...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

luni, 13 iulie 2015

CAT DE MULT NE IUBESTE REPUBLICA MOLDOVA?

Buna ziua dragii mei!

Faptul ca traim intr-o societate in care IPOCRIZIA SI FATARNICIA AU FOST RIDICATE LA RANG DE VIRTUTI, cred ca nu mai reprezinta pentru nimeni un mister. In acest context, voi scrie astazi despre “IUBIREA” ce i-a pocnit pe cetatenii Republicii Moldova la adresa Romaniei!

Televiziunile si ziarele abunda in ultimele saptamani cu stiri despre mitingurile si actiunile cetatenilor moldoveni vis-a-vis de DORINTA URIASA DE UNIRE A REPUBLICII MOLDOVA CU ROMANIA!

Chiar ieri sau azi a ajuns la Palatul Cotroceni o coloana de manifestaniti moldoveni (in jur de-o mie), veniti pe jos de la Chisinau, inarmati cu steaguri tricolore, fapt care l-a facut pe fostul presedinte Basescu sa declare pe pagina sa de Facebook, ca, daca ar mai fi inca presedinte, I-AR PRIMI CU MASA PUSA!

CATA IPOCRIZIE!!!

Cine ma cunoaste stie ca nu deschid gura sa afirm ceva, daca nu detin o minima argumentatie! Asa se intampla si acum! Ok, fara doar si poate ca POLITICA FARA IPOCRIZIE NU POATE EXISTA, insa de aici, si pana la a acredita ideea ca cetatenii Republicii Moldova mor de dragul UNIRII cu Romania, este cale lunga!

Cati dintre ROMANI au cunoscut in ultimii 25 de ani vreun cetatean din Republica Moldova?

Eu fac parte dintre cei care am cunoscut CETATENI AI REPUBLICII MOLDOVA (discutand in profunzime subiectul "unirii"), si pot sa afirm cu tarie ca, cel putin acum 8-10 ani, NICI NU VOIAU SA AUDA DE UNIREA CU ROMANIA!

Nu vi se pare curioasa “IUBIREA” ce i-a pocnit brusc fata de Romania? Mie da! Si cred ca are o foarte mare legatura cu faptul ca ROMANIA A DEVENIT MEMBRA A UNIUNII EUROPENE, IAR REPUBLICA MOLDOVA, cu toate “trambitele” si promisiunile occidentalilor, nu i se va permite niciodata sa paraseasca perimetrul de dominare al RUSIEI!

Imi aduc foarte bine aminte cat de urat vorbeau cetatenii moldoveni, de noi, ROMANII, acum vreo 8-10 ani, iar cand auzeau de posibilitatea UNIRII cu Romania, pur si simplu luau “foc”, argumentand ca nu vor permite ca romanii sa puna mana pe tara lor!

CATI CETATENI MOLDOVENI SE INGHESUIAU ACUM 8-10 ANI SA-SI IA CETATENIE ROMANA? Foarte putini in comparatie cu ceea ce se intampla de vreo 6-7-8 ani, cand, STATUTUL DE CETATEAN ROMAN iti da dreptul sa circuli liber in toata Uniunea Europeana!

Stiu ca cei mai multi dintre voi ma veti pune la zid pentru ceea ce am scris, insa, cel putin din punctul meu de vedere, imi pare extrem de curioasa IUBIREA BRUSCA ce i-a pocnit pe cetatenii moldoveni fata de Romania, acum, cand, se simte din ce in ce mai clar faptul ca Rusia nu va permite niciodata accesul Republicii Moldova in cadrul Uniunii Europene!

Stiti ceea ce ma enerveaza?

Acum 7-8-10 ani, Republica Moldova beneficia de o relatie foarte buna cu RUSIA. In acel context, toate eforturile facute de partea romana (politice sau civile) in vederea UNIRII celor doua tari, ERAU RESPINSE CU MULTA FERMITATE DE CATRE MAJORITATEA CETATENILOR MOLDOVENI!

In prezent, cand relatia cu RUSIA s-a deteriorat grav (nu intru in amanunte), BRUSC, fraierii de romani, si, implicit, ROMANIA, au devenit marile “iubiri” ale cetatenilor moldoveni! Si, tot la fel de BRUSC, curg lacrimi de emotie, iar nerabdarea UNIRII a devenit de nesuportat!

Stiti ceea ce imi pare mai grav?

IMENSA IPOCRIZIE A POLITICIENILOR ROMANI CARE SE FAC CA NU CUNOSC REALITATEA !

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu