-AM TRAS PE DREAPTA, DAR VA VOI RETINE SI CARNETU'!

Degeaba am incercat sa-i explic! Ura din privire era enorma! La fel ca si satisfactia!

Insa a avut ghinion!

O femeie care vazuse faza a venit langa noi si mi-a spus sa stau linistit pentru ca, in cazul in care imi va retine carnetu', imi va lasa datele din buletin si telefonul, iar ulterior, va veni martor in proces.

Pffff...s-o manance politistul! Nu-i venea sa creada ca, acea doamna, vazand faza, ii perturba URIASUL ABUZ!

Dupa ce s-a dus pana la masina de politie, cu permisul meu, si dupa ce, probabil, a vazut si o carte de vizita (nu a mea) pe care o aveam la acte, cand s-a intors, fara alte comentarii...mi-a dat permisu' inapoi.

Unii au spus ca norocul l-a reprezentat acea doamna care, vazand faza, s-a oferit sa-mi fie martor. Altii au spus ca, norocul, a fost "cartea de vizita" pe care am avut-o la acte.

Nu stiu! Dar un lucru este cert! Am fost in fata unui IMENS ABUZ DE PUTERE! De ce? Ca asa a "voit" muschii politistului!

Nu a contat absolut deloc faptul ca, INTERSECTIA, avea spatiu hasurat (!!!), care, conform legii (!!!), daca il blochezi esti amendat! Din contra! Domnul politist de la rutiera, nu numai ca privea ABSOLUT IMPASIBIL la haosul creat de acea domnisoara abisal de nesimtita, care nu a facut nici cel mai mic efort sa miste masina, vazand clar ca a blocat tot traficul, si auzind si mai clar...CLAXOANELE NOASTRE, cretinii, care aveam culoarea VERDE, dar a mai si considerat ca trebuie sa traga pe dreapta pe primul care reuseste sa treaca de "barajul" domnisoarei si, nici mai mult, nici mai putin...sa-i retina permisul.

INCREDIBIL! ABSOLUT INCREDIBIL!

Asta este adevarata politie rutiera! Nu vrajelile prezentate la televizor, cu probitatea morala si profesionala!

Iar semme bune nu exista! Din contra! Tinerii care au inlocuit "burtosii", pe langa faptul ca sunt obraznici, nici nu prea-i duce capu'!

P.S. Eu, sunt ultimul care pot fi banuit ca am ceva cu POLITIA ROMANA! Am prieteni sau cunostinte, de la crima organizata, pana la politia rutiera!

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu