...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

luni, 10 august 2015

INVATATI SA RESPECTATI...MAREA!

Buna seara dragii mei!

Pffff! Gata...de maine dimineata, din nou la munca! Concediul mult asteptat s-a terminat!

De intors de la mare, am facut-o miercurea trecuta, asa cum va spusesem, iar faptul ca pana in aceasta seara nu mi-ati auzit "gurita" pe blog, se datoreaza doar faptului ca....AM BOLIT, FRATILOR, VREO 2-3 ZILE, de nici nu stiam pe ce lume ma aflu. Frisoane, de ma inveleam cu plapuma, stare de greata, si un mare nod in stomac.

Unii spun...INSOLATIE. Posibil, avand in vedere ca, in ultima zi pe litoral, chiar inainte sa plec spre Bucuresti, m-am pus la mintea piciului meu, si m-am jucat cu el pe malul marii, exact la pranz, cu soarele dogorind deasupra capului.

Sau indigestie! Posibil si acest fapt, avand in vedere ca, saturat dupa 18 zile de fripturile de la restaurantul hotelului, am cerut o mancare gatita! Si am mancat fasole cu ciolan! Desi, niciodata nu m-am omorat dupa aceasta mancare. Ba, mai mult! La cateva ore, cand am ajuns in Bucuresti, dupa un "dus" facut acasa, am dat fuga la barul unde de ani de zile ma vad cu amicii mei, si am facut imprudenta sa mananc niste paste cu sos de rosii, care nu mi-au cazut deloc bine.

Cert este ca...am BOLIT cateva zile, de nici nu stiam pe ce lume ma aflu. Si am mancat doar branza, rosii, covrigi si biscuiti. Restul mancarilor, doar gandul si...imi venea sa vomit.

In fine. Sa ramanem la litoral. Am aflat de la stiri ca, in ultimele 3-4 zile, marea a fost foarte agitata, iar valurile, in larg, ajungeau chiar si la 5 metri. Si cum se intampla an de an, in astfel de perioade, MAREA SI-A LUAT "TRIBUTUL". In jur de 10 oameni inecati.

Asta nu voi intelege absolut niciodata!

De ce sa te duci la mare, si in loc sa te simti bine si sa te relaxezi, sa te intorci acasa intre "patru scanduri"???

Pentru ca, in cazul tuturor victimelor, NU MAREA A FOST DE VINA! Doar inconstienta lor!

Spre deosebire de anul trecut, anul acesta, in cele 18 zile cat am fost pe litoral, si cel putin in statiunea Mamaia, valurile au existat, dar nu au fost foarte mari.

SALVAMARII ISI FACEAU MEREU DATORIA, "fluierand" dupa diversi inconstienti care se aventurau cu mult dupa geamandura.

Bineinteles ca nici nu erau bagati in seama!

Pffff! Pacat ca acesti oameni nu stiu sa respecte MAREA! O forta a naturii! In plus, cand respecti MAREA, il respecti pe Dumnezeu! El a creat-o! Forta apei!

Nu doresc a ma da pe mine spre exemplu, insa primul lucru cand ajung la mare, inainte de a-mi intinde prosopul pe sezlong, IMPREUNA CU FIUL MEU, ma duc la malul MARII, si spunand "Tatal Nostru" (cu voce tare, sa nu credeti ca in gand)...ii multumesc Lui Dumnezeu ca, pentru inca un an, mi-a dat ocazia sa ajung a ma bucura de MARE! De forta si frumusetea ei!

Oamenii sunt ignoranti! Este suficient sa privesti marea, sa-i asculti puterea "vocii"...si nu are cum sa nu-ti trezeasca RESPECTUL.

La fel fac si cand plec de pe litoral! Tot cu fiul meu de mana, ne apropiem de mal, si spunand "Tatal Nostru", ne luam ramas bun de la MARE!

Cine nu stie sa respecte MAREA, poate pare patetic, dar nu stie nici sa-L respecte pe Dumnezeu!

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu