...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

miercuri, 29 iulie 2015

O REVENIRE, DIN FERICIRE DOAR PENTRU O ZI...IN "CUPTOR".

Buna seara dragii mei!

Ora 1 noaptea, pe blacon. Marea...tacuta in aceasta noapte. Nici pic de valuri. Dar macar se simte briza.

Bai, fratilor, astazi (de fapt ieri), din fericire, numai pentru o zi, am revenit in "CUPTURUL" DIN BUCURESTI. Cumnatelu' a avut o treaba importanta de rezolvat, si cum, fire nobila fiind, nu are carnet si nici masina (foloseste la greu taxiul), EU, bunul samaritean, cu conditia de a plati benzina (vreo 350 ron, pentru ca masinuta mea cand o "calc" la 160-170..."suge" la greu)...m-am oferit sa-i fiu sofer.

Asadar, dupa ce am scapat nevatamat pe Autostrada Soarelui (mai bine spus...a curului), pentru ca...AVIZ AMATORILOR, imediat cum intri pe ea (plecand din C-ta), pe la km 12, in cazul in care "alergi" cu vreo 160-170 km/ora, ai toate sansele sa-ti iei zborul, datorita CRETINILOR DE CONSTRUCTORI care, la una dintre desele "imbinari" a bucatilor de autostrada....AU LASAT O DENIVELARE URIASA (la viteza mare, pur si simplu ai impresia ca decolezi, asta in cazul in care, Doamne Fereste, nu pierzi controlul volanului)...in jur de ora 11, am ajuns in Bucuresti.

Cumnatu' a luat un taxi si s-a dus sa rezolve treaba, iar eu m-am dus "glont" la barul din cartier unde, dupa cum multi dintre voi stiti, il frecventez aproape zilnic.

Initial nu am resimtit DOGOAREA, poate si pentru ca era dimineata, iar terasa in umbra, insa cu fiecare ceas care trecea, simteam cum transpiratia punea stapanire deplina pe FINA mea piele.

Pe la ora 15 deja simteam ca ma sufoc! Iar cumnatelu' inca nu terminase treaba. Vorbind cu el la telefon, chiar i-am spus ca, in cazul in care as afla ca...TREABA IMPORTANTA, este cumva vreo "amanta"...PUR SI SIMPLU IL VOI STRANGE DE GAT! Nu pentru ca are amanta (desi el, de ani de zile sustine cu tarie ca nu are), ci pentru faptul ca, daca tot am pierdut o zi de plaja, putea sa-si convinga amanta sa vina cu o prietena care, din SPIRIT CIVIC, sa nu ma lase sa mor de cald la o terasa, in timp ce cumnatu'..."marcheaza" la aer conditionat :)))

In sfarsit, pe la ora 18, paraseam "CUPTORUL" din Bucuresti, intorcandu-ne la Mamaia!

De ce am scris acest comentariu? SIMPLU! Ma tot gandesc la cei care ma intreba uimiti, cum de pot sta pe litoral 14-15-16 zile.

Cum sa nu pot sta, fratilor? Anul acesta am rezervat 15 nopti, dar dupa "experienta" de astazi, la unison cu cumnatu' (scuzati cacofonia), am decis sa mai prelungim inca 3 zile! Asadar, facandu-ne socoteala, MAI AVEM INCA 9 ZILE DE SOARE, MARE, DAR MAI ALES RACOROASA BRIZA!

Cumva, este mai bine in Bucuresti, cand termometrul arata 36-38-40 de grade la umbra?

Cum sa te plictisesti la mare???

Jur ca nu pot intelege!

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu