...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

duminică, 16 august 2015

MADALIN IONESCU, IA URGENT HARTIE IGIENICA SI STERGE-TE LA GURA!

Buna seara dragii mei!

Nu o data m-ati auzit spunand ca MIZERIA in care, cu fiecare zi scursa, societatea romaneasca se afunda, se datoreaza multor factori, dar poate cel mai periculos dintre toti, il reprezinta NOCIVII VECTORI SOCIALI.

Si, unul dintre cei mai nocivi vectori sociali, care apare zilnic pe "sticla", este MADALIN IONESCU.


Faptul ca, alaturi de Capatos, Gherghe si Maruta, raspandind PROMISCUITATEA SI VULGARITATEA in societate, utilizand cel mai periculos instrument, "STICLA", a acumulat un confort financiar generos, nu mai reprezinta un secret pentru nimeni.

Dar, macar in afara "STICLEI", cel putin eu, in naivitatea mea, speram ca impricinatul sa dea dovada de CARACTER, SI SA NU FIE IPOCRIT!

Fireste, m-am inselat! Iar argumentatia urmeaza.

Zilele trecute, rasfoind presa on-line, am dat cu ochii de o CUGETARE (preluata de pe facebook, bineinteles) a domnului MADALIN IONESCU. Si, dupa ce atentiona cititorii ca ceea ce va scrie, va fi greu de digerat, a inceput sa discute despre promiscuitatea masculina, si decaderea feminina.

Despre barbati spune:

"Barbatii sunt baieti mari, incapabili de decizii, de profunzime, complexati, incaruntiti inainte de vreme, macinati de teribile probleme interioare, inapti sa le ofere partenerelor afectiunea necesara, suportul, atentia, implicarea de care acestea au nevoie."

Apoi, completeaza despre femei, spunand:

"Femeile de azi ofera prea putin si cer prea mult, sunt din ce in ce mai superficiale, vulgare, acaparatoare, posesive pana la extrem, prea putin capabile de tandrete, de loialitate, de comunicare."


Si, ABSOLUT APOTEOTIC, incheie:

"Viata, mediu, tara asta nepasatoare au distrus orice sansa a individului de a trai intr-un MEDIU MORAL CURAT. DESPRE ADEVAR SI CAUTAREA ACESTUIA, DESPRE IUBIRE ADEVARATA SI TRAIREA ACESTEIA NU MAI VORBESC! Exista insa si remedii!"
(sublinierea mea)

Pfffffff! Doamne Dumnezeule! Madalineeeee, ia urgent HARTIA IGIENICA si sterge-te la gura!

Pai, tu faci apologia de mai sus? Tu, nemernicule, care in fiecare seara, de ani si ani de zile, AI INTOXICAT MENTALUL COLECTIV, cu modul promiscuu de viata a tuturor lepadaturilor invitate in emisiunea ta?

Pai, nemernicule, cine a tinut, recent, foarte recent, peste O LUNA DE ZILE, in platoul televiziunii, toata tigania din Strehaia, si toate toparlancele...Loredana Chivu, Renata Gheorghe si Dana Criminala???

Cine privea INJURATURILE SI VULGARITATEA EXTREMA ce se desfasura seara de seara in platou? (dupa un scenariu inventat! mi-a confirmat cineva din presa, care te cunoaste!)

Nu, tu, mai, ipocritule?

Cine prezinta romanilor, de ani de zile, in fiecare seara, UN MOD DE VIATA TOTAL IMORAL?

Nu, tu, mai, ipocritule?

Cine face emisiuni in care tiganii arunca cu bani in platou, si se lauda cu sirul nesfarsit de amante sponsorizate?

Nu, tu, mai, ipocritule?

Cine l-a invitat de zeci de ori pe analfabetul de Guta, prezentand romanilor, modul sau total imoral de viata?

Nu, tu, mai, ipocritule?

Tu, te plangi si esti revoltat de disolutia iubirii adevarate si a adevarului cautat???

Tu, faci apologia vulgaritatii feminine si a promiscuitatii masculine???

PAI, DE LA CINE AU INVATAT ROMANII, SEARA DE SEARA?

Doamne Dumnezeule! Ia hartia igienica si sterge-te la gura!

Ai spus bine la final! EXISTA, INSA, SI REMEDII! Dar va mai dura, pana cand persoanele ca tine, vor disparea din televiziune pentru totdeauna!

P.S. Eu nu am cont de facebook, dar profilul domnului Madalin fiind public, am reusit sa intru pe el, de pe Google! Asa ca, am vazut postarea in original. Dar ceea ce m-a siderat, au fost cei 578 de retardati care au "apreciat" comentariul impricinatului. Fara sa se gandeasca nici macar o secunda la monstruoasa demonstratie de ipocrizie, argumentata mai sus.

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu