...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

miercuri, 15 iulie 2015

ANDREEA BANICA SI...MODA!

Buna ziua dragii mei!


Se spun multe (pe nedrept, zic io!) despre BLONDE! Astazi, rasfoind “fituica” virtuala LIBERTATEA (regret, insa ziare nu mai exista in Romania) am dat cu ochisorii de urmatoarea declaratie:

“Moda o facem, noi, artistii, PERSOANELE PUBLICE! Suntem modele pentru unii dintre voi, cum si pentru mine sunt altii. (Rihanna, Katy Perry etc) Daca nu iti place, nu te imbraci la fel, mergi la Obor si iti iei de la tarabe de imbracat. Incearca sa nu mai comentezi aiurea! Daca nu esti pasionata de moda nu ai cum sa cunosti. Lasa-i pe altii.”

Cine-i marea cugetatoare? Si la cine s-a ratoit? Pai, despre ANDREEA BANICA este vorba, care a pus la punct o admiratoare de pe facebook, cand aceasta a indraznit sa-i spuna ca nu este ok combinatia dintre pantofii sport si rochie. (vezi poza)


Bai, prea multe lucruri nu stiu despre Andreea Banica, in afara faptului ca este cantareata, si ca are o relatie de multa vreme cu un tip care, cel putin mie, imi pare chiar ok. Dar daca tot vorbim despre PERSOANE PUBLICE, atunci, ma gandesc io, as putea sa-mi dau si eu cu parerea despre declaratia distinsei doamne!

Asadar, Andreio, hai sa ne lamurim!

1) Spui ca moda o dictati, voi, PERSOANELE PUBLICE! Bine ca n-ai spus “VEDETE”, ceea ce ma face a crede ca…chiar ai bun simt! Insa nu uita ca, si CRISTI DIN “BANAT” este tot persoana publica! Ca sa nu mai vorbesc de Leo de la Strehaia, Renata si Dana "Criminala", asistentele lui Capatos, precum si alte inca multe sute de PERSOANE PUBLICE.

PAREREA MEA: Ar fi bine daca macar ati dicta-o! (moda, la ea ma refer…dar va imbracati dupa ideile unor cretini, autointitulati designeri vestimentari) Dar din nefericire, zic io, majoritatea persoanelor publice din showbizul romanesc, atunci cand a batut la “usa” Bucurestiului, in afara de un rucsac in spate, 3 lei in buzunare, SI O DORINTA URIASA DE A FACE ABSOLUT ORICE COMPROMIS PENTRU A CAPATA NOTORIETATE, nu prea poseda vreo alta calitate! Cu atat mai putin in ceea ce priveste MODA!

2)Spui ca, voi, PERSOANELE PUBLICE, reprezentati MODELE pentru unii dintre noi (norodul, fireste!). Aici, din nefericire, nu te pot contrazice! Multi retarzi se iau dupa modul in care se imbraca persoanele publice din showbiz! Dar mult mai interesant imi pare faptul ca, MODELUL TAU ESTE…RIHANNA! Cumva, vorbim de acea domnisoara (frumusica foc, ce-i drept), care si-a tatuat tot corpul, care este vazuta moarta de beata (si…drogata, sustin unii) prin cluburi, si, daca nu ma inseala memoria, a fost SNOPITA IN BATAIE DE IUBIT???

PAREREA MEA: Ce sa spun!? Ai gusturi bune…

3. Mai spui tu, nefericitei care a indraznit sa-si exprime o parere pe vestita ta pagina de Facebook ca…in cazul in care nu-i place ce vede la tine, sa nu se imbrace asa, sa mearga la OBOR, si sa-si cumpere haine de la taraba.

PAREREA MEA: Andreio, jur ca, spre deosebire de 99% dintre PERSOANELE PUBLICE din showbizul romanesc, tu chiar imi esti agreabila! Dar tot trebuie sa-ti spun!

DACA TE VEDEA CINEVA ACUM 25 DE ANI PE STRAZILE DIN BUCURESTI CU ACEA ROCHITA, parerea unanima ar fi fost ca a fost cumparata din OBOR! Daca nu ma crezi, mai intreaba! Dar nu PERSOANE PUBLICE, ci norod modest, care acum 25 de ani…traia de alti zeci de ani in Bucuresti!

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu