...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

marți, 14 iulie 2015

CAT DE MULT SUNTEM DISPUSI SA ACCEPTAM HOMOSEXUALITATEA, CA FIIND NORMALITATE?

Buna ziua dragii mei!

Daca tot vorbeam ieri despre IPOCRIZIE SI FATARNICIE, m-am gandit ca n-ar fi rau sa continui cu inca un exemplu.

Asadar…CAT DE MULT SUNTEM DISPUSI SA ACCEPTAM HOMOSEXUALITATEA, CA FIIND NORMALITATE?

In prezent, si in Romania, gasesti tot soiul de indivizi si individe care se bat cu pumnul in piept ca APARA DREPTURILE HOMOSEXUALILOR. Daca indrazneste cineva sa spuna ceva “contra”, probabilitatea de a fi dat in judecata este destul de mare, sau, in cel mai fericit caz, iti poti pierde locul de munca!

Asa s-a intamplat si cu Mihaela Radulescu care, indraznind sa opineze ca, din punctul ei de vedere, HOMOSEXUALII SUNT ANORMALI, instant, a ramas fara colaborarea cu revista “Elle”!

Eu nu stiu daca HOMOSEXUALITATEA este o boala, sau ar reprezenta o ANORMALITATE, dar stiu un lucru:

N-AM AUZIT PANA ACUM PE CINEVA (barbat sau femeie) CARE SA NU SE ORIPILEZE NUMAI LA GANDUL CA FIUL SAU AR PUTEA VENI INTR-O ZI SA-I SPUNA CA ESTE HOMOSEXUAL!

Vorbeam despre ipocrizie si fatarnicie!

Tare as fi curios sa vad reactia respectivului/vei care a luat decizia incetarii colaborarii revistei “Elle” cu Mihaela Radulescu, in cazul in care, FIUL, ar veni intr-o zi acasa si i-ar spune:

Tata/mama, trebuie sa-ti spun ceva! EU SUNT HOMOSEXUAL, iar daca nu ai nimic impotriva, sambata seara as vrea sa accepti sa iesi la restaurant cu mine si iubitul meu!

CATA IPOCRIZIE !!!

Ok, eu sunt un dobitoc! Spuneti-mi voi, cititorii, daca cunoasteti vreun PARINTE (indiferent de sex) care sa nu fie ORIPILAT numai la gandul ca FIUL SAU AR PUTEA DEVENI HOMOSEXUAL!!!

Aaaaaaa, suntem tari in teorie, si aparam drepturile homosexualilor, DOAR DACA ESTE IN CURTEA ALTORA! Daca este in curtea noastra…facem infarct!

Mai mult! Tare as vrea sa vad pe unul dintre indivizii sau individele care rostesc cu o incredibila usurinta ca HOMOSEXUALITATEA ESTE CEVA NORMAL, cum s-ar plimba prin oras, alaturi de FIUL care, merge de mana si, din cand in cand, se mai saruta cu IUBITUL SAU!!!

CATA IPOCRIZIE!

Fireste, poate va intereseaza care este opinia mea despre HOMOSEXUALITATE!

Eu chiar sunt o fire toleranta! AM AMICI HOMOSEXUALI! Am purtat nenumarate discutii cu homosexuali! Nu am absolut nimic cu ei si, consider ca au dreptul sa-si aleaga modul cum isi traiesc viata!

Dar de aici, si pana la a fi obligat sa accept ca HOMOSEXUALITATEA ESTE O NORMALITATE, este drum lung! Ca sa nu mai spun de CASATORIA INTRE HOMOSEXUALI, SI DREPTUL DE A CRESTE UN COPIL! Aici este si mai greu de acceptat! Cel putin pentru mine, HETEROXEXUAL CONVINS!

Repet! Cata ipocrizie si fatarnicie exista in societatea de astazi!

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu