...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

sâmbătă, 29 august 2015

MAGDA VASILIU, NU EZITA SA MA CONTACTEZI!

Buna dimineata dragii mei!

Dupa cum va spuneam, in cateva randuri, azi noapte, tarziu, din nou ma aflu pe litoral. Si daca tot stau tolanit pe sezlong savurand un frappe, m-am gandit sa dau o umila replica unei VEDETE. Pentru ca, desi pana ieri habar nu aveam cine este, documentandu-ma, am aflat ca este...VEDETA.

MAGDA VASILIU...


Ieri (vineri), consumandu-mi umila existenta, la un moment dat, am inceput sa rasfoiesc presa on-line. Si, ce sa vezi? In mai toate ziarele exista articolul cu NEMULTUMIREA PROFUNDA a Magdei Vasiliu fata de litoralul romanesc. Facuse greseala sa faca concediul in Romania, iar acum, printre randuri, transmitea NORODULUI ca niciodata nu va mai calca pe litoralul mioritic.

Mai sa fie?

Din capul locului as sublinia ca, a arunca cu noroi, LA GENERAL, peste tot litoralul romanesc, fara a preciza...in ce locatie ai fost nemultumit, imi pare total incorect.

Asa ca am vrut sa aflu cine este Magda Vasiliu, numele nespunandu-mi absolut nimic. Intrebandu-l pe domnul Google, am aflat ca este STIRISTA, are 39 de ani, si, foarte frumos...recent, s-a casatorit pentru a treia oara! Nu-i rau! Asta inseamna ca...stie sa aleaga!

Ce reprosuri aduce Magda litoralului romanesc:

- numai mitocani cu lanturi cat lesa la gat;

- la all inclusive, romanii isi pun in farfurie cantitati uriase de mancare, pe langa faptul ca isi baga in sacose la "greu";

-pe plaja, daca vrei sa prinzi sezlong, trebuie sa alergi dupa el pe la 5 dimineata;

Pfffff....deja am profilul doamnei Magda! Clar stie sa aleaga!

Pai, Magduto, in momentul in care ai pronuntat sintagma ALL INCLUSIV...aproape ai spus totul!

Tu, VEDETA, sa mergi la all inclusive? Pai ce te asteptai? Majoritatea celor care aleg acest tip de serviciu...baga la greu in "sacosa". In plus...urasc "tipsul".

De ce nu ai ales serviciu "a la carte"? Te enerva, cumva, doar gandul ca, zilnic, de 2 ori, trebuia sa lasi 15-20 lei "tips"? Sincer...cred ca da!

Apoi cu badaranii de pe plaja! Sa spui, astazi, in Romania, ca esti nevoit sa stai pe plaja cu badaranii cu lanturi cat lesa, la gat, imi pare cel putin amuzant.

Dar pe ce plaja ai fost, Magduto? De "NORDUL" statiunii Mamaia ai auzit? Plaja lata de 200 metri, umbrelute, serviciu de ABONAMENT la sezlonguri (ai acelasi sezlong tot sejurul), baiat care te serveste la sezlong samd. Nu mai vorbesc de oameni! Super civilizati! Nu auzi o injuratura pe plaja, cu atat mai putin "bizoni" cu lantul de la gat cat lesa cainelui. Cateva poze...chiar de astazi:



Dar costa! Nu mult! Dar totusi costa! Cand te duci la all inclusive...asa patesti!

Eu de 4 ani stau la Hotel Comandor! Initial, multi credeau ca sunt nebun, insa, din ce in ce mai mult, amici si colegi, imi cer sa le rezerv la acest hotel. Dar, Magduto, ca sa te simti bine, trebuie sa bagi mana in buzunar! Inclusiv pentru femeia de serviciu, pe care o poti bucura cu o "surpriza" placuta.

Aaaa, ai mai spus ceva! Sau, mai bine spus, ai mai transmis romanilor ceva! Ca nu se compara all inclusive din Bulgaria, Grecia si Turcia, cu mizeria din Romania!

Nimic mai fals!

Daca tot vorbim de ALL INCLUSIVE, cumva, ai fost la PHOENICIA LUXURI MAMAIA? Stii ca acolo, exsta un HOTEL PE PLAJA (nu ma refer la blocurile din complex), ale carui servicii sunt LUX 100%? Cum de altfel exista in tot resort-ul.

Hai sa-ti arat niste poze, Magduto, ca sa nu mai transmiti MINCIUNI romanilor, aruncand cu "rahat" in litoralul romanesc!






Si, acolo, la Phoenicia Luxury Mamaia, ai posibilitatea sa alegi doar cazare cu mic dejun. Pentru ca, au si serviciu "a la carte". Chiar daca, si serviciul ALL INCLUSIV este absolut fabulos. Am prieteni care au fost acolo. Crede-ma ca, in Grecia sau Bulgaria, astfel de conditii nu gasesti! Totul este impecabil! DAR COSTA, MAGDUTO!

Hai sa facem o conventie!

In cazul ca, vreodata, din intamplare, TU, VEDETA, vei ajunge sa dai cu mirobolatii ochisori de UMILUL MEU BLOG, si, implicit, nesemnificativul punct de vedere exprimat in acest comentariu, coroborat cu o MIRACULOASA dorinta, ca vreodata, sa te mai "risti" cu litoralul romanesc, NU EZITA SA MA CONTACTEZI!

Iti aranjez eu un concediu la Mamaia, in care sa fii tratata ca o printesa! Nu vei face absolut niciun efort, altul decat...a te da cu crema de plaja!

Dar pentru acest lucru, trebuie sa faci un exercitiu de vointa! Ai timp pana la anu'! Sa accepti...TIPSUL! Si sa-ti scoti total din minte...ALL INCLUSIV!

All inclusive, oriunde in lume...este un serviciu pentru CHITROSI. Ca sa nu mai spun ca are accente...comuniste! Toata lumea are acelasi program!

In prezent, voi sta 3 zile pe litoral. Aseara am mancat la Trattoria, in seara asta poate voi manca la MCM (cea mai misto terasa din Mamaia, cu program, bineinteles), iar maine seara...poate voi merge la terasa Reyna din Constanta. (superba! pe malul marii, undeva la inaltime)

Cum sa accept ALL INCLUSIVE?

Este chestiune de GUST, Magduto, dar mai ales de...cat de usor se deschide "fermoarul" de la buzunar!

Si, te mai rog ceva! Nu mai compara Mamaia (cand vorbesti de litoralul romanesc, te referi, vrand nevrand, si la aceasta statiune) cu "basina" de Grecia sau Bulgaria! Nu de alta...dar unii, care in viata lor nu au fost in "nordul" statiunii Mamaia...chiar te cred!

Si ii induci in eroare teribil!

Bineinteles, DOAR O PARERE!

2 comentarii:

  1. Bine, eu am înţeles. Dar numai Mamaia ?

    De mănânci și numai carne de pui de fazan, dar parcă e mai gustoasă mancarea diversificata; asa sunt unii, intervine plictisul la pungă cu monotonia.
    Nu-i cazul meu, ca imi tot place sa revin unde m-am simtit bine, tocmai ca tine, iar de doamna ta si piciulica o sa ne spui in 2-3 ani de mai vor acolo unde se simte tatuca bine, ori trag spre alte departari...

    P.S. Meseriașă scrierea de pe telefon, mă luași după tine și îmi e mai bine si usor.
    Multam fain de sugestie și mare cu steag verde! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Seara buna! La mine in familie, exista un consens total. Mamaia...fara discutie! Posibilitati avem sa mergem oriunde in Europa in vacanta. Dar noua de place Mamaia. Nici macar Hotelul Comandor nu-l schimbam. Pe mine, aici, ma cunoaste de la director pana la femeia de serviciu. Am niste amici care ma predeaza, macar la anu', sa accept a schimba Hotel Comandor cu Phoenicia Luxury Mamaia. Clar...net superior! Asta o recunosc si eu! Lux total! Dar nu ne lasa sufletu'. De 4 ani, ne-am atasat de angajatii hotelului, de baietii care au plaja...deja ne consideram prieteni. Pur si simplu nu putem schimba. Aici, la Comandor...ne simtim ca acasa. De statiune...s o schimbam, nici nu intra in discutie. Asa suntem noi! Peste ani, daca piciul o vrea "afara"...vom merge...ce sa facem! Sanatosi sa fim! :)

      Ștergere